Celou situaci hledání pachatele si vzala do rukou osobně Valentina. S touhle ostudou se rodina Galianových snad už ani nemohla ukázat na veřejnosti.
,,Máš něco?” přiběhl k ní netrpělivý Marco.
,,Ještě jsem ani nezačala,” odsekla Val a začala vytáčet číslo toho nakladatelství, které článek napsalo.
,,Dobrý den, tady Valentina Morelliová. Chtěla bych mluvit o nelichotivém článku ve kterém jsem také zmíněna. Zajímalo by mě totiž, odkud se k vám dostala ta fotografie,” spustila naštvaná dívka.
,,Dobrý den, u telefonu redaktor Alberto Bianco. Je nám líto, ale o původu té fotky Vám nemůžeme sdělit žádné informace,” odpověděl muž v telefonu.
,,Ta fotka teď koluje po celém Miláně a ničí mi moje postavení a reputaci, takže kolik chcete?...... Haló? Haló,” křičela do telefonu naštvaná Valentina.
,,On mi to típnul. To je neskutečné,” odfrkla si nespokojená dívka.
,,Nerozčiluj se,” snažil se ji zklidnit Marco.
,,To nejde se nerozčilovat. Celé město nás má za blázny a baví se na náš účet,” pokračovala Val.
,,Už jsi jako tvoje matka. Za týden si na to nikdo ani nevzpomene a život půjde dál.”
,,Kdyby ses tak neopil, mohli jsme být bez starostí,” začala se do nevlastního bratra navážet Valentina.
,,No jistě. Jako vždy to sveďte všichni na mě. Ty jsi taky nebyla zrovna střízlivá,” bránil se hoch.
,,Sice jsem se trochu motala, ale věděla jsem, co dělám a odstrkovala jsem tě. Bohužel to na té fotce vidět není,” praštila rukou do stolu dívka.
,,Bohužel pro tebe a Alessandra,” rýpl si do ní Marco.
,,Přestaň s tím. Taky už do tebe nešiju kvůli té sekretářce. Raději vymysli, jak najdeme toho šmíráka,” povudechla si zničená dívka.
,,Kdo říkal, že nemám plán,” pousmál se záludně hoch.
,,Tak ven s ním,” pobídla jej Val a snažila se dávat větší pozor.
,,Zaprvé, přestaň zbytečně volat a zadruhé, následuj mě,” pravil Marco a vyšel z pokoje. Valentina vstala ze židle a následovala jej. Po pár krocích se ocitli v jeho pokoji. Mladík se usadil do svého křesla a začal pracovat na přichystaném laptopu.
,,Tak, předveď se,” povzdechla si Val a usadila se na okraj jeho postele.
,,Jestli jsi chtěl brouzdat po netu, tak to jsme mohli zůstat u mě,” odfrkla si Val, když se nějakou chvíli nic nedělo.
,,Jaký net, sestřičko. Tohle je zlato, které nám pomůže najít viníka,” pousmál se Marco a klikl na video, které se ihned začalo přehrávat.
,,Co to je?” podivila se Val a šla se kouknout blíž.
,,Záznam z jedné z kamer. Snad tam něco najdeme,” odpověděl Marco a posunul nahrávku na čas, kdy se situace stala.
,,Stop!” křičela Val, když zahlédla někoho na schodech. Osobě avšak nebylo vidět do tváře.
,,Kdo to je?” tázala se dívka, jelikož ženu nedokázala přesně určit.
,,Teta Julia,” povzdechl si Marco a opět pustil video.
,,Není to přítelkyně tvojí mámy?” tázala se dál Val, jelikož nerozuměla tomu, proč by to žena dělala.
,,Po téhle situaci už nebude,” povzdechl si hoch.
,,Řekneš jí to?” tázala se Valentina.
,,Samozřejmě. Kdoví, co všechno by ještě mohla zveřejnit,” odpověděl hoch a ihned si začal domlouvat schůzku s matkou i její přítelkyní.
,,Po tomhle už nemá co,” odsekla stále naštvaná dívka.
ČTEŠ
Rodina
RomanceVlivný podnikatel Stefano Galiano se objeví na pohřbu svého starého přítele Federica Morelliho. Zde se setkává s Federicovou ženou Eleonorou, se kterou před lety udržoval milostný poměr a dozvídá se od ní, že je biologickým otcem její dcery Valentin...