Do města italské módy se Valentina vrátila skoro o čtyřiadvacet hodin později, než odtud vzlétala. Letiště i město se začalo halit do tmy, takže nejvyšší čas vrátit se domů. V letadla strávila více, než dvacet hodin a už z toho všeho byla úplně zničená. Venku si vzala taxík a řidiči nadiktovala adresu svého bydliště. Celou cestu ji to všechno tížilo, nedokázala se s tím srovnat. Před domem řidiči zaplatila a vyšla ven. Oproti horké Brazílii zde byla opravdu zima. Zničeně kráčela po chodníčku k domu, dříve, však než stihla vytáhnout klíče z kabelky, otevřel jí její otec. Měl přísný výraz, jako nikdy předtím a Val věděla, co ji čeká.
,,Vracíš se o celý den později," poukázal na hodinky Stefano a pustil ji dovnitř.
,,Omlouvám se. Vím, že jsem to přehnala," usadila se na schody do patra Val a konečně si zula své vysoké jehly.
,,Co tě to napadlo jet do Brazílie? Byla jsi s tím klukem? Udělal ti něco?" vyslýchal ji Galiano.
,,Kdepak. Byla jsem s ním včera jenom chvíli," povzdechla si dívka.
,,Tak co jsi tam chtěla dělat?" vyzvídal dál muž.
,,Tohle má být výslech? Jsem dospělá a jsem v pořádku zpátky. To je to hlavní!" zvedla se Val a rychle šla do svého pokoje.
Stefano si povzdechl a vrátil se do obývacího pokoje za svou ženou.
,,Co ti řekla? Setkali se?" vyptávala se ihned Lucia.
,,Nic neřekla, ale je v dost špatné náladě," odpověděl muž.
,,Alespoň teď víme, kde je náš syn. Proč se nám neozývá? A proč nedal ani vědět kde je?" zesmutněla žena.
,,Dává se do pořádku a to stejné bychom měli udělat i s Valentinou. Začíná to být zlé, když už byla ochotná kvůli němu cestovat na druhou stranu světa," povzdechl si muž.
,,Neboj, nějak to vyřešíme, ať se může náš syn konečně vrátit," pousmála se Lucy nad tou představou.Když se konečně dostala Val do pokoje, naštvaně za sebou práskla dveřma a odhodila kabelku na postel. Byla plná hněvu na sebe a svůj pitomý nápad. Posadila se na okraj postele a snažila se uklidnit, když vtom zpozorovala Marcovo tričko, jež používala na spaní. Zlostně jej vzala a šla s ní do hochovy koupelny. Mrskla s ním o umyvadlo a ze skříňsky vytáhla zapalovač, který byl původně určen na vonné svíčky, ale Marco jej používal na cigarety. Ohně se odjakživa tak trochu bála. Pomalu zmáčkla pravou část a z druhé strany na ni vyskočil malý plamen. Dívka nadzvedla tričko, aby jej mohla snadněji zapálit a poté zapalovač zhasla. Tričko hodila zpět do umyvadla a ještě chvíli se s náznakem úsměvu koukala, jak látka hoří. Když usoudila, že je již dost zničené, uhasila plamen vodou z kohoutku a spokojeně odešla do pokoje. Ze skříně si vytáhla svou ještě nepoužitou noční košili a šla se umýt do druhé koupelny. Smyla ze sebe tu špínu a pot z Ria a když vyšla ven, cítila se tak uvolněná, jako nový člověk. Po tom cestování byla již dost unavená, takže dnes žádný film. Spokojeně ulehla do své postele a snažila se na nic z toho, co se stalo nemyslet.
ČTEŠ
Rodina
RomanceVlivný podnikatel Stefano Galiano se objeví na pohřbu svého starého přítele Federica Morelliho. Zde se setkává s Federicovou ženou Eleonorou, se kterou před lety udržoval milostný poměr a dozvídá se od ní, že je biologickým otcem její dcery Valentin...