Ráno po rušném večírku se již kompletní rodina sešla u stolu. Jako první zde byli udobření Stefano a Lucia, kteří spolu cukrovali, jako zamlada. Svým udobřením nejvíce potěšili svého syna, který po dlouhé době přespal ve svém starém pokoji. Jako poslední k prvnímu jídlu dne dorazila Valentina, která se staronové paní domu trochu obávala. Neklidně se usadila na svou židli po boku otce a pustila se do jídla. Po včerejšku se na Marca nemohla už vůbec ani podívat a snažila se přesvědčit, že je v té nepříjemné situaci nikdo neviděl.
,,Pane, chcete noviny?” tázala se Stefana přicházející hospodyně Rebeca.
,,Podej mi je,” pokynul jí muž.
Rebeca je položila přímo před něj a vrátila se do kuchyně.
Stefano rozevřel zadní stranu a zaraženě na ni koukal.
,,Co se děje?” tázala se vystrašeně Lucia a nakoukla, co jej tak rozrušilo.
Než to však stihla, Stefano listy vzal a hodil přímo mezi své děti. Dívce stačilo jen vidět vytištěnou fotku, která zabírala nejvíce místa a hned věděla o co jde. Celá se začala klepat a nervozitu se snažila zapít hrnkem čaje.
Zato Marco si raději noviny natočil k sobě a chytl se za hlavu.
,,Tati, není to tak, jak to vypadá,” snažil se bránit hoch.
,,Tak mi to vysvětli, protože tahle fotka vypadá jako pravá,” spustil naštvaný muž v čele stolu.
,,No dobře, stalo se to. Jedna pusa, nic víc. Byl jsem opilý a nějak se to prostě semlelo,” bránil se mladík.
,,Opět jsi zklamal moji důvěru. Už dávno jsme se domluvili, že se své sestry ani nedotkneš a teď jsi to opět porušil,” huboval mu stále otec.
,,Stalo se. Nikdo to už nezměníme. Víte, co by mě zajímalo víc? Jak se dostávají stále ven tyhle důvěrné informace,” vstoupila do rozhovoru se zamyšlením Valentina.
,,Máš pravdu. První ta věc, že jsi dcerou mého otce a teď tahle fotka,” souhlasil s ní Marco.
,,Stefano, příště než budeš opět něco pořádat, tak si pořádně projdi seznam hostů. Tohle bylo vyfotografované v patře, kam by slušné návštěvy jistě nešly,” pokračovala Val.
V tu chvíli si Lucia vzpomněla, jak posílala na toaletu svou přítelkyni Julii.
,,Zval jsem pouze nejbližší přátele a jejich rodiny,” bránil se Galiano.
,,Byla to nějaká žena. Když utíkala po schodech, bylo slyšet klapání podpatků,” sdělovala další informace dcera od Leonor a tím ještě více utvrdila Luciu v jejím podezření.
,,Miláčku, ty jsi nikoho neviděla jít nahoru?” ptal se Stefano své ženy.
,,Ne, neviděla,” odpověděla poněkud nervózně blondýna a upila si čaje.Ještě před obědem si domluvila s Julií schůzku v jedné cukrárně. Jakmile vešla dovnitř, přítelkyně již seděla u jejich obvyklého stolu a poněkud ji zarazil Luciin zkamenělý výraz.
,,Zlato, co se děje? Vypadáš příšerně,” spustila ihned Jul a chtěla svou známou obejmout. Ta se však sevření vyhla a hrdě se usadila naproti ní.
,,Včera jste se Stefanem vypadali tak šťastně. Co ti zase provedl?” pokračovala lítostivě žena a i ona se usadila na místo.
,,Na čí straně jsi?” začala prudce Lucia.
,,Samozřejmě, že vždy na tvojí,” odpověděla bez přemýšlení Juls.
Světlovláska již nechtěla snášet její lži, z kabelky vytáhla dnešní noviny a hodila je před přítelkyni, která se zalekla.
,,Teď chci vědět pravdu. Byla jsi jediná, kdo byl v patře. Vyfotografovala jsi to ty?” pokračovala rozčíleně Lucia a ukazovala na fotku Valentina a Marca.
,,Jak mě můžeš z něčeho takového obviňovat? To mi nevěříš? Včera tam byla hromada lidí. Mohl to vyfotit kdokoliv,” lhala dále Julie.
,,Můžeš mi to odpřísáhnout?” chtěla se ještě ujistit Stefanova žena.
,,Samozřejmě... A jen tak mezi náma. Oni spolu opravdu spí?” vyzvídala dále kamarádka.
,,Samozřejmě, že ne. Marco to jenom přehnal s pitím,” protočila panenky Lucia.
ČTEŠ
Rodina
RomanceVlivný podnikatel Stefano Galiano se objeví na pohřbu svého starého přítele Federica Morelliho. Zde se setkává s Federicovou ženou Eleonorou, se kterou před lety udržoval milostný poměr a dozvídá se od ní, že je biologickým otcem její dcery Valentin...