Ráno před dalším pracovním dnem se Eleonora sešla i se svou dcerou u snídaně.
,,Dobré ráno,” usmála se Valentina na matku, která koukala do svého tabletu.
,,Dobré ráno. Dnes nějaká dobrá nálada,” pravila ne zrovna vesele žena.
,,Kamarádky mi včera večer zlepšily náladu,” lhala dívka a upila si horkého čaje.
,,A kde jste spolu vlastně včera byly?,” vyptávala se Leonor.
,,Byly jsme v nějakém baru v centru a povídaly si,” lhala dále Valu.
,,A jak dlouho jste tam byly? Byla jsem straně unavená, tak jsem šla spát dříve.”
,,Mám pocit, že tak do jedenácti,” skrývala dále pravdu dívka.
,,Tak mladá dámo, mě neobelžeš. Přišla jsi až ke druhé hodině ráno a ani jsi nebyla s žádnýma kamarádkama,” pravila přísně žena a položila před dceru tablet s článkem o jejím nočním dobrodružstvím se synem Stefana Galiana o něhož se milánská média často zajímala.
Valentina těžce polkla a znepokojeně si pročítala článek u kterého byly dokonce i fotografie.
,,Jsme tady teprve pár dnů a už se o nás píše. A ještě k tomu zrovna v článku tohoto druhu. Tohle bylo naposledy, co jsem tě pustila někam samotnou a už vůbec si nepřeji, aby ses stýkala s tímto mladíkem,” pravila žena přísně.
,,Vůbec to není tak, jak to vypadá. Dobře, byla jsem s ním a vrátila se až po půlnoci, ale vůbec to není tak, jak to tady píšou. Pouze jsme se bavili. Nic víc. S klukem jeho typu bych nikdy nic neměla,” snažila se dívka zachránit alespoň špetku matčiny důvěry.
,,To je mi jedno. Ty víš, že nemám ráda, když je naše rodina středem pozornosti a že všichni věří tomu, co píší v médiích. Teď se o tobě a tom klukovi bude všude povídat,” povzdechla si zničeně žena nad pomyšlením, že Valu a ten mladík jdou ve skutečnosti nevlastní sourozenci.
,,Ujišťuji tě, že se to již nebude opakovat a pokud ti to vadí, s tím klukem se ani nemusím nikdy vidět,” snažila se Val.
,,V to doufám,” řekla Eleonor a rozhozeně se posadila zpět na své místo u stolu.Zato klidnější ráno bylo u Galianových. Tedy jenom do té doby, než Lucii nezačal uprostřed snídaně zvonit mobilní telefon. Bez váhání jej vzala a šla se posadit o kousek dál, aby její manžel a syn neslyšeli úplně všechno.
,,Ano, Julie....cože?... To nee... Dobře, děkuji za zavolání... Měj se. Ahoj.”
,,Co nového u Julie?” ptal se ne zrovna se zájmem Stefano své ženy.
,,To se spíš zeptej svého syna, co bylo zajímavého u něj včera večer,” spustila Lucia a přísně pohlédla na svého syna. Marco znepokojeně odložil jídlo a čekal co za špínu na něj mají tentokrát.
,,Tvůj syn včera spal s Valentinou Morelliovou,” spustila Lucia.
Stefano znehybněl. Představa jeho dvou dětí spolu pro něj byla nemyslitelná a dost nepříjemná.
,,Mami, nepřekrucuj to zase. S nějakou Valentinou jsem včera večer byl, ale k ničemu nedošlo,” bránil se mladík, čímž se jeho otci trochu ulevilo.
,,Nesnaž se tu couru bránit. Přeci je po mamince,” pokračovala Lucia a její slova Stefana opět zaskočila. Že by přece věděla o jeho poměru s Eleonor?
,,Jak něco takového můžeš říct?” dostal ze sebe nervózně.
,,Jaká matka, taková dcera. Štěstí, že se toho Federico nedožil. Eleonora ho podváděla skoro s každým, včetně s Juliiným bratrem. Federico může být rád, že už ty parohy, co mu nasadila nemusí nosit,” odpověděla pohrdavě nad tou ženou Lucia a Stefanovi se opět ulevilo. Alespoň do doby, než si vzpomněl, že by měl o Valentině Lucii a Marcovi říci co nejdříve.Ahoj. Doufám, že jsem tady správně ještě v úterý. Snad se kapitola líbila. 😘💙
ČTEŠ
Rodina
RomanceVlivný podnikatel Stefano Galiano se objeví na pohřbu svého starého přítele Federica Morelliho. Zde se setkává s Federicovou ženou Eleonorou, se kterou před lety udržoval milostný poměr a dozvídá se od ní, že je biologickým otcem její dcery Valentin...