Νερ
Ενώ είδα την Μία να πετάει πάνω από την πλαγιά ξανακατυεθύνθηκα στην Έλενεν. Ακόμα και με τα δάκρυα μου για κάποιο λόγο δεν είχε καλυτερεύσει δραματικά. Τα μαύρα της μαλλιά, εβένινα πλέον μετά από την θυσία της, έπεφταν πάνω στην κρύα επιφάνεια της κρύπτης.
Προσπαθούσα να εφαρμόσω ό, τι τεχνική θεραπείας ήξερα, μέχρι και με νερό προσπάθησα να καλυτερέψω την κατάσταση της από διάφορες τεχνικές των γοργόνων. Τίποτα δεν απέδωσε.
Δεν έβρισκα άκρη και φανταζόμουν ότι η Μία και ο Κενάι δεν είχαν μεγάλο περιθώριο να καθυστερήσουν και να την εμποδίσουν να πάρει την Καμιενέφ. Αν ήταν να την νικούσαμε και να ελευθερώναμε την Καμιενέφ έπρεπε να είμαστε και οι τέσσερις, μόνοι τους δεν ήταν τόσο σίγουρο ότι θα μπορούσαν να τα καταφέρουν, ήταν πολύ ισχυρή.
Κατέβαλα τόση προσπάθεια αλλά τίποτα. Και δεν μπορούσα να καταλάβω το γιατί. Δεν είχαμε πλέον χρόνο. Η αποστολή μας ήταν να αφυπνίσουμε την Καμιενέφ. Αλλά πρώτα πιστεύω θα έπρεπε η Καμιενέφ να ήταν...πως να το θέσω;
Ελεύθερη; Ζωντανή;
Κάτι από τα δύο σίγουρα. Γι' αυτό αυτή η σκρόφα δεν μπορούσε να ξεφύγει έτσι. Και για να αποτρέψουμε την πιθανότητα η Καμιενέφ να 1) καταλήξει στα χέρια του Ραΐντο, 2) σκοτωθεί, έπρεπε η Έλενεν να ξυπνήσει και να πολεμήσει μαζί μας.
Έπρεπε. Δεν ήξερα τι να κάνω πλέον. Ήμουν απελπισμένος. Τα χειρότερα σενάρια περνούσαν από το μυαλό μου όσο ακόμα εφάρμοζα οποιαδήποτε τεχνική ήξερα για να την βοηθήσω.
Συνέχεια σκεφτόμουν πως ήταν μάταιο, ότι είχε ήδη γίνει ό, τι μπορούσε να γίνει. Πώς θα το εξηγούσα αυτό; Υποτίθεται ότι αυτή ήταν το αντίθετο μου κομμάτι, αν και οι δύο δυνάμεις, η Δημιουργία και η Καταστροφή, είναι ισχυρές από μόνες τους. Αλλά όταν είναι μαζί, ενωμένες, τότε είναι ασταμάτητες.
Δεν μπορούσαμε να το κάνουμε χωρίς αυτήν, εγώ δεν μπορούσα να το κάνω χωρίς αυτήν. Ήταν... κομμάτι μου, δεν θα την άφηνα έτσι!
Ήξερα τι να κάνω. έβγαλα το βραχιόλι μου από εκεί που το είχα καταχωνιάσει. Το φόρεσα. Ο Φλάφι εμφανίστηκε μέσα σε μπλε και πορτοκαλί σπινθήρες. Κοίταξε την Έλενεν. " Δεν αρκώ μόνο εγώ" μου είπε και αιωρήθηκε προς την τσέπη της Έλενεν.
Αυτό ήταν, δεν ήταν αναγκαίος μόνο ο Φλάφι, αλλά και η Ίνα. Πήρα το βραχιόλι από την τσέπη και το πέρασα στον καρπό της. Η Ίνα εμφανίστηκε σε μία κοκκινόλευκη λάμψη με μαύρα στίγματα.
أنت تقرأ
Ζόνες: Το Ξύπνημα της Καμιενέφ
خيال (فانتازيا)Μία οικογένεια θεών και δημιουργών των κόσμων, οι οποίοι αποδυναμώνονται από την βοήθεια του Χάους στον θνητό τύραννο Ραΐντο. Ένας πλανήτης μοναδικός που είχε δημιουργηθεί από θεούς για την σωτηρία των μαγικών πλασμάτων από τους ανθρώπους, ο οποίος...