Mezitím, co byla Valentina dávno v Anglii, její matka neměla ani nejmenší tušení, kde by mohla být a začínala se o ni bát, jelikož jí ani nebrala mobil. Poslední věc, co o ní slyšela bylo, že po třetí hodině odjela z domu a poté už ji nikdo neviděl. Policie ještě zasahovat nemohla, jelikož nebyla nezvěstná dvacet čtyři hodin, a tak si Leonor musela poradit sama. Ihned si nechala z banky poslat výpis z dceřiné karty, aby věděla, kde se pohybuje. Poslední dosavadní záznam bylo zaplacení minulý večer v jednom ze zdejších hotelů a poté už nic. Leonor naštvaně zavřela lap top a vytočila jedno z čísel ve svém mobilu.
,,Stefano, Valentina se ztratila. Potřebuji pomoc. Potřebuji ji najít."
,,Cože? Dobře, hned pověřím nějakého člověka, aby ji začal hledat. Kde byla naposledy?"
,,Odpoledne odešla z domu, ubytovala se v hotelu, ale večer se odhlásila."
,,Dobře, jakmile na něco přijdeme, dáme ti vědět," pravil muž a složil.
,,Co se stalo?" ptal se jeho syn, když zpozoroval, že je jeho otec nějaký neklidný.
,,Valentina Morelliová se ztratila," odpověděl muž a ihned začal vytáčet číslo na svém telefonu.
Marco se trochu zalekl. Snažil se dělat, že s tím nemá nic společného, ale začal se cítit provinile, ač to před otcem nechtěl nechat znát.
,,Riccardo, potřebuji, aby jsi nashromáždil všechna data o Valentině Morelliové a zjistil kde se pohybuje..." přikázal muži v telefonu Stefano a opět ukončil hovor.
,,Stejně nechápu, proč to volala její matka zrovna tobě,” podotkl zvědavě mladík.
,,Jsem tady jeden z mála, které zná a který zná dobře tohle město. Valentinu jistě brzy najdeme," odpověděl poměrně rychle Stefano.
,,O tom nepochybuji," pousmál se Marco a zvedal se k odchodu z otcovy kanceláře.
,,Náhodou, ty o ní nic nevíš?" zeptal se jej na poslední chvíli otec.
Marco zkameněl. Nebyl si jist, zda má říci otci pravdu.
,,Ne, po tom, jak jste mi s mámou vyhubovali, jsem ji neviděl," zalhal mladík a zmizel ve dveřích.Po několika hodinách obdržel Stefano telefonát od muže, kterého pověřil hledáním Valentiny.
,,Ano, Riccardo?... Cože? Co by dělala v Londýně?... Dobře... Děkuji."
Hovor ukončil a zvolil nový kontakt.
,,Leonor, už ji našli. Včera večer odletěla do Londýna."
,,Cože? Do Londýna? Ale proč?" nechápala žena v telefonu.
,,To nevím. Co nejdříve pro ni poletím. Nemusíš se ničeho bát," snažil se znepokojenou Eleonor uklidnit Galliano.
,,V žádném případě. Poletím s tebou. Za chvíli jsem ve tvém podniku," řekla Leonor a složila.
Stefano si povzdechl. Nechtěl s ní trávit více času, než bylo nutné, ale co by pro svou dceru neudělal. Až jí sdělí, že je jejím biologickým otcem, bude lepší, když tam s nimi bude i její matka.Leonor byla do půl hodiny v Galianivě firmě. Poté se oba vzali a beze slov odjeli na letištitě, kde byl připraven Stefanův soukromý tryskáč, který je do pár hodin dopravil do Londýna a díky soukromému detektivovi, kterého bohatý podnikatel najal měli veškeré informace o tom, kde se Valentina nachází.
ČTEŠ
Rodina
RomanceVlivný podnikatel Stefano Galiano se objeví na pohřbu svého starého přítele Federica Morelliho. Zde se setkává s Federicovou ženou Eleonorou, se kterou před lety udržoval milostný poměr a dozvídá se od ní, že je biologickým otcem její dcery Valentin...