Φωτιές μας άναψαν τα Έλφεντ

15 4 2
                                    

Νερ

Δεν αστειευόμουν.

Δεν ήμουν σίγουρος πως το ήξερα αλλά ήμουν σίγουρος ότι ήταν η αύρα ενός έλφεντ.

Τα Έλφεντ δεν ήταν σαν όλα τα μαγικά πλάσματα όπως ακούγεται.

Ήταν κάτι σαν τους προγόνους των Αγγέλων, των Δαιμόνων και των Αγγέλων του Θανάτου.

Όμως υπήρχαν πολλές διάφορες παραλλαγές για το πώς έμοιαζαν ή τι ήταν αυτά τα πλάσματα.

Όμως σίγουρα μπορούσα να πω ότι από όλη την μαγική ενέργεια που αισθανόμουν στον Ναό υπήρχαν κανονικά οι επτά φυλές, κάποιες φορές υπήρχαν και τα υβρίδια, δηλαδή τα μαγικά πλάσματα που είχαν γεννηθεί από γονείς δύο διαφορετικών φυλών, το παιδί αυτό θα γινόταν ή γοργόνα ή νεράιδα παραδείγματος χάριν.

Όμως θα προστείθονταν και κάποια χαρακτηριστικά και δυνάμεις της άλλης φυλής του άλλου του γονιού.

Ναι, ήξερα πως ήταν και αυτό.

Αλλά αυτό, σε καμία περίπτωση, δεν έβγαζε νόημα.

Η ενέργεια ήταν πραγματικά πολύ διαφορετική από κάθε άλλη.

Η Έλενεν ακόμα επεξεργαζόταν και σκεφτόταν, τώρα τι σκεφτόταν...δεν είχα ιδέα, αλλά πάντως πρέπει να την προβλημάτιζε αρκετά, και είχα την εντύπωση ότι είχε να κάνει με το θέμα μας.

Ύστερα ξαναζωντάνεψε και διέκοψε τον Κενάι και την Μία που με κατακεραύνωναν με τις ερωτήσεις τους.

" Ίσως μας βοηθήσει αυτό" είπε η Έλενεν και από τον σάκο του Κενάι έβγαλε ένα τυλιγμένο ρολό χαρτιού, κιτρινισμένο από την πολυκαιρία.

Πρόφερε την εντολή για να δημιουργήσει μια σφαίρα φωτός και την άφησε να αιωρείται γύρω της ώστε να μπορεί να διαβάσει.

Ξετύλιξε το ρόλο και άρχισε να ψάχνει με τα μάτια της.

Πέρασαν λίγα λεπτά προτού καταφέρει να βρει αυτό που έψαχνε.

" Νομίζω ότι εδώ μπορούμε να βρούμε ό, τι χρειαζόμαστε" μας είπε και μας έδειξε αυτό που διάβαζε.

Το φως δεν ήταν και το καλύτερο, αλλά ούτως ή άλλως μπορούσα να δω μέσα στο σκοτάδι, ένα από τα προνόμια να γεννιέσαι ελαφογοργόνος.

Ήταν σειρές που έγραφαν για κάτι που λεγόταν για μία κατηγορία μαγείας, την "Μαγεία των Έλφεντ".

"Στην ιστορία των Ζόνων πολλές φορές έχουν βρεθεί τεκμήρια που μαρτυρούν την ύπαρξη της φυλής των Έλφεντ στο παρελθόν, όσο και να προσπάθησαν οι πρόγονοι των μαγικών πλασμάτων για να μην τους θυμούνται οι απόγονοι τους. Ένα από τα αποδεικτικά αυτά στοιχεία είναι τα σύμβολα που έχουν βρεθεί και τα ξόρκια που αντιπροσωπεύει το καθένα τους. Όλα αυτά τα αγνώστου προελεύσεως ξόρκια και σύμβολα που δεν ξέρουμε από πού έχουν προέλθει ονομάζονται Μαγεία των Έλφεντ. Εδώ παραδίδονται κάποια σύμβολα και πιθανές μεταφράσεις τους.

Ζόνες: Το Ξύπνημα της ΚαμιενέφWhere stories live. Discover now