IOI city mall
"Sorry Reen, aku lambat 2 minute dah lama kau tunggu?" soal Ainna sambil meminta maaf berkali-kali.
"It's okay babe" jawab Areena sambil memberi senyuman yang cukup manis.
"Weh mana Ikha dan Isya?" soal Ainna
"I don't know babe but aku confirm Isya lambat dan dia belanja mcd!" ujar Areena bersungguh-sungguh dan ketawa
"Betul juga, biar nama aku yang putri tapi dia tu mengalahkan aku!" ujar Ainna
"Babe, dah lama tunggu?" tegur seorang remaja
"Ikha, lambat la kau ni hm mungkin 5 minute aku tunggu kau" ujar Ainna sambil melihat jam ditangannya.
"Reen, kau tak rindu aku ke?" soal Hanis berjauh hati
"Of course i miss you babe!" ujar Areena lalu memeluk Hanis dengan erat.
"Koranggg!!! sorry lambat jalan sesat gila" tegur seseorang sambil berlari anak menuju ke mereka bertiga. Mata-mata yang melihat dihiraukan.
"You're late!" ujar Areena dan Hanis dingin. Mereka saja nak prank Isya lambat sangat la.
"I'm sorry!" jawab Batrisya sambil membuat mata berkelip-kelip, cara nak dapat belas kasihan jadi cute.
"Isya jangan buat mata macam tu, dah macam anjing aku tengok." ujar Ainna sambil ketawa terbahak-bahak
"Eh, kau memang nak kena" jawab Isya dengan wajah cemberut.
"Okay, drama sudah habis let's eat Isya belanja yeay" ujar Areena
"Fine!" ujar Isya dengan redha
Lalu keempat gadis itu atau dikenali sebagai Bad Girl singkatan BG menuju ke mcd. Ramai mata-mata yang memandang, memang la group BG group perempuan yang famous di Malaysia semua gerun melihat wajah-wajah gadis tersebut bila berada di sekolah. Kalau di luar ni macam bidadari dan group dia sporting.
"Aku belanja so ikut korang la nak order apa." ujar Batrisya sambil mengira duit yang berada dalam beg gucci miliknya.
"Thank you gedik!" kata mereka serentak
"I'm pretty okay!" ujar Batrisya dengan wajah yang cemberut.
****
"Korang tahu tak tentang 4K?" soal Batrisya dengan wajah yang ceria.
"Aku tahu!" ujar Ainna penuh semangat.
"Kau dua orang?" soal Isya
"Malas nak tahu penting ke?" soal Areena.
"Entah, tak tahu" jawab Ikha
"Kau tahu tak 4K group lelaki yang paling hot macam kita?" ujar Isya
"Oh, so?" tanya Areena tanpa perasaan.
"So hm i don't know la" ujar Batrisya dengan nada berjauh hati. Ya la semua tak layan dia.
****
"Arghhhhhh!" jerit Batrisya dan semua manusia-manusia yang menjamu selera memandang dengan riak tak puas hati tapi tak la marah sangat sebab dia lawa kan.
"Eh gila, kau apa hal yang menjerit ni?" soal Hanis. Hanis ni garang macam Areena tapi lagi dingin dari Areena walau dekat luar.
"4K ada dekat sini!" kata Batrisya sambil menunjuk story instagram milik salah satu ahli 4K @rajahairul (jangan cari pulak)
YOU ARE READING
She's mine (C)
Teen FictionTENGKU AREENA ARISYA seorang gadis yang mempunyai rupa paras wanita arab. Hanya melihat rupa paras sahaja sudah dapat membuat jejaka di luar sana tidak berkelip melihatnya. Seorang yang sopan santun, menghormati kedua ibu bapa dan juga seorang insta...