Ο Αλογίσιος "The Rock"

15 4 2
                                    

Μία

Της εξηγήσαμε πως φύγαμε, γιατί φύγαμε, τι περάσαμε, της είπα για την πραγματική μου ταυτότητα, μετά ο Νερ εξήγησε πως περάσαμε από τον Κόσμο των Ανθρώπων πίσω στις Ζόνες και η Έλενεν είπε τι συνέβη όταν βρήκαμε την Καμιενέφ, και τέλος ο Κενάι αναφέρθηκε στο πώς ο Νερ και η Έλενεν, ενωμένοι σαν Σπίθα, νίκησαν το Τάγμα της Νυχτερίδας και ήρθαμε ως εδώ.

Η αρχισοφός τόση ώρα που της μιλούσαμε δεν είχε πει λέξη, και είχε προλάβει να περάσει μόνο μισή περίπου ώρα, έπρεπε να μπούμε εκεί όπου πραγματικά ήταν μεγάλη ανάγκη αυτήν την στιγμή.

" Ωραία, ούτως ή άλλως ο κύριος Γκρινβέλντ μου είχε πει την ιστορία, αλλά ήθελα να την ακούσω και από εσάς, ξέρετε στην εποχή που έχουμε αρχίσει να διανύουμε δύσκολα εμπιστεύεσαι κάποιον, ειδικά κάποιους οι οποίοι έχουν να δώσουν σημεία ζωής εδώ και δύο φεγγάρια, και μυστηριωδώς όλοι μας οι φύλακες μετά από ένα σημείο που σας έψαχναν χάνονταν" μας είπε κοιτώντας μας με αυτό το διαπεραστικό της έξυπνο βλέμμα.

" Όμως αρχισοφέ, θα θέλαμε να σας πούμε και κάτι άλλο, και επείγει" της είπα βιαστικά και οι άλλοι κοιτούσαν ανυπόμονα.

" Σας ακούω δεσποινίς Μπόουκερ"μου έδωσε εκείνη τον λόγο και εγώ της είπα για τον Αρίλ. Της είπα ακριβώς ό, τι είχε πει η Λελμούνα.Εκείνη άκουγε με ενδιαφέρον και όταν έφτασα στο τέλος φαινόταν τρομερά ανήσυχη.

" Πρέπει να το επιβεβαιώσω" μας είπε και στράφηκε στο κιμέιν της, την Ντιεράις, την πολική κουκουβάγια.

Είπε μία εντολή και μεταμορφώθηκε. Και ύστερα χρησιμοποίησε το πετράδι της για να μπει στην Πνευματική της Μεταμόρφωση. Πλέον ήταν ένα πλάσμα ανάμεσα σε ένα κανονικό σώμα και κουκουβάγια, με τρία χέρια να βγαίνουν από τους ώμους τις. Και ναι, κάπως έτσι γίνονται όλοι στην Πνευματική Μεταμόρφωση.

Φώναξε μία εντολή και έκλεισε τα μάτια. Όταν τα άνοιξε πάλι, στάθηκε και είπε:" Μεταμόρφωση τέλος" και ξεμεταμορφώθηκε με αυτόν τον τρόπο.

" Το κιμέιν πελαργός με την ιδιότητα της απόκτησης έχει χαθεί εδώ και χιλιάδες σελήνια, από την εποχή του Γκουνβέλφ. Ο Ραΐντο έζησε εκείνη την εποχή οπότε είναι πιθανόν να χρησιμοποίησε κάποια από τις απαγορευμένες τεχνικές για να αποκολλήσει το κιμέιν από τον κάτοχο του, και όταν χρειάστηκε ένα μάτι εδώ να χρησιμοποίησε αυτό το δαιμόνιο" μας εξήγησε η αρχισοφός.

Δεν καταλάβαινα.

" Πώς γίνεται ένα κιμέιν να μην έχει κάτοχο, ή να το χρησιμοποιεί κάποιος άλλος, ή βασικά να το αποκολλήσει από κάποιον άλλον;"ρώτησε εκείνη την στιγμή η Ντόριελβ.

Ζόνες: Το Ξύπνημα της ΚαμιενέφDove le storie prendono vita. Scoprilo ora