Zatímco byli Stefano s Eleonorou na cestě do nemocnice, jeho žena Lucia se po něm sháněla po celém domě Cantariniových.
,,Chiaro, neviděla jsi Stefana?” ptala jedné z žen ze skupinky na kterou právě narazila.
,,Asi před půl hodinou odešel s Leonor Morelliovou. Prej si jsou v poslední době blízcí. Má štěstí, že má tak tolerantní ženu, jako jsi ty,” pousmála se na ni falešně oslovená žena a ostatní kolem ní propukly v smích. Zato Luciu její slova zasáhla a ještě víc, že je všem pro smích, jako podváděná manželka. Raději se vyhla další chvíli ve společnosti pobavených dam a okamžitě volala svému muži.
,,Stefano, co děláš s tou ženou? Ty mě podvádíš?” smustila dotčeným tónem.
,,Lucio, není to tak,jak si myslíš. S Leonor jen něco řešíme,” bránil se muž.
,,V posteli? Tobě je úplně jedno, že jsem teď celému městu pro smích?”
,,Nevymýšlej si hlouposti. To vůbec není pravda a ať si všichni říkají, co chtějí. Zítra ti všechno vysvětlím, jo? Pa,” rozloučil se ve spěchu Stefano a zavěsil.
,,To snad nemyslí vážně!” špitla si pro sebe nastvaně Lucia a bez dalšího vyčkávání i ona zmizela z večírku.Když se snažil Marco napravit nepříjemnou situaci, jeho otec s Eleonor už byli také v nemocnici. Bez otálení vběhli dovnitř Valentinina pokoje. Marco ihned upustil Valentininu ruku, kterou do té doby stále svíral.
,,Holčičko, co mi to děláš!” přiběhla k ní starostlivě matka, ale dívka odvrátila tvář.
,,Val, všechno ti vysvětlím,” naléhala Leonor, kterou zasáhlo, že se k ní její dcera opět otáčí zády.
,,Říkala jsi, že je jedno, kdo je mým biologickým otcem, že mi jím vždy bude Federico a teď tohle?!” pustila se do matky dívka.
,,Jak vidíš, pravda stejně vyšla na jevo, i když jsme to nikdo nechtěli,” bránila se Leonor.
,,Tohle byla poslední věc, kterou jsi mi zatajovala. Je mi jedno, kolik máš ještě tajemství nebo milenců. Tímto jsi u mě skončila,” vyhrožovala matce Valentina s očima plnýma hněvu.
,,Val, tohle neříkej. Ty nevíš, jak bolí, když mi říkáš takové věci.”
,,A tebe nenapadlo, jak jsem se cítila, když tento muž a jeho syn řešili, že jsem jeho dcera? Tebe to ani nenapadlo, protože myslíš jen a jen na sebe, své postavení a peníze,” pustila se opět do matky Valentina.
,,To není pravda. Ty jsi byla vždy na prvním místě. Ve všem. Věnovala jsem se ti celý život, jak jen mi můžeš být tak nevděčná?” bránila se ublížená Leonor.
,,Kdyby jsi mě milovala, jak říkáš, sdělila by jsi mi pravdu a nemusela bych na ni přicházet tímto způsobem. Vlastně já pro tebe mám taky jedno překvapení o kterém jsem ti neřekla. Budeš babička a Vy, pane Galiano budete dvojnásobným dědečkem. Čekám dítě Vašeho syna,” řekla hrdě Val a jemně si pohladila bříško. Svými slovy zaskočila všechny okolo. Leonor pohlédla vražedným pohledem na Stefana, že celou situaci neuhlídal a ten zase na svého syna. Marco raději sklopil hlavu a snažil se rozdýchat její slova.Ahojky. Další kapitola, snad se bude líbit. Sice to vypadá jako další klišé, ale uvidíme, jak se to vyvine. 😍💙💖
ČTEŠ
Rodina
RomanceVlivný podnikatel Stefano Galiano se objeví na pohřbu svého starého přítele Federica Morelliho. Zde se setkává s Federicovou ženou Eleonorou, se kterou před lety udržoval milostný poměr a dozvídá se od ní, že je biologickým otcem její dcery Valentin...