Μία
Εγώ, άσχετα με το πότε μας είπε ο Νερ ότι μας επανέφερε, είχα την αίσθηση ότι είχαν περάσει αιώνες από τότε, αλλά ήταν μόλις λίγα λεπτά. Άνοιξα τα μάτια μου και πετάχτηκα παίρνοντας βαθιές και γρήγορες ανάσες. Δίπλα μου ο Κενάι βρισκόταν σε παρόμοια κατάσταση, ενώ ο Νερ ήταν από πάνω μας, μάλλον μας είχε θεραπεύσει με τα δάκρυα της γοργόνας.
" Πηγαίνετε εσείς, η Έλενεν ακόμα χρειάζεται βοήθεια, μην την αφήσετε να φύγει" μας είπε βιαστικά ο Νερ και εμείς, χωρίς δεύτερη σκέψη σηκωθήκαμε και τρέξαμε στο άνοιγμα της κρύπτης.
Πιο κάτω η Λελμούνα διέσχιζε γλιστρώντας στην πλαγιά με γεωδάμασμα και έχοντας πάντα μαζί της την σφαίρα που χρησίμευε ως φυλακή για το μικρό χαρμούναλ.
"Μεταμόρφωση τέλος"είπα και η στολή υποχώρησε. Αυτή τη φορά χρειαζόμουν κάτι άλλο πέρα του κιμέιν μου. Πήρα φόρα και πήδηξα από το ύψωμα όπου βρισκόταν πάνω η κρύπτη. Πριν προλάβω να πέσω άνοιξα τα φτερά μου και πέταξα.
Ύστερα έκλεισα τα μάτια μου και φαντάστηκα να μπορώ να διαπερνάω τα πάντα. Ήταν κάτι που μου είχε δείξει η Έλενεν και ήταν μία ικανότητα των Αγγέλων του Θανάτου για να ταξιδεύουν γρήγορα.
Έσκιζαν τον αέρα, ήμουν ακριβώς από πάνω της, και έπαιρνα σκιές από μικρούς βράχους, τις σχημάτιζα αιχμηρές και τις πετούσα στην Λελμούνα προσπαθώντας να την κάνω να χάσει την ισορροπία της, δίχως αποτέλεσμα, αφού τις απέφευγε όλες και ταυτόχρονα μπορούσε να μου πετάει βράχους που με το ζόρι γλύτωνα.
Έπρεπε να λειτουργήσω αλλιώς.
Έκανα μια υπεράνθρωπη προσπάθεια και βρέθηκα να πετάω από μπροστά της. Με αρκετή συγκέντρωση εκείνη την στιγμή ύψωσα ένα τείχος σκοταδιού και αναγκάστηκε να στρίψει πάλι προς το βουνό.
Είχα μείνει πίσω της, δεν έπρεπε να την αφήσω να ξεφύγει έτσι. Τίποτα δεν είχε τελειώσει ακόμα αν δεν το έλεγα εγώ!
Ας το κάνουμε μαζί λοιπόν, ακούστηκε μία γνώριμη φωνή στο κεφάλι μου.
Σαϊτζέν;, σκέφτηκα ρωτώντας μέσα στην σκέψη μου.
Δεν πρόκειται να το επιτρέψουμε, μου απάντησε μέσα στις σκέψεις με μία αποφασιστικότητα.
Είχε δίκιο, δεν είχα ξεσπιτωθεί από τον πλανήτη μου σε έναν άλλον μόνο και μόνο για να χάσω.Έβγαλα μία κραυγή καθώς ένιωθα οι δυνάμεις μου να συγχρωτίζονται με αυτές της θεάς, τόση ενέργεια και ένιωθα πως θα εκραγώ.
YOU ARE READING
Ζόνες: Το Ξύπνημα της Καμιενέφ
FantasyΜία οικογένεια θεών και δημιουργών των κόσμων, οι οποίοι αποδυναμώνονται από την βοήθεια του Χάους στον θνητό τύραννο Ραΐντο. Ένας πλανήτης μοναδικός που είχε δημιουργηθεί από θεούς για την σωτηρία των μαγικών πλασμάτων από τους ανθρώπους, ο οποίος...