Novinový článek

141 5 0
                                    

Další den Stefana v prázdné posteli vzbudilo hned několik příchozích zpráv. Promnul si oči, vzal svůj mobilní telefon a začal číst.
,,Stefano-záletník... Podnikatel Galiano bude dědečkem, dítě jeho synovi porodí nevlastní sestra... Zvrácení Galianovi, tihle lidé vládnou světu...”
A tohle bylo jen pár z článků, které se o celé rodinné kauze zmiňovaly. Stefano si těžce povzdechl a začal obvolávat všechna vydavatelství a internetové servery, ať noviny a články ihned stáhnou, ale marně. Většinou se bránili, že je již pozdě a ačkoliv jim podnikatel vyhrožoval soudem, jen malý zlomek z nich se jej zalekl a svolil se stáhnutím článků. Rozhořčený Galiano dnes nešel ihned do firmy. Rychle se oblékl a za oknem zpozoroval několik fotografů před svým domem. Povzdechl si, vzal klíče od svého auta a jakoby nic kráčel ke svému vozu. Všude se ozýval zvuk fotoaparátů a několik z nich se jej ptalo i na různé otázky, ale Stefano se zachoval klidně, beze slova se usadil do auta a vyjel na cestu.

Zastavil až u nemocnice a i tam bylo plno zvědavců, kteří se k němu ihned hrnuli. Muž se jimi prodral až ke vchodu a poté již sám mířil k pokoji své dcery. Slušně zaklepal na dveře a vešel dovnitř. Valentina si otrávené povzdechla a obrátila svou hlavu ke stropu.
,,Dobré ráno. Jak se daří?” snažil se působit mile Stefano.
,,Co to má znamenat? Jak o tom vědí?” narážela na dnešní noviny Val.
,,Nemám tušení, ale neboj. Všechno vyřešíme. Za týden si na to nikdo ani nevzpomene,” snažil se ji uklidnit otec.
,,O tom pochybuju. Valentina Morelliová spala s nevlastním bratrem... Těhotná s bratrem... Jaká matka, taková dcera...” četla titulky opovrženě Valentina.
,,Neboj, všechno vyřešíme a všechno bude v pořádku,” povzdechl si Stefano.
,,V to doufám, pane Galiano. Můj otec by něco takového neztrpěl,” poznamenala hrdě Val při vzpomínce na Federica.
Její slova Stefana trochu zasáhla. Vždyť přeci on je jejím biologickým otcem a ona jej stále bere jako cizího.
,,V to věřím. Už musím jít. Kdyby jsi něco potřebovala, dej vědět,” povzdechl si muž a opustil její pokoj.
Jakmile za sebou zavřel dveře, ozvalo se jeho mobilní vyzvánění. Právě mu volala Eleonora, Valentinina matka. S povzdechem hovor přijal.
,,Prosím?”
,,Co to má znamenat? Proč se o nás všude píše? Už mi kvůli tomu volal i jeden klient, že nechce ničit dobrou pověst své firmy kvůli smlouvou s tou mou. Ihned s tím něco udělej. Je to taková hanba,” křičela naštvaná Leonor.
,,Už na tom pracuju. Hlavně jim nic neříkej. Měj se,” odpověděl s povzdechem Stefano a hovor ukončil dříve, než na něj začala Leonor znovu křičet.

Valentina celý den ležela na svém lůžku a četla všechny články ve kterých se psalo o ní a její rodině, přičemž poslouchala, jak před nemocnicí stále křičí dav žurnalistů.
Kolem půl třetí už toho měla opravdu dost, když vtom se otevřely dveře a v nich stál Marco.
,,Tebe bych tu opravdu nečekala,” rozesmála se dívka.
,,Jsi moje sestra. Někdo se o tebe musí starat,” poznamenal hoch a mířil k posteli. Dívka si odpojila přístroje, které jí měřily srdeční tep, odhrnula přikrývku a pokusila se vstát.
,,Pomoz mi,” přikazovala Marcovi.
,,Lehni si. Máš odpočívat,” snažil se jí to rozmluvit bratr.
,,Už to nemůžu vydržet,” namítala Val a pohlédla z okna, k nějž viděla přímo na novináře.
,,Co si myslíš, že děláš? Otec říkal, ať s nimi nekomunikujeme,” bránil jí dále Marco.
,,Tvůj otec, ne můj,” odsekla dívka a už pokládala obě nohy na zem.
,,No dobře, hlavně pomalu,” chytl ji za paži hoch, aby si mohla obout nazuváky, které ležely u lůžka. Valentina udělala s Marcovou pomocí pár prvních krůčků, až se jim povedlo dostat ke vchodu.
,,Ty zůstaň tady. Dál půjdu sama,” pravila Val a vysmekla se s bratrova sevření.
,,Opravdu si myslíš, že je to dobrý nápad? Ještě na tom nejsi úplně nejlépe,” snažil se jí to rozmluvit Marco.
,,Někdo to musí udělat, jinak nepřestanou kolovat ty drby a nedají nám pokoj,” odpověděla hrdě Val a kráčela ke dveří, jež se ihned otevřely a ona vyšla ven. Ihned se k ní rozeběhli všichni fotografové a její oči osleply blesky z jejich fotoaparátů. Vzápětí zde byli i ostatní, kteří ji začali zasypávat otázkami.
,,Valentino! Jste v pořádku? Je pravda, že čekáte dítě s Vašim nevlastním bratrem?” ptal se jeden z novinářů nejblíže k Valentině.
,,Ráda bych všechno uvedla na pravou míru. Ano, měla jsem autonehodu, ale rychle se zotavuji a rozhodně nejsem těhotná,” odpověděla klidně dívka.
,,Jaký máte vztah s Vaším bratrem? Jste milenci?” křičel na ni další.
,,S Marcem vycházíme dobře a nikdy mezi námi k ničemu nedošlo,” tentokráte již lhala s úsměvem dívka.

Je tady další kapča, doufám že se líbila a Happy B-Day to me.😁💝🎉

RodinaKde žijí příběhy. Začni objevovat