Κενάι
Η Λελμούνα με είχε εκσφενδονίσει ως τους στρατιώτες της, που πρόλαβα να δω πως είχαν πιάσει και ακινητοποιήσει. Δεν καταλάβαινα πλέον τι ακριβώς γινόταν. Νομίζω κάποια στιγμή η Λελμούνα αποκεφάλισε δύο από τους στρατιώτες της, δεν ήμουν σίγουρος αν ο πόνος με έκανε να έχω παραισθήσεις ή η Λελμούνα είχε αποφασίσει να αναλάβει την μείωση του προσωπικού του Τάγματος της Νυχτερίδας εκ μέρος του Ραΐντο.
Λίγο αργότερα είχα συνέλθει κάπως, και χωρίς να το παρατηρήσουν άνοιξα τα μάτια μου και εστίασα στον ήχο.
" Και τώρα αγαπητοί κύριοι ήρθε η ώρα να ξεριζώσουμε μέσα από τα πιτσιρίκια την ίδια την Σπίθα" αλάλλαξε η Λελμούνα στο κέντρο του κύκλου που είχαν σχηματίσει οι στρατιώτες γύρω μας, και με την σειρά τους όλοι σήκωσαν τα όπλα τους ζητοκραυγάζοντας.
Ήθελε να πάρει τις δυνάμεις του Νερ και της Έλενεν. Ήξερα ότι ακόμα κι αν άλλαζα επιτόπου σε ξωτικό και προσπαθούσα να της εξηγήσω τι θα συνέβαινε αν κάποιος προσπαθούσε να κλέψει την Σπίθα και να την χρησιμοποιήσει. Οι Σάριελντ και οι Σέιρενφ, οι οποίοι γεννιούνται με την Σπίθα μέσα τους, είναι οι μόνοι που μπορούν να την χειριστούν κιόλας. Αλλά τι γινόταν αν όντως απέσχυζε από μέσα τους την Σπίθα;
Δεν ήθελα να ξέρω. Εκείνη είχε αρχίσει τώρα να κατευθύνεται προς την κρύπτη. Είχε ήδη διασχίσει όλη την απόσταση και με το που έφτασε, ξαφνικά συνέβη κάτι αναπάντεχο.
Από το πουθενά, ένα φως που βγήκε από την κρύπτη σαν πίδακας ενέργειας χτύπησε την Λελμούνα και έπεσε πιο πέρα, στην πεδιάδα. Πλέον είχα πάρει την κανονική μου μορφή και κοιτούσα προσπαθώντας να καταλάβω τι είχε γίνει στην κρύπτη.
Αυτό το φως... κάπου το είχα ξαναδεί.
Από το εσωτερικό της πετάχτηκε απότομα μία λάμψη, η οποία άρχισε να αιωρείται, και αμέσως πέταξε με φόρα προς την πεδιάδα όπου είχε πέσει η Λελμούνα. Το φως ήταν τόσο εκτυφλωτικό που ακόμα και από εδώ όπου βρισκόμασταν δυσκολευόμασταν να το παρακολουθήσουμε.
Εστίασα το βλέμμα μου στην λάμψη, και τελικά μπόρεσα να ξεχωρίσω ένα άτομο να εκπέμπει όλη αυτή τη λάμψη. Ήταν σαν ένα ον φτιαγμένο από συμπαγές φως. Επιτέλους είχα καταλάβει. Η Έλενεν και ο Νερ, είχαν ενωθεί με την δύναμη της Σπίθας. Δεν ήμουν ακριβώς σίγουρος πως είχε συμβεί αυτό, αλλά ένα ήξερα: ότι τώρα η Λελμούνα την είχε άσχημα.
YOU ARE READING
Ζόνες: Το Ξύπνημα της Καμιενέφ
FantasyΜία οικογένεια θεών και δημιουργών των κόσμων, οι οποίοι αποδυναμώνονται από την βοήθεια του Χάους στον θνητό τύραννο Ραΐντο. Ένας πλανήτης μοναδικός που είχε δημιουργηθεί από θεούς για την σωτηρία των μαγικών πλασμάτων από τους ανθρώπους, ο οποίος...