Když se té noci vrátil zničený Stefano domů, jeho žena již dávno spala. To hlavní jej čekalo až ráno. Jako obyčejně se chystal do práce, když se právě probuzená Lucia plna hněvu posadila na postel.
,,Tak jaká byla noc s Leonor?” ptala se opovrhovačně.
,,Lucio, klid. Nic se nestalo. Pokud mi nevěříš, Marco ti všechno vysvětlí. Byli jsme s ním,” odpověděl jí klidně Stefano a i nadále se snažil uvázat si kravatu.
,,Marco? Jste mu dělali rodičovský doprovod?” odfrkla si uraženě žena.
,,Valentina měla autonehodu a Marco byl u ní,” snažil se vše uvést na pravou míru muž.
,,Oni jsou stále spolu? Myslela jsem, že jsme mu to rozmluvili,” začala se trochu uklidňovat Lucia.
Stefano se z hluboka nadechl. Věděl, že těmito slovy vše pokazí, ale byla to mnohem lepší možnost, než aby se to dozvěděla stejným způsobem, jako Valentina. Přistoupil ke své ženě a pevně sevřel její ruce.
,,Musím ti něco říct. Valentina je totiž ve skutečnosti moje dcera,” pravil těžce Galiano.
,,Cože?” přehrávala si slova opět v hlavě jeho žena.
,,Prosím, vím, že to byla chyba, ale prosím, odpusť mi. Nechci nic měnit. Miluji tebe i Marca. Tohle nic nemění.”
,,Ty jsi mě podvedl?” tázala se napjatě Lucia a ihned vytrhla ruce z jeho sevření.
,,Bylo to jednou. Vlastně párkrát, ale už je to dávno,” snažil se celou situaci napravit podnikatel.
,,Já to věděla,” vydechla těžce Lucia, utřela si pár slz, které se snažily vytéct z jejích očí a rychle se přemístila ke skříni. Vzala kufr a začala do něj naštvaně házet své věci.
,,Lucio!” křikl na ni manžel a pokusil se ji obejmout, aby už nic do zavazadla nepřibylo. Lucia s sebou začala házet.
,,Už nehodlám žít ve tvých lžích a tajemstvích. Nehodlám být ostatním pro smích. Ani tobě a tvojí milence. Ještě dnes zavolám právníkovi, ať to máme co nejdříve za sebou a aby ty sis sem mohl přivést novou rodinu,” křičela naštvaně Lucia, které se podařilo dostat ze sevření.
,,Tohle mi nedělej. Já žádnou druhou rodinu nemám a ani ji nechci. Stačí mi, když budu mít tebe a Marca zpět pohromadě,” bránil se Stefano a začal věci z kufru házet zpět do skříně.
,,Pětadvacet let jsi měl dvě rodiny a nevadilo ti to!” křičela Lucia, zlostně praštila kufrem, protože jí bylo jasné, že jej nenaplní a alespoň přes sebe přehodila jeden ze svých kabátů.
,,Vím to teprve pár týdnů,” bránil se dále muž, ale to už jeho žena mířila ven z domu. Na ulici se posadila do auta, které bylo přichystané, aby Stefana odvezlo do práce. Rychle za sebou zavřela dveře a přikázala řidiči, ať jede co nejrychleji.Sotva, co se Marco vzbudil po pár hodinách spánku, nešel do práce, ale do květinářství, kde koupil velkou kytici pro svou těhotnou sestru. Za celou situaci se cítil nesmírně provinile a pokoušel se udobřit si alespoň matku svého dítěte. Na cestě do nemocnice však potkal jednoho ze svých starých přátel, Santiaga.
,,Zdarec, kámo. Kam míříš takhle brzy ráno s kytkou v ruce? Neříkej, že si nějaká omotala kolem prstu bouřliváka Marca?” smál se Santiago.
,,Kdepak. Něco jsem pokazil, takže se musím omluvit,” vysvětloval hoch, který se starým známým nechtěl sdílet zrovna všechny informace.
,,Tak přeci je v tom nějaká holka! Já myslel, že za jednonocovky se neomlouváme. Kdo je to? Znám ji?” vyzvídal Santi.
,,Dočkej času, brzy se to dozvíš,” nechtěl mu odpovídat Marco a vykročil, aby se dostal ven z této jemu ne zrovna příjemné situace.
,,No ták. Naposledy jsem o tobě slyšel, když bulvár řešil tvoje noční dobrodružství s Valentinou Morelliovou. Je to ona?” naléhal dále Santiago.
,,Kdepak. Vždyť mě znáš. Každý týden nová. Tak se měj. To víš, dáma nepočká,” pousmál se na něj ne moc radostně Marco, který by nevydržel další vyslýchání a raději zmizel.Přišel akorát včas na začátek návštěvní doby. Číslo pokoje, ve kterém ležela Val si pamatoval ještě ze včerejší noci. Lehce zaklepal a poté ihned vstoupil dovnitř. Dívka jemně zvedla hlavu, aby zjistila, kdo to přišel, ale přitom ji do očí praštila ta velká kytka všech různých květin, kterou nesl Marco.
,,Co to má znamenat?” povzdechla si.
,,Udělal jsem si menší cestu do květinářství. Napadlo mě, že by ti mohla udělat radost,” pravil mladík a posadil se na židli vedle dívčina lůžka.
,,Proč tohle děláš?” ptala se nespokojeně Val a přičichla k tomu velkému pugétu.
,,Když budeme rodina, chci, aby se vztahy mezi náma dvěma zlepšily. Přes to všechno budeme mít dítě a i když je tomu těžké uvěřit, chci, aby mělo otce a spokojené dětství,” vysvětloval Marco.
,,Ty tomu fakt věříš?” rozesmála se Valentina.
,,Uklidním tě. Žádné dítě nečekám. Byla to lež, aby mojí matce došlo, co všechno svým lhaním způsobila,” vysvětlila s pobavením dívka.
,,Cože?” vyhrkl zaraženě Marco, kterému došlo, že ze sebe dělal blbce zbytečně.Čusík. V poslední době jsem si všimla u této knihy množení kapitol. Nějak nevím, co s tím, tak pokud víte, dejte mi prosím vědět.
Jinak doufám, že jste si užili kapitolu. 😘💟💞
ČTEŠ
Rodina
RomanceVlivný podnikatel Stefano Galiano se objeví na pohřbu svého starého přítele Federica Morelliho. Zde se setkává s Federicovou ženou Eleonorou, se kterou před lety udržoval milostný poměr a dozvídá se od ní, že je biologickým otcem její dcery Valentin...