Raněná Lucia

158 3 1
                                    

Zatímco Stefano se snažil i přes nepříjemnou hádku se svou ženou pracovat, jelikož jej čekala důležitá obchodní schůzka, Lucia měla jiné plány, než obvykle. Zabydlela se v odpočinkovém domě na konci Milána a rozhodně nechtěla, aby z toho vyšli Stefano s Leonor bez jediného šrámu. Mezitím, co si nechala přivést do domu své věci, vyrazila uskutečnit věc, která byla podle ní nutná. Vyříkat si to s Eleonorou.
Nechala se dovést až před firmu Morelliů a hrdě nakráčela dovnitř. Bylo jí jasné, že před svou sokyní nemůže dát najevo jakoukoliv známku nejistoty, či úplné zničenosti, kterou momentálně pociťovala.
V podniku nikdy předtím nebyla, ale podle rad od sekretářek se dostala až k Leonořině kanceláři. Bez klepání vstoupila dovnitř a tak na ni čekal překvapený výraz stejně staré ženy.
,,Lucio? Co tady děláte?" ptala se nechápavě Eleonor.
,,Vy dobře víte, proč tu jsem," posadila se naproti ní hrdě světlovláska.
,,Nemám ani nejmenší tušení," kroutila nechápavě hlavou matka Valentiny.
,,Tak asi bude lepší, když Vám to připomenu. Ani nevíš, jak mě těší, že jsme rodina. Stále tě nic nenapadá?" pousmála se falešně Lucia.
,,Vy to už víte?" ptala se překvapeně Leonor, která měla na mysli těhotenství své dcery.
,,Samozřejmě. Myslela jste si snad, že to předemnou budete tajit celou věčnost?"
,,Kdepak. To mě ani nenapadlo. Jenom nerozumím tomu, jak to můžeš takhle docela klidně snášet. Vlastně proč ne. Vám to dítě přeci na krku nezůstane," odfrkla si rozhořčeně vdova.
,,Jaké dítě?" zalekla se Lucia a její hrdé vystupování bylo pryč.
,,Přeci to, které udělal Váš syn mojí dceři. O čem tady teda celou dobu mluvíme?" nechápala Leonor.
,,Jak udělal dítě?" vyskočila ze židle nepříjemně překvapená Lucia.
,,Tohle Vám Stefano neřekl? Tak co tady celou dobu řešíme?" nechápala stále Eleonor.
,,To že jste spala s mým manželem! A teď vaše dcera čeká dítě s naším synem?!" rozčilovala se Lucia, která již nedokázala dále věřit všem těm věcím, které se kolem ní dějí.
,,Já vím, že to všechno zní příšerně, ale musíme se s tím vyrovnat. Pro dobro našich dětí a jejich dítěte," snažila se situaci ulehčit Leonor.
,,Všechno je to tvoje vina. Kdyby jsi nebyla taková coura, nikdy by se tohle nestalo!" pustila se do ní naštvaná Luci.
,,Myslím, že na dítě jsou potřeba dva. Žárlíš, co? Stefano mě miloval více, než tebe. Chtěl od tebe i odejít," nenechala se urážet vdova, jejíž slova sokyni ještě více ranila.
,,Přišla jsem ti pouze oznámit, že máš ke Stefanovi volnou cestu. Už jsem zažádala o rozvod, takže přeji hodně štěstí, budeš ho potřebovat. A gratuluji. Prosouložila ses až na vrchol," poznamenala s lehkým úsměvem Lucia a spokojeně odešla z kanceláře. Eleonor si podrážděně vydechl a a snažila se vstřebat tu nepříjemnou poznámku, kterou jí právě blondýna urazila.

Zmatená Lucia se opět usadila do svého auta, vzala telefon a vytočila číslo své nejlepší přítelkyně.
,,Julie? Máš čas? Můžu s tebou mluvit?" ptala se napjatě.
,,Jasně, na tebe vždy, zlatíčko. Za půl hodiny v Fashion Café?" navrhovala žena v telefonu.
,,Dobře, budu tam. Zatím," rozloučila se blondýna a ukončila hovor.
,,Kam to bude, madam?" ptal se ženy řidič, když ukládala svůj mobilní telefon do kabelky.
,,K Fashion Café na ulici Via Solferino," odpověděla zamyšleně žena.
Muž už dále neplýtval slovy a vyjel k cíli.

Do třiceti minut byli na místě určení. Lucia zde byla první. Objednala si cappucino a ještě nějakou chvíli vyčkávala na opožděnou Juliu.
,,Promiň, že jdu pozdě. Ulice byly ucpané. Tak co se děje?" usadila se ve spěchu právě příchozí žena.
,,Jsem úplně zničená. Právě dnes se mi Stefano přiznal, že mě podváděl," pravila zničeně Lucia.
,,Cože? A jakto? A s kým?" vyptávala se překvapená Julia.
,,S Eleonorou Morelliovou," odpověděla světlovláska.
,,Ach ano. Slyšela jsem, že spolu něco mají," podotkla přítelkyně.
,,Jediné, co vím, že se v poslední době stýkali kvůli něčemu jinému," povzdechla si Luci.
,,Snad nevěříš, že by řešili jenom nějaké obchody," odsekla Juli.
,,Mají spolu dítě. Valentina je Stefanova dcera," pravila žalostně Galianova žena.
,,Cože? Nekecej!" přitiskla ruce k ústům překvapeně Jul.
,,A víš, co je ještě horší? Marco a Valentina o tom nevěděli a čekají spolu dítě," pokračovala zoufalá blondýna.
,,Tak to je bomba. Co budeš dělat?" tázala se kamarádka.
,,Už jsem zažádala o rozvod. Nenechám se dále ponižovat," pravila hrdě Luc a upila si svého cappucina.
,,Děláš správně. Stefano si tě nezaslouží," souhlasila Jul.
V tu chvíli se ozval Luciin mobilní telefon. Žena jej vzala a pohlédla na jméno volajícího.
,,Omluv mě. Volá právník," oznámila blondýna, přijmula hovor a šla telefonovat o kousek dále.
Julie se pousmála, zkontrolovala, zda je její přítelkyně v dostatečné vzdálenosti a i ona začala telefonovat.
,,Alberto? Tomuhle nebudeš věřit. Mám nápad pro tvůj nový článek..."

Ahojky. Zduplikovaných kapitol se bohužel asi nezbavím. Jinak přeji hezké počtení 💋💙

RodinaKde žijí příběhy. Začni objevovat