Zatímco se nový koláč pekl v troubě, Rebeca se dala do úklidu domu, při čemž zabloudila také do Marcovy koupelen v patře. Jakmile vstoupila dovnitř ihned si rukou zakryla nos.
,,Co to je za smrad,” povzdechla si a přitom koukla do umyvadla, kde leželo spálené tričko.
,,No fuj,” vzala ohořelou látku opatrně do rukou a hodila ji do koše mezi špinavé oblečení. Otevřela malé okýnko a raději nechala v koupelně chvíli větrat. Vzala koš se špinavýma věcma a šla s ním dolů, aby prádlo mohla vytřídit. Koš položila před kuchyň, jelikož šla zkontrolovat jak se daří jejímu koláči, aby jej nespálila, když vtom šel kolem Stefano a o špinavé prádlo skoro zakopl. Podíval se na překážku a nahoře jej zaujalo zničené triko. Zlehka jej nadzvedl a poznal, že se jedná o oblečení jeho syna. S novinou neváhal a ihned spěchal za svou ženou, která byla zavřená v jejich ložnici. Jakmile vešel dovnitř, hodil po ní spálené tričko.
,,Co děláš?” polekala se žena a opatrně nahlédla co to je.
,,Poznáváš to?” pousmál se muž.
,,Není to Marcovo? A proč je to tak zničené?” podivila se znechucená Lucy.
,,Valentina si jej kdysi vypůjčila a dnes jej Rebecca našla spálené,” vysvětloval Stefano.
,,Tím chceš tedy říct, že tvoje dcera je na našeho syna z nějakého důvodu naštvaná.”
,,Tím chci říct, že je dost možné, že se v Riu setkali a že Valentina pochopila, že pro něj nikdy nebude víc, než sestra,” usmál se spokojeně Galiano.Valentina strávila s Dariem skoro celý, krásný den a vypadalo to, že jí i odpustil. Dokonce ji k večeru hodil i domů.
,,Moc děkuji za druhou šanci, byl to krásný den,” pousmála se dívka a přitiskla své rty na ty jeho.
,,Měj se a hezky se vyspi,” usmál se na ni mladík a políbil ji na čelo.
,,Ty taky,” pravila naposledy Val a vystoupila z auta. Vesele kráčela cestičkou k domu. Otevřela svou kabelku, vytáhla klíče a odemkla si. Zula si boty, když vtom k ní přišel otec.
,,Zase mizíš z domu?” povzdechl si Stefano.
Vakentininy dobrá nálada byla ta tam. Nesnášela, když se k ní otec choval jako k dítěti. Úplně jej odignorovala.
,,Můžeme si o tom promluvit?” zastavil ji.
Val s povzdechem změnila směr své cesty a mířila do obývacího pokoje. Poněkud se zarazila, když v křesle spatřila již připravenou Luciu, která o Stefanových plánech jistě věděla.
,,Posaď se,” pobídl dceru muž.
Valentina se nenechala déle pobízet a usadila se na pohovku naproti své nevlastní matky.
,,Tyhle tvé útěky z domova musí skončit. Proč jsi to dělala? Mělo to nějaký smysl? Pokud tě něco trápí, víš, že za mnou můžeš přijít kdykoliv,” začal Stefano.
,,Nechci o tom s tebou mluvit,” odsekla Valentina.
,,Valentino, viděli jsme to spálené triko a co teprve ten ukradený koláč,” vložila se do sporu Lucia.
,,Myslela jsem, že nebude vadit, když si jej vezmu. Šla jsem se Dariovi omluvit za ten večer. Nic jiného,” rozpovídala se dívka.
,,A co ta Brazílie a tričko?” chtěl vědět více Stefano.
,,Proč se mě na to ptáš, když o tom všechno víš?” spustila podrážděně dívka.
,,Chci slyšet ten pravý důvod z tvých úst,” odpověděl muž.
,,Dobře. Chtěla jsem vidět Marca. Dal nějaký příspěvek na instagram s označením místa a já kráva tam jela. Když jsem jej konečně našla, byl s nějakou holkou, tak jsem je nechtěla rušit a vrátila se zpátky,” upravila vyprávění trochu Val.
,,Přestaň si vymýšlet. Kvůli tomu by jsi to tričko nespálila. Měla si jej až moc ráda. Co se stalo doopravdy?” naléhal na ni stále otec.
Valentina se zhluboka nadechla, vydechla a konečně začala mluvit.
,,Když jsem projížděla městem, zahlédla jsem ho, jak kráčí podél silnice. Vyběhla jsem ven, ale dříve, než jsem jej dostihla, líbal s nějakou holkou a potom odešli pryč,” dostala ze sebe konečně dívka.
,,A ty jsi žárlila,” povzdechla si Luc a pohlédla na svého muže a jeho reakci.
,,Val, je mi to líto, ale tohle není normální. Nemůžeš být zamilovaná do svého nevlastního bratra. On je pryč, začal od znova a ty by si se s tím měla smířit. Proto chci, aby jsi začala navštěvovat psychologa. Chápu, že je pro tebe těžké svěřit s takovým a věcma nám dvěma, jistě ti i dobře poradí a pomůže ti zbavit se těch problémů,” rozpovídal se Stefano.
,,Rozumím. I já jsem se pokoušela začít znova, ale vždy mě to vrátilo zpět na začátek. Jistě bude mnohem lepší, když na to nebudu sama,” souhlasila se zbytkem Valentina.
ČTEŠ
Rodina
RomanceVlivný podnikatel Stefano Galiano se objeví na pohřbu svého starého přítele Federica Morelliho. Zde se setkává s Federicovou ženou Eleonorou, se kterou před lety udržoval milostný poměr a dozvídá se od ní, že je biologickým otcem její dcery Valentin...