Συνομιλία με ένα Πνεύμα

37 7 19
                                    

{~Νερ~}

Ε όχι, δεν θα είναι αφηγητής σε όλη την ιστορία η Μία, οπότε να με κι εγώ.

Ας τα πάρουμε από την αρχή.

Έβλεπα έναν εφιάλτη, ξύπνησα και πήγα στην επιφάνεια, στους κήπους του Ναού.

Αυτό που έβλεπα στον ύπνο μου ήταν πραγματικά φριχτό.

Έβλεπα ότι απέτυχα, ότι ο Ραΐντο λεηλάτησε τον Ναό και σκλάβωσε όλον τον κόσμο.

Και μετά την αποτυχία μου εγώ τα έβλεπα όλα αυτά ξανά και ξανά.

Όσο σκεφτόμουν το μέλλον, χωρίς να το καταλάβω με πλησίασε ένας παράξενος επισκέπτης.

" Δεν είναι κακό να φοβάσαι, αλλά πρέπει να μάθεις να το ελέγχεις" λέει μια απόκοσμη γυναικεία φωνή.

" Μην φοβάσαι" μου λέει ο Φλάφι.

Γυρίζω και βλέπω μια γυναίκα ξωτικό, με καστανόξανθα μαλλιά και σοφό βλέμμα.

Μου φαινόταν γνωστή, αλλά δεν μπορούσα να τη θυμηθώ.

" Εγώ Νερ είμαι η Αράνια, η προηγούμενη ζωή σου".

" Ήμουνα η Σάριελντ πριν από σένα, πριν από εκατό περίπου σελήνια".

" Δηλαδή είσαι εγώ;"ρωτάω.

" Όχι ακριβώς, αλλά κατά κάποια έννοια ναι, είμαι".

" Ποιός σε κάλεσε, τα πνεύματα συνήθως δεν έρχονται ακάλεστα" της λέω.

" Εσύ με κάλεσες, ή μάλλον το υποσυνείδητο σου".

" Γίνεται αυτό;"

" Ναι, μπορεί να μην το καταλαβαίνεις, αλλά όταν καλείς μια προηγούμενη ζωή σου συνήθως ζητάς καθοδήγηση" μου απαντά κι εγώ κοκκινίζω.

" Δηλαδή όλοι έχουν προηγούμενες ζωές;"

" Ναι, όλα τα μαγικά πλάσματα και οι άνθρωποι έχουν προηγούμενες ζωές, απλά όταν είσαι Σάριελντ ή Σέιρενφ έχεις μεγαλύτερη ευκολία στο να τις καλείς".

" Μάλιστα" λέω κάπως ψιθυριστά.

" Δεν είναι ντροπή να φοβάσαι Νερ, όλοι οι Σάριελντ φοβήθηκαν στην ζωή τους, το ίδιο και όλοι οι Σέιρενφ μπορώ να σε διαβεβαιώσω".

" Ναι αλλά εσύ είχες εμπειρία, θάρρος, όλο το πακέτο, εγώ δεν νομίζω πως μπορώ να τα καταφέρω".

" Κανένας Σάριελντ ή Σέιρενφ δεν γεννήθηκε έτοιμος για δράση, μετά από χρόνο έγιναν τόσο ικανοί, έπρεπε να δουλέψουμε σκληρά για να ισσοροπίσουμε τους Κόσμους"

" Ναι αλλά εγώ δεν ξέρω πόσο χρόνο έχω, από στιγμή σε στιγμή ο Ραΐντο μπορεί να αποφασίσει να τα καταστρέψει όλα, κι εγώ θα αποτύχω".

" Είμαι σίγουρη ότι θα είσαι έτοιμος όταν έρθει η ώρα, μην νομίζεις ότι πρέπει να τα κάνεις όλα μόνος σου, βασίσου στην Έλενεν και στους υπόλοιπους δεκαοχτώ, τελειώστε αυτό που δεν κατάφεραμε εμείς!!!"

Η φωνή της είχε αρχίσει να σβήνει, το ίδιο και η μορφή της, ενώ μια αστραπή φώτισε τον ουρανό.

" Και τι να κάνω δηλαδή;"

" Όταν έρθει η ώρα της μάχης θα σου δώσω την δύναμη, αλλά πρέπει να την βρείτε, την Καμιενέφ"

Ο άνεμος δυνάμωνε ενώ κι άλλες αστραπές και βροντές συντάραζαν τον ουρανό, και συνειδητοποίησα ότι πλέον φώναζα για να συνεννοηθώ μαζί της.

" ΠΟΙΑ ΜΑΧΗ, ΠΟΙΑ ΚΑΜΙΕΝΕΦ, ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ;"

" ΕΡΧΟΝΤΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ, ΦΥΛΑΧΤΕΙΤΕ!!!"

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Γεια σας και πάλι, δεν περιμένατε κεφάλαιο τόσο σύντομα, ε; Ναι καί εγώ έχω μείνει το ίδιο έκπληκτος με εσάς, τι να πω;

Και είδατε και τι κεφάλαιο έγραψα για σας, πνεύματα, δράμα, μάχες, σοφία, οπότε νομίζω αξίζει ένα αστεράκι, δεν ξέρω πότε θα ανεβάσω το επόμενο, μπορεί να το ξεκινήσω και σήμερα, επίσης γράψτε μου γνώμες στα σχόλια!!!

Τα λέμε!!!

Ζόνες: Το Ξύπνημα της ΚαμιενέφOù les histoires vivent. Découvrez maintenant