Μία νύχτα του Αυγούστου

43 8 17
                                    

}♦Μία♦{

Αχ δεν το πιστεύω, δεν το πιστεύω!!!

Γεια σας, συγνώμη για την κρίση ενθουσιασμού αλλά πήρα καινούριο κινητό βλέπετε, βέβαια ΠΟΥ να το χρησιμοποιήσω στις Ζόνες που δεν έχουν WiFi;

Για να σας λύσω την απορία, όχι, εγώ δεν είμαι Ζονίτισσα, είμαι Κ Ο Ρ Ι Τ Σ Ι!!!

Και ναι, ανθρώπινο κορίτσι. Ναι, το ξέρω πως μπερδευτήκατε, αλλά καθίστε λίγο να σας εξηγήσω.

  Εγώ απλά περπατούσα, μία ωραία νύχτα της 18ης του Αυγούστου, τα γενέθλια του Πέρσι Τζάκσον!!!

Άσχετο, αλλά ναι, είμαι φαν. Βασικά νομίζω είμαι η μόνη που της αρέσει ταυτόχρονα και ο Πέρσι Τζάκσον, τα Χρονικά των Κέιν και ο Χάρι Πότερ.

Αυτή τη νύχτα λοιπόν, τριγυρνούσα στην παραλία, στην πόλη μου, το Σαν Φρανσίσκο, και έβλεπα στην δύση, τον Ειρηνικό.

Ησυχία, μόνο οι παφλασμοί των κυμάτων.

Όταν συνέβη κάτι περίεργο, για να καταλάβετε κάτι μαγικό.

Ναι, νομίζω είμαι ικανή να αναγνωρίσω την μαγεία.

Απλά διαβάστε!!!

Ένα φως στην επιφάνεια της θάλασσας μου τράβηξε την προσοχή και σηκώθηκα.

Πλησίασα ώσπου η άμμος τελείωνε και γινόταν υγρή από τα κύματα που έπαιρναν την θέση της.

Και ναι, τότε συνέβη.

Ήταν σαν να το έκανα εγώ, δηλαδή εγώ το έκανα, δηλαδή... Ωωωωω διαβάστε απλά!!!

Από μέσα μου, μέσα από το στήθος μου, στο σημείο όπου είναι η καρδιά, βγήκε ένας πίδακας φωτός, μάλλον ενέργειας, μιας πολύ μπλε ενέργειας που ενώθηκε με το φως που έβλεπα πάνω από τον ωκεανό, και μετά πάει!!!

Τίποτα!!!

Τότε σκέφτηκα πως μάλλον είχα παραισθήσεις, ναι, σίγουρα αυτό ήταν!!!
 
Ούτως ή άλλως, πριν βγω για βόλτα, είχα δει και μία ταινία του Χάρι Πότερ, σίγουρα και αυτό έπαιξε τον ρόλο του!!!

Εννοώ δηλαδή, και να το πάρουμε λογικά, γίνονται τέτοια πράγματα σε φυσιολογικούς ανθρώπους;

Ε;

Και βέβαια όχι!!!

Ή μήπως ναι;

Αααα δεν μπορώ!!!

Όπως και να 'χει τρόμαξα, και γύρισα σπίτι άρον άρον.

Πήγα στο μπάνιο, έπλυνα το πρόσωπο μου, μετά πήγα στο δωμάτιο μου, άλλαξα και έπεσα για ύπνο.

Ζόνες: Το Ξύπνημα της ΚαμιενέφDonde viven las historias. Descúbrelo ahora