Νερ
Δεν ήξερα γιατί. Κάποιος μπορεί να μου είχε στήσει παγίδα. Κι αν ναι τι θα είχα να αντιμετωπίσω; Α, συγγνώμη, ξεχάστηκα. Καθίστε να σας εξηγήσω πρώτα γιατί δεν θα καταλάβετε αλλιώς.
Λοιπόν, ας τα πάρουμε απ' την αρχή. Σίγουρα θα ξέρετε τον Ινδικό Ωκεανό στη Γη. Σωστά; Σωστά. Ε λοιπόν πριν από τουλάχιστον εξήντα χιλιάδες σελήνια περίπου( δηλαδή χρόνια για τους ανθρώπους) βυθίστηκε μια ήπειρος εκεί. Βέβαια εσείς μπορεί να την ξέρετε και σαν Λεμουρία, αλλά εμείς τη λέμε Γη των θεών.
Τέλος πάντων, οι θεοί δημιούργησαν τους ανθρώπους τα ζώα και τα μαγικά πλάσματα που ήταν οι Νεράιδες, οι Άγγελοι, οι Δαίμονες, οι Άγγελοι του θανάτου, τα Ξωτικά, οι Γοργόνες και οι Δρακάνθρωποι.
Οι άνθρωποι όμως ζήλευαν γιατί τα μαγικά πλάσματα μπορούσαν να ελέγχουν τα στοιχεία του νερού, του πάγου, του φωτός, των σκιών, της βλάστησης, της φωτιάς, της γης, του αέρα, των διαμαντιών, των κρυστάλλων και των κεραυνών.
Έτσι ξεκίνησαν διαμάχες ανάμεσα στα δύο γένη. Και οι θεοί, που δεν άντεχαν να βλέπουν τα δημιουργήματα τους σε αυτήν την κατάσταση, ανέλαβαν δράση.
Έτσι η Θέτις, η βασίλισσα των θεών και θέα του ουρανού, του σύμπαντος και της τάξης, ανέβασε μαζί με τους άλλους θεούς ένα ηφαίστειο από τον Ινδικό Ωκεανό, ένα ηφαίστειο που το έκαναν να εκραγεί και δημιούργησε πύλες ώστε τα μαγικά πλάσματα να φύγουν και να πάνε στο νέο κόσμο που έφτιαξαν ειδικά για τα μαγικά πλάσματα.
Όταν έφτασαν εκεί ονόμασαν τον κόσμο αυτό Ζόνες και αυθαίρετα εκείνοι ονομάστηκαν Ζονίτες. Όσο για την Γη των οι τόσες πύλες κατέστρεψαν τα θεμέλια της ηπείρου και τη βύθισε.
Φυσικά μόλις βυθίστηκε οι θεοί την πήγαν σε ένα άλλο μέρος, με λίγα λόγια την έκρυψαν από τα μάτια των ανθρώπων γιατί, ελάτε τώρα, όλοι ξέρουν πόσο κουτσομπόληδες είναι το ανθρώπινο είδος.
Αυτά λοιπόν για να σας εξηγήσω την αρχή του δικού μου κόσμου. Α μα τα πτερύγια μου ακόμα δεν άρχισα και σας έπιασα απ' τα μούτρα όπως θα λέγατε εσείς οι άνθρωποι.
Άσε που δεν σας έχω συστηθεί καλά καλά. Λοιπόν, με λένε Νερ Νέβιελντ, δηλαδή με λένε Νερίενεβ αλλά προτιμώ για συντομία το Νερ. Α επίσης είμαι ελαφογοργόνος. Να, καλά διαβάσατε, ελαφογοργόνος.
Δηλαδή αντί για συνηθισμένα αυτιά έχω πτερύγια που μοιάζουν με του ελαφιού και τελειώνουν σε μια σταγόνα. Κανονικά οι γοργόνες και οι γοργόνοι είναι χωρισμένοι σε οκτώ είδη και δέκα χρώματα.
Με τη λέξη χρώματα εννοώ ότι το χρώμα των ούρων μας είναι δέκα, δηλαδή είναι το μπλε, κίτρινο, πράσινο, γαλάζιο, μοβ, ροζ, κόκκινο, πορτοκαλί, λευκό και γαλαζοπράσινο.
Φυσικά όλοι γνωρίζουν ότι κάθε απόχρωση και σχέδιο της ουράς είναι μοναδικό αλλά ουσιαστικά είναι στις αποχρώσεις αυτών των δέκα.
Αλλά πράγματα που μπορεί να σας ενδιέφεραν για μένα είναι ότι μένω στην πρωτεύουσα του Μπλε Ωκεανό, το Γκελβάκουα, ότι είμαι πρίγκιπας και εκπροσωπώ μια πανάρχαια θεότητα. Ναι, όλα αυτά που διαβάσατε ισχύουν.
Με λίγα λόγια με έχει επιλέξει το μπλε μαργαριτάρι, που είναι βασιλικό σύμβολο. Τα βασιλικά σύμβολα δεν μπορείς να τα αποκτήσεις έτσι. Πρέπει να σε επιλέξουν.
Λοιπόν οι θεοί, δηλαδή οι έντεκα από αυτούς χώρισαν κομμάτια της δύναμης τους και έφτιαξαν κάτι μυστήρια αντικείμενα. Κάθε σύμβολο εκπροσωπούσε μια ενσάρκωση της θεότητας και περιείχε ένα μέρος της δύναμης του που διάλεγε μια θνητή ψυχή για να την ελέγξει και να την χρησιμοποιήσει σοφά.
Το μπλε μαργαριτάρι εκπροσωπούσε μια ενσάρκωση της θεάς της θάλασσας, της Ακουάτα.
Οπότε με λίγα λόγια εκπροσωπώ την Ακουάτα με το μπλε μαργαριτάρι. Και δεν έχετε ιδέα πόσοι σαν εμένα υπάρχουν, θα δείτε κάποιους στη συνέχεια της ιστορίας μαζί με τις απίθανες μη θεϊκές δυνάμεις που δεν ξέρουμε ότι έχουμε.
YOU ARE READING
Ζόνες: Το Ξύπνημα της Καμιενέφ
FantasyΜία οικογένεια θεών και δημιουργών των κόσμων, οι οποίοι αποδυναμώνονται από την βοήθεια του Χάους στον θνητό τύραννο Ραΐντο. Ένας πλανήτης μοναδικός που είχε δημιουργηθεί από θεούς για την σωτηρία των μαγικών πλασμάτων από τους ανθρώπους, ο οποίος...