Kem gerçeği, bırakalım bir yana bugün!. Varsayalım da mutlu olalım!
Yoksa vaziyet çekilecek cinsten değil!. Hiç değilse düş içre düş olalım!
Sevinç fukarası gönül diline bir parmak bal çalalım,sevilmişiz mesela!
Yer gök toz renge bürünmüş de yürek çıkmış iltifat katına, kam alalım!
Bizim gibi sevene bundan gayrı şifa bulunmaz! Aşk ile varalım devaya!
Geçmişimiz ne ki şimdimiz güzel olsun!. Yârin fikriyle latif rüya olalım!
Fena hakikati bırakalım bir yana bugün! Farz edelim de saadet olalım!
Yoksa halimiz taşınır türden değil! Hayal bu ya,hep birbirimizin olalım!
Gülmez yüreğe,eşsiz bir masal anlatalım da avuntu bulsun sevdasıyla!
Arz u sema şevke dönsün, kavuşmuşuz mesela!. Arta arta,arşa çıkalım!
Aşığa, bundan ziyade heyecan olmaz!. Muhabbet ile varalım avuntuya!
Evvelimiz neydi ki ahirimizde bulalım kavuşmayı? Azıcık biz yâr olalım!
Kötü aslımızı, atalım bir yana elan!. Düşünelim ki sevildik, can bulalım!
Aksine idrak,facia üstüne facia getirir sevene! Birazcık varalım yakınına!
Huzursuz kalbe,benzersiz bir rivayet diyelim ki sevinsin biricik zavallım!
Serapa alem sevdayla dönsün, yâr gelmiş gibi! Artalım,en baştan aşkla!
Vurguna bundan tatlı müjde olmaz!. O eşsizin kollarındayız varsayalım!
Yok yok, başka çıkarı yok bu girdabın!. Gibi gibi, visal gibi mutlu olalım!.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AH Ü FİGAN
PoetryYokluk senden,ah ü figan benden...Sen bana yar ol,ben tepeden tırnağa yanayım...Bir sevmek kalsın ikimizden geriye...(26.08.2017)