Konverzace s Valentinou Marca pořádně rozhodila. Jaká vlastně byla šance, že jeho otec je i jejím otcem? Pro mladého Galliana více než stoprocentní. Věci okolo konečně začaly dávat větší smysl. Proč jeho otec hledal Valentinu i proč chtěl, aby se od ní jeho syn držel dál. Marco nasedl do svého auta a mířil do firmy. Plný hněvu práskl se dveřma a spěchal do otcovy kanceláře.
,,Jak jsi jen mohl?!” přivítal jej se slovy.
,,Marco, co se děje?” ptal se nechápavě Stefano.
,,Už vím celou pravdu, jak jsi nás s matkou podváděl i to, že Valentina je tvoje dcera,” spustil Marco.
,,Synku, nech mě, ať ti to vysvětlím,” snažil se bránit muž.
,,Co tady chceš vysvětlovat. Takže je Valentina tvoje dcera nebo ne?”
Stefano synovi na otázku neodpověděl a jen sklopil hlavu.
,,Super. Opravdu jsi otcem i manželem roku. Gratuluju,” pravil ironicky Marco.
,,Prosímtebe, neříkej to mámě. Ani Valentina o tom neví. Řekneme jim to, až bude vhodná chvíle.”
,,A jak dlouho již hledáš vhodnou chvíli? Jak dlouho žiješ mezi dvěma rodinami?!”
,,Dozvěděl jsem se to teprve nedávno, ale nic to nemění. Záleží mi na tobě i na tvé matce a nechci nic měnit,” bránil se stále starší Galliano.
,,Myslíš si, že po tomhle s tebou zůstane, když zjistí, že jsi ji podváděl a svojí milence jsi posílal ještě milostné dopisy?” prskal kolem sebe rozhněvaný mladík.
,,Marco, vím, že je to neodpustitelné, ale byl jsem mladý. Stejně, jako ty. Nechal jsem se jí zlákat do pasti, jako všichni ostatní, ale nikdy to nebylo skutečné. Miluji tvou matku a nikdy se vás nevzdám. Jen mě prosím nech, abych jí to řekl sám,” snažil se syna zklidnit Stefano.
,,Tak dobře,” souhlasil né moc ochotně Marco a posadil se na židli naproti svého otce.
,,Víš, co je nejhorší?” tázal se pobaveně mladík, ač znal odpověď.
,,Povídej,” pobídl jej Stefano a i nadále poslouchal všechna jeho slova.
,,Že jsem spal se svou nevlastní sestrou. Strávil jsem noc s tvou dcerou,” snažil se mladík vyprovokovat svého otce.
,,Ty si ze mě utahuješ. Přeci jsme se dohodli,” nechtěl mu věřit Stefano a doufal, že slova, jež právě vyslovil byla lež.
,,Ne. Mám jí zavolat, ať ti všechno potvrdí? Kdyby jsi s pravdou vyšel ven dříve, mohli bychom se vyhnout této trapné situaci,” trval na svém Marco.
,,Jak a proč k tomu vůbec došlo?” ptal se zničeně Stefano.
,,Bylo to, když četla ty tvoje milostné dopisy. Vlastně za nic nemůžu. Našla můj byt a vrhla se na mě. Byla úplně zničená. Co jsem měl dělat?” bránil se mladík a doufal, že po jeho slovech bude otec všeho litovat.
,,Zastavit ji, co jiného,” povzdechl si Stefano.
,,Kdyby za tebou přišla Eleonor se slzami v očích, taky by jsi ji nevyhnal,” stál si za svým Marco.
,,A jak jste na tom teď? Stále se stýkáte?” vyptával se dále muž.
,,Kdepak. Byla to jenom jednorázová záležitost,” odpověděl sebejistě Marco, jelikož věděl, že po tom všem se k němu Valentina raději ani nezná.
,,Tak tě prosím, aby tomu tak zůstalo i nadále a tentokrát už doopravdy.”
,,Neboj, tvé dcery se už ani nedotknu,” ujišťoval otce Marco, jelikož i pro něj pomyšlení na styk s nevlastní sestrou bylo dosti nepříjemné.Po rozhovoru se svým synem volal Stefano ihned Leonor.
,,Ano?” ozvala se žena z telefonu.
,,Marco to ví. Musíme jim to co nejdříve říct,” pravil muž nervózně.
,,Cože? A jak to může vědět?” zaskočila jeho slova ženu.
,,To neříkal.”
,,Tak jej nějak umlč, ať se to nešíří dál po zítřejším večírku u Cantarionových jí všechno řekneme. Jdete tam?”
,,Samozřejmě. Lucia se již nemůže dočkat, takže to oznámíme i jí,” navrhl Galliano.
,,Bude to tak nejlepší pro všechny,” souhlasila Leonor.
,,Proč jsi jí to vlastně neřekla již včera?” ptal se Stefano, jelikož doufal, že v Londýně se Valentina dozví celou pravdu.
,,Nebyla na to připravená. Kdybychom jí to sdělili tehdy, nevrátila by se,” bránila se žena.
,,Dobrá, to je teď jedno. Hlavní je, že pozítří už bude po všem,” povzdechl si spokojeně podnikatel při pomyšlení na to, že již zítra bude všemu zapírání konec.Ahojky, další kapitola, takže hezké počtení. 😍💖
ČTEŠ
Rodina
RomanceVlivný podnikatel Stefano Galiano se objeví na pohřbu svého starého přítele Federica Morelliho. Zde se setkává s Federicovou ženou Eleonorou, se kterou před lety udržoval milostný poměr a dozvídá se od ní, že je biologickým otcem její dcery Valentin...