Νερ
Ο ανακριτής μας, του οποίου το όνομα μας διέφευγε, μας κοιτούσε, απλά.
Όταν άνοιγα το στόμα μου από μόνος μου για να του πω τι συνέβαινε με διέκοπτε.
Και ναι, συνήθως οι γοργόνες είναι πιο έξυπνες, αλλά αυτός... υπάρχουν και εξαιρέσεις στον κανόνα.
Αυτό είχε συνεχιστεί για δεκαπέντε λεπτά, με εμένα να προσπαθώ να του πω τι γινόταν και αυτός να με διακόπτει ασυστόλως και να μας αναλύει τις δικές του θεωρίες για το ποιοι ήμασταν εμείς!
Μας μιλούσε για τους εαυτούς μας.
Είχαμε φάει ήδη πολύτιμο χρόνο και δεν είχα διάθεση για να χάσω περισσότερο.
Είχα ταλαιπωρηθεί από την ώρα που είχε ξεκινήσει αυτή η αποστολή, κουράστηκα, αφυδατώθηκα, κυνηγήθηκα, δηλητηριάστηκα, και παραλίγο να ήμουν νεκρός πάνω από μία φορά.
Και τώρα ερχόταν αυτός εδώ, ο οποίος δεν είχε κανέναν απολύτως σεβασμό στους κρατούμενους του γιατί δεν μπορούσε να ακούσει τίποτα άλλο από την δικιά του σαχλή και επιπόλαια γνώμη.
Εγώ δεν πρόκειται να καθόμουν ούτε λεπτό παραπάνω για να ακούω το μακρύ και το κοντό του καθενός.
Έτσι έκανα μία τελευταία φιλότιμη προσπάθεια.
" Με συγχωρείτε, θα..."
" Και νομίζω ότι στην πραγματικότητα δεν είστε καν μαγικά πλάσματα αλλά μαγικά είδωλα για να μπουν στο βασίλειο μας και να σπείρουν το χάος, όχι, εγώ αυτό δεν θα το επιτρέψω, θα..."
Μέσα σε ένα λεπτό με την δύναμη του Μπλε Μαργαριταριού είχα λύσει τα γητεμένα δεσμά μου και μία τρίαινα από νερό ήταν περασμένη στο δεξί μου χέρι, και απείχε ελάχιστα από το να καρφώσει τον λαιμό του ανακριτή.
Τα σημάδια μου έβλεπα να εμφανίζονται σε όλο τους το μεγαλείο, ένιωθα την διαφορά στα μάτια και τα μαλλιά μου, είχα γίνει σχεδόν ένα με την ενέργεια του Μπλε Μαργαριταριού.
Δεν ήθελαν να με ακούσουν;
Ε λοιπόν θα τους ανάγκαζα, δεν είχαμε άλλο χρόνο στη διάθεσή μας για χάσιμο.
Εκείνος με κοιτούσε με ένα τρομοκρατημένο βλέμμα, οι άλλοι είχαν σηκωθεί και προσπαθούσαν να με κατεβάσουν κάτω.
Και για πρώτη φορά μέσα σε αυτά τα είκοσι λεπτά με ρώτησε την αυτονόητη ερώτηση, γιατί βλέπετε αν δεν απειλήσεις κάποιον για την ζωή του δεν παίρνει μπρος.
CZYTASZ
Ζόνες: Το Ξύπνημα της Καμιενέφ
FantasyΜία οικογένεια θεών και δημιουργών των κόσμων, οι οποίοι αποδυναμώνονται από την βοήθεια του Χάους στον θνητό τύραννο Ραΐντο. Ένας πλανήτης μοναδικός που είχε δημιουργηθεί από θεούς για την σωτηρία των μαγικών πλασμάτων από τους ανθρώπους, ο οποίος...