Λοιπόν όπως είπα προηγουμένως αποφάσισα να του πω ψέματα για να μπορέσω να φύγω από τον ωκεανό χωρίς να ανησυχήσει.
Και εδώ που τα λέμε δεν ένιωθα ότι αυτό ήταν κάτι που έπρεπε να μάθει.
Ένιωθα ότι έπρεπε να του το κρύψω για κάποιον λόγο που ούτε καν εγώ δεν γνώριζα!!!!
Τέλος πάντων, αποφάσισα να του μιλήσω για τη βιβλιοθήκη μόλις τελειώναμε το φαγητό. Σήμερα είχαμε φύκια αλά κοράλλι, το αγαπημένο μου!!!!
Έτσι όπως τελειώσαμε κάνω μια δειλή προσπάθεια.
" Ε μπαμπά, μπορώ να σου πω λίγο;" είπα κάπως αμήχανα.
" Φυσικά, σε ακούω" μου απάντησε.
" Αποφάσισα να πάω εσώκλειστος στην Βιβλιοθήκη του Γκελβάκουα".
Τώρα απλώς πρέπει να περιμένω για λίγα δευτερόλεπτα.
Μάλλον θα πρέπει να του ήρθε κάπως απότομο γιατί άργησε να απαντήσει.
" Κοίτα Νερίενεβ, είσαι σίγουρος ότι αυτό θέλεις;"
" Ναι μην ανησυχείς για τίποτα, έχω κάνει ήδη τα έγγραφα οπότε δεν χρειάζεται να συμπληρώσεις τίποτα!!!".
Πάω να φύγω όταν τον ακούω να με ρωτάει" Πώς κι έτσι όμως το αποφάσισες αυτό, νόμιζα ότι είχες πει ότι ποτέ δεν θα ήθελες να πας".
Ωχ να πάρει, το θυμάται!!!!
" Το σκέφτηκα λιγάκι καλύτερα και άλλαξα γνώμη" του απάντησα κάπως γρήγορα, οπότε μάλλον κατάλαβε πως είναι ψέμα.
Αχ, γιατί να μην μπορώ να πω σωστά ένα απλό ψέμα!!!!!
" Εντάξει Νερίενεβ, αφού το θέλεις τόσο πολύ να πας"
" Σε ευχαριστώ μπαμπά" του λέω, σηκώνομαι και πάω στα διαμερίσματα μου.
Μόνο ένα παράπονο έχω από τον πατέρα μου: Συνεχίζει να με λέει Νερίενεβ, ενώ όλοι οι υπόλοιποι φίλοι μου και δικοί του με λένε Νερ!!!! Εσάς σας έχει τύχει; Όχι πείτε μου, δηλαδή τι του έκανα; Μήπως του έχω πει κάτι που δεν έπρεπε; Μήπως είναι από αυτούς που δεν θέλουν να κόβουν τα ονόματα τους ή μήπως απλώς δεν έχει αντιληφθεί ότι Νερ με φωνάζει όλος ο κόσμος; Γιατί δηλαδή, τι έχει το Νερ; Καβούρια και δεν του αρέσει; Όσο λοιπόν εγώ ζούσα το δράμα μου χτυπάει η πόρτα.
" Περάστε" λέω.
" Πρίγκιπα μου ο πατέρας σας μας έστειλε για να σας βοηθήσουμε με τα πράγματα σας" λέει η Σέρνια, μια από τις γοργόνες της Βασιλικής Αυλής, που την συνόδευε η Νέιβα.
ESTÁS LEYENDO
Ζόνες: Το Ξύπνημα της Καμιενέφ
FantasíaΜία οικογένεια θεών και δημιουργών των κόσμων, οι οποίοι αποδυναμώνονται από την βοήθεια του Χάους στον θνητό τύραννο Ραΐντο. Ένας πλανήτης μοναδικός που είχε δημιουργηθεί από θεούς για την σωτηρία των μαγικών πλασμάτων από τους ανθρώπους, ο οποίος...