Několik hodin bloudila neznámými ulicemi a domů se dostala až za setmění. Naštvaně odhodila odhodila svou kabelku, rychle zula boty div, že je nezničila.
,,Co se děje?" přiběhl k ní otec.
,,Ano, děje se. Věděl jsi o tom?" pustila se do něj naštvaně.
,,O čem to mluvíš?'' podivil se Stefano.
,,O tom, že tvoje žena platila Dariovi, aby se mnou byl," pokračovala podráždněná dívka.
,,Cože? Ne, o tom jsem nevěděl. Jak ses to dozvěděla?" ptal se jí muž.
,,Dario mi to řekl, když byl na schůzce se svou pravou snoubenkou, která o tom také nejspíš věděla," pokračovala Val.
,,To mě mrzí. Pojď ke mně,'' pokusil se ji otec uklidnit, ale dcera jej odstrčila.
,,Kde je?" pokračovala domem a hledala svou macechu.
Stefano neodpověděl, ale dívka ji ihned zahlédla v obývacím pokoji.
,,Kdo si myslíš, že jsi, když se mi pleteš do života a takhle mě ponižuješ," pustila se do nevlastní matky.
,,Valentino, uklidni se. Běž nahoru, promluvíme si o tom," snažil se ji zkrotit Stefano.
,,Co se to tady děje?" volala ze schodů Leonor, která si napjatou atmosféru přímo užívala.
,,Nic,'' odsekla Valentina a vyběhla k sobě do pokoje.,,Stefano, co to mělo znamenat?'' nerozuměla situaci Lucía.
,,To bych se měl ptát spíše já tebe. Proč jsi tomu klukovi platila, aby se scházel s mou dcerou?!" neudržel se již muž.
,,Myslela jsem to dobře. Sám jsi říkal, že potřebuje nové kamarády," bránila se žena.
,,Jistě, ale nikdy jsem neřekl, že ji budeme obelhávat a platit jim za to," pokračoval Stefano.
,,Promiň, ale co jiného, když ona se bojí nových lidí. Raději bude po nocích brečet u filmů a přemýšlet co tak asi dělá náš syn na druhé straně světa, protože on byl jediný, který se s ní tady bavil," nenechala se vyvést ze svého přesvědčení Luc.
,,Co to teď vytahuješ? Pravidelně chodí na sezení a snaží se toho zbavit."
,,Jo? Tak proč tam dneska nebyla?" kroutila očima žena.
,,Ty jsi neuvěřitelná. Ty by jsi tam šla, kdyby ses dozvěděla, že tvůj přítel s tebou je jenom kvůli penězům, které mu tvá rodina dává?" povzdechl si Stefano a raději šel za svou dcerou.Zlehka zaklepal a vešel dovnitř.
,,Val, už spíš?" ptal se dívky, jež ležela v posteli.
,,Ne," odsekla dívka s opuchlou tváří.
,,Moc mě to mrzí. Dokážu si představit, jak tě to ranilo," přisedl si k ní otec a hladil ji po zádech.
,,Cítím se tak na nic a tak ponížená jako snad nikdy. Víš, jak mi bylo, když mi do očí řekl, že by se mnou nikdy ve skutečnosti nechodil," utřela si slzy zničená Valentina.
,,Dokážu si to představit," povzdechl si muž.
,,Val, mám pro tebe návrh," prolomil chvíli mlčení Stefano.
,,Jaký?" posadila se Val a poslouchala.
,,Prospělo by ti, kdyby ses odsud dostala na chvíly pryč. V naší vinici u Isejského jezera se blíží období sběru a bude potřeba každá pomocná ruka, tak by mě napadlo, že by jsi mohla pomoci a navíc by ti to pomohlo se odreagovat," dostal ze sebe Galiano.
,,Proč ne," povzdechla si Valentina.
,,Dobře, zítra všechno zařídím. Hezky se vyspi. Dobrou noc," polibil Stefano dceru do vlasů, zhasl světlo a odešel.
ČTEŠ
Rodina
RomanceVlivný podnikatel Stefano Galiano se objeví na pohřbu svého starého přítele Federica Morelliho. Zde se setkává s Federicovou ženou Eleonorou, se kterou před lety udržoval milostný poměr a dozvídá se od ní, že je biologickým otcem její dcery Valentin...