Μία
Εντάξεις, όντως υπερέβαλα, απλά ήθελα όλα να πάνε όσο το δυνατόν καλύτερα στην αποστολή, και εννοείται ότι δεν ήθελα να πληγώσω τον Νερ.
Και οι τρεις μας ξέραμε ότι ο Νερ ειδικά ένιωθε πολύ πιεσμένος με το πώς πρέπει να είναι ως Σάριελντ, εντάξει, το είχε καταλάβει ότι έπρεπε να πάψει να το σκέφτεται, αλλά αν τον παρατηρούσες λίγο καλύτερα έβλεπες ότι δεν είχε φύγει τελείως από το μυαλό του.
Τα μαγαζιά ήταν πάντως μια καλή ψυχοθεραπεία γι' αυτό που μας περίμενε, μιας και θα έπρεπε να ανέβουμε σε μία από τις πιο ψηλές, ή μάλλον όχι, για να είμαι σαφής ήταν η πιο ψηλή οροσειρά της Γης ήδη, και ναι, δεν το έκανε πιο εύκολο, το καλό πάντως ήταν ότι είχαμε επίγνωση των πραγμάτων.
Κάτι ήταν κι αυτό, άλλοι που ξέρουν καν που πάνε τι είναι, καλύτεροι;
Όχι ότι εμείς ξέραμε και πολλά για το που θα πηγαίναμε πάλι αλλά είχαμε εναποθέσει πάλι τις ελπίδες μας στην καθοδήγηση της πυξίδας, και αυτή τη φορά μας έδειχνε ακριβώς που ήταν, δεν θα ακολουθούσαμε μόνο ένα φωτάκι στην άκρη.
Είχαμε κάτσει στο ξενοδοχείο Kathmandu Grand Hotel δύο μέρες και έπρεπε να φύγουμε, αφού έτσι κι αλλιώς είχαμε προμηθευτεί ό, τι ρούχο μας χρειαζόταν.
Πρώτοι φορά οι τρεις τους φορούσαν ρούχα των ανθρώπων που τους πήγαιναν.
Ο Νερ είχε διαλέξει ψυχρά χρώματα σε αποχρώσεις του μπλε, ενώ τα ανοιχτά πορτοκαλί παπούτσια του έκαναν αντίθεση και με τα άσπρα τους σχέδια αλλά και με τα σκούρα χρώματα του Νερ.
Ο Κενάι από την άλλη φορούσε πιο γήινες αποχρώσεις, αλλά δεν έλειπε το εκτυφλωτικό του άσπρο μπουφάν, και από μέσα φαινόταν το ζεστό του λαχανί πουλόβερ.
Είχε πάρει και ένα σκουλαρίκι από ένα κοσμηματοπωλείο εκεί πέρα, στο κέντρο, ένα μικρό ασημένιο φυλλαράκι που κραμόταν από το δεξί του αφτί.
Η Έλενεν είχε μία αδυναμία σε όλα τα χρώματα, στη Ζόνη των Σκιών δεν έβλεπε τόσο ζωντανά ή έντονα χρώματα, έτσι ήταν αυτή που ξεχώριζε περισσότερο απ' όλους.
Το μπουφάν της ήταν ένα έντονο κόκκινο, ο σκούφος και το κασκόλ, που ήταν σετ, ήταν μαύρα με λιλά φουντάκια να κρέμονται, και το αποκορύφωμα του λουκ της ήταν τα παπούτσια της, που ενώ η βάση τους ήταν μαύρη, η ιδιαιτερότητα τους ήταν ότι πάνω από το μαύρο ζωγραφισμένα ήταν πολλά πολύχρωμα σχέδια.
أنت تقرأ
Ζόνες: Το Ξύπνημα της Καμιενέφ
خيال (فانتازيا)Μία οικογένεια θεών και δημιουργών των κόσμων, οι οποίοι αποδυναμώνονται από την βοήθεια του Χάους στον θνητό τύραννο Ραΐντο. Ένας πλανήτης μοναδικός που είχε δημιουργηθεί από θεούς για την σωτηρία των μαγικών πλασμάτων από τους ανθρώπους, ο οποίος...