Ένα τσούρμο μασκαράδες

48 8 38
                                    

}♦Μία♦{

Συμβουλή προς όλο τον ανθρώπινο πληθυσμό, όταν θέλετε να μπείτε σε μία πύλη, πιθανότατα μαγική και αγνώστου προελεύσεως τότε απλά ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ!!!

Και ναι, τόσο χάλια ήταν.

Σαν να σε συμπιέζουν και να σου παίρνουν την ανάσα μέσα απ' το στόμα.

Πριν προλάβω καλά να με βγάλει η πύλη από μέσα της ένιωσα μια γρατζουνιά στο δεξιό μου καρπό και τότε βγήκαμε.

Ανέπνεα λαίμαργα τον καθαρό αέρα και άνοιξα τα μάτια μου.

Ήμασταν σε μία έρημο, μπροστά από κάτι ψηλά βραχώδη και γυμνά βουνά που το μόνο που διέκρινες ήταν η άμμος που λαμπύριζε κάτω από τον ήλιο.

Κοίταξα τον καρπό μου και είδα ένα πλεκτό βραχιόλι σε μπλε χρώμα.

Ετοιμαζόμουν να ρωτήσω μια κοπέλα με μια στολή που έμοιαζε, και ναι κυριολεκτώ, με κοάλα!

" Συγνώμη γι' αυτό" μου είπε ο τύπος που με είχε σώσει, έδειχνε την γρατζουνιά μου.

Μάλλον αυτός μου είχε βάλει το βραχιόλι τελικά.

" Δεν πειράζει, επίσης που είμαστε;"τον ρωτάω.

" Α, είμαστε έξω από τον Ναό, θα σου αρέσει, ελπίζουμε δηλαδή πως είσαι εσύ αυτή που ψάχνουμε".

" Και που ξέρετε πως είμαι εγώ;"

" Πρώτον αρχίσαμε να πιάνουμε διάφορες μαγικές δονήσεις στον Κόσμο των Ανθρώπων, Δεύτερον εμφανίστηκαν ρένσελ, τα τέρατα που μας επιτέθηκαν, και Τρίτον αυτά τα τέρατα κυνηγούσαν εσένα, και δεν θα υπήρχε λόγος να σε κυνηγάνε αν ήσουνα απλός άνθρωπος, που σημαίνει ότι μάλλον έχεις μαγική δύναμη μέσα σου" ολοκλήρωσε την επιχειρηματολογία του ο τύπος με τη ριγέ στολή και άρχισα να σκέφτομαι.

Δηλαδή αυτό που μου συνέβη στην παραλία τα έκανε όλα.

Και τα πράσινα σημάδια, όλα αυτά ήταν πραγματική μαγεία;

" Δηλαδή ήταν φυσιολογικό που είχα πράσινα σημάδια;"

" Είχες σημάδια; Δεν έκανες απλά μάγια χωρίς να το ξέρεις, είχες σημάδια σημάδια;

" Ναι, κανονικά σημάδια, δεν καταλαβαίνω, δεν είναι κάτι το φυσιολογικό εδώ;"

" Για κάποιους από εμάς είναι, αλλά δεν μπορεί..."

Ετοιμαζόμουν να του απαντήσω αλλά ήρθε προς το μέρος μας ένας άλλος τύπος, που πρέπει όπως και αυτός με τις ρίγες να ήταν γύρω στα δεκάξι, είχε καστανά μάτια και μαλλιά που γίνονταν μπλε στις άκρες, στολή μπλε και πορτοκαλί, κέρατα που μάλλον ήταν ελαφιού στο κεφάλι και περίεργα μπλε αφτιά, και τα συμπλήρωνε όλα μια μπλε μάσκα με πορτοκαλί σχέδια που φορούσε.

Ζόνες: Το Ξύπνημα της ΚαμιενέφDonde viven las historias. Descúbrelo ahora