Ένα κυνηγητό παντών ειδών

19 4 4
                                    

Μία

Τον κοιτούσαμε εμβρόντητοι ενώ μας έλεγε ότι είχαν κλέψει την πυξίδα, ένα βήμα πριν φτάσουμε στον δεύτερο κρυπτοκρύσταλλο!

Όμως βλέπετε ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος όταν πρόκειται για μία τέτοια αποστολή, τι θα τραβήξεις ειδικά.

Σε λίγα δευτερόλεπτα ο Νερ το είχε επιβεβαιώσει, η τσέπη του είχε μία μυρωδιά ξένη, βέβαια μας είχε πει ότι γενικά και οι τέσσερις μυρίζαμε λες και είχαμε κάνει sex party, τρόπος του λέγειν αφού δεν ήξερε καν τη λέξη αλλά τέλος πάντων, όμως ειδικά η τσέπη είχε πιο έντονη την ξένη μυρωδιά.

Οπότε μόνο ένα σήμαινε αυτό.

Ένας από τους περαστικούς είχε βρει την ευκαιρία να κλέψει την πυξίδα, πότε όμως;

" Δεν είχε πέσει πριν από κάποιος πάνω σου που έβγαινε από το μουσείο;"ρώτησε ο Κενάι τον Νερ και ναι, όντως, πριν από λίγα λεπτά είχε συμβεί, κάποιος είχε κουτουλήσει με τον Νερ και προφανώς είχε βρει ευκαιρία να συλλέξει κάτι πολύτιμο.

Και υπήρχε ένα τεράστιο παζάρι που ένας θεός ήξερε αν τελείωνε πουθενά, άσε τους λαθρέμπορους και τους μαυραγορίτες, έπρεπε να βιαστούμε και να τον βρούμε.

Έτσι ο καθένας μας πήρε και κάτι διαφορετικό από την αύρα του για να τον βρει.

Ας πούμε, οι γοργόνες μπορούσαν να μυρίζουν την κάθε διαφορετική αύρα, τα ξωτικά μπορούσαν να την αφουγκράζονται ενώ οι άγγελοι του θανάτου είχαν την δυνατότητα να την δούνε.

Οπότε χωριστήκαμε σε ομάδες, εγώ με τον Κενάι και η Έλενεν με τον Νερ.

Ο Νερ είχε κόψει ένα κομμάτι ύφασμα από την τσέπη του και μας το είχε δώσει για να προσανατολιστούμε.

Και ξεκινήσαμε.

Μπορεί τώρα να μάθαινα την πραγματική μου φύση αλλά κάποιες δυνάμεις της φυλής μου μου έβγαιναν...ασυναίσθητα, αρκούσε μία μικρή σκέψη και γινόταν, μπορούσα να δω την αύρα του καθενός γύρω μου.

Η αύρα είναι σαν τον ενεργειακό καθρέφτη του εαυτού σου, ποτέ δεν μπορεί να σου πει ψέματα για κάτι.

Ας πούμε, εάν κρύβεις τον θυμό σου στην αύρα σου θα φαίνεται, ή όποιο άλλο συναίσθημα, ή και την μορφή σου στην δική μας περίπτωση, εμείς όμως είχαμε φροντίσει να αποκρύψουκε τις αύρες μας ώστε να μην γίνουμε στόχος.

Έβλεπα το χρώμα, το σχήμα της αύρας να αναβλύζει από το ύφασμα, και έψαχνα μανιωδώς αυτά τα χαρακτηριστικά στους περαστικούς.

Ζόνες: Το Ξύπνημα της ΚαμιενέφDonde viven las historias. Descúbrelo ahora