Pachatel

113 4 1
                                    

Asi o hodinu později se dvojice setkala i s Marcovou matkou v její oblíbené kavárně, kde se měla později objevit i Juloa.
,,Opravdu si myslíš, že je dobrý nápad, aby jsi šla? Víš, jak to dopadlo minule,” snažil se to Val rozmluvit hoch, když kráčeli ke kavárně.
,,Ty by jsi si s tím sám neporadil a chci vidět výraz tvojí matky, až zjistí, že ji ta žena zradila,” odpověděla zlomyslně Val.
,,Někdy mě opravdu děsíš,” povzdechl si Marco a usadil se ke stolu.
,,Škoda, že tomu tak nebylo včera večer. Mohli jsme mít o starost méně,” pousmála se ironicky dívka a sedla si naproti něj.
K dalším slovům se již nedostali, jelikož k nim spěchala Lucia.
,,Ach, nestíhám. Tak, co pro mě máš, co nepočká domů?” tázala se žena a také usedla ke stolu.
,,Mami, mám tady něco důležitého. Víme, kdo posílal ty informace bulváru,” spustil Marco a začal hledat v mobilu video z kamery.
,,Aha? Tak kdo to byl?” tázala se ve spěchu Lucia.
,,Byla to ta Vaše falešná kamarádka,” Valentina si nemohla odepřít radost říci to jako první a Marco jenom protočil panenky.
,,Neplácej hlouposti. Mluvila jsem s ní asi před hodinou a věřím ji. Ta by to nikdy neudělala,” bránila Julii Lucia.
,,Opravdu?” povzdechl si mladík a postavil telefon před matku. Ihned se začalo přehrávat video, na kterém šla Julie nahoru po schodech, zastavila se nahoře, něco vytáhla z kabelky a po chvíli rychle seběhla dolů.
,,Šla jenom na toaletu,” bránila ji dále paní Galianová.
,,Tak se můžeš zeptat,” pobídl matku Marco, když právě zahlédl ve dveřích její kamarádku.
Ihned, když je žena zahlédla sedět u stolu všechny tři, pocítila, že něco není v pořádku. Ale i přesto neměla tu sílu se otočit a jít zpět. S úsměvem nakráčela ke stolu.
,,Luc, tak se zase vidíme,” políbila přítelkyni na tvář.
,,Ráno jsi mi říkala, že s tou fotkou nemáš nic společného. Tak co je tohle?” poukázala Lucia na mobil a video pustila přítelkyni.
Juls nervózně polkla a rychle se snažila vymyslet nějakou výmluvu.
,,Tak co nám na to řeknete?” pousmála se vítězně Valentina.
,,Lucy, vysvětlím ti to...” začala Julie.
,,Tak povídej,” pobídla ji přítelkyně.
,,Nemáte co, že?” pokračovala v popichování po chvíli mlčení dívka.
,,Já ti věřila. Skončila jsi u mě,” řekla přímo Lucia své známé a naštvaně společně se svým synem a nevlastní dcerou opustili kavárnu.

RodinaKde žijí příběhy. Začni objevovat