'Oh no'

1.2K 40 5
                                    

Bip-bip-bip

Jutro?Već?Ajoj,a tako sam lijepo spavala.Sanjala sam da sam opet kod Neymara.Ne,čekaj...ja nisam sanjala.Ja sam stvarno kod njega?Ono nije san?U je*ote.Moram se truditi da me ne prepozna.Znam,neću skidati naočale sa očiju.Ako me sinoć nije skužio,pa valjda neće niti sada.Ustala sam iz kreveta i šetala po sobi lijevo-desno.Ne znam zašto,vjerovatno jer sam pomalo živćena.Sa njim sam u kući sama.Ona cura je otišla.Čini mi se da je rekla da se zove Rafaella ili tako nešto.

'Čemu služi ova prostorija?Koja je zatvorena?' pomislila sam kad sam vidjela da unutar moje sobe ima još nekakva prostorija.Otvorila sam vrata i iznenadila se.

,,To mu je kupaonica?Stvarno je velika."-zaprepašteno sam si promrljala u bradu.Što će mu u ovoj sobi kupaona?Dam se kladiti da ovu sobu nitko ne koristi.Pih,tako je očito kad imaš para i ne znaš kud bi sa svim tim novcima.Pa,pošto sam našla kupaonu mogla sam se i istuširati bez straha da će mi onaj majmun uletjeti u kupaonu.Ajd',to je jedina dobra stvar u vezi toga.Uzela sam si ručnik,gaćice,grudnjak,majicu kratkih rukava i udobne traperice.Ušla sam u tuš kabinu.Pustila sam da po meni curi hladno-topla voda.To mi je stvarno pasalo.

,,CURO KOJOJ NE ZNAM IME, JESI BUDNA?"-čula sam njegov glas kako se dere izvana.Nije u sobi,već stoji ispred vrata.Oh,fuck!Nisam mu rekla kako se zovem.Što ću sad?

,,JESAM,ŠTO HOĆEŠ?"-odgovaram derući se.

,,AJDE DOLAZI IMAM TRENING!"

,,OK EVO SILAZIM ZA MINUT!"-čula sam korake kako se udaljavaju od  vrata.Iskreno,koliko je prošlo?Nisam niti pet minuta pod tušem.Ah,očito je istina ono 'sve što je lijepo,kratko traje' jedva sam se uspjela odvojiti od tog ,,Raja".Obukla sam gaćice i grudnjak.Prekrasnu majicu sa slikom i natpisom 'L.A' te svoje uske trapke.Možda mi to baš i nije bila najpametnija ideja jer je on ženskaroš,ali meni su se baš nosile uske traperice.Nataknula sam naočale na oči te izašla iz sobe.Kad sam sišla dolje u hodnik Neymar me dočekao sa ljutitim izrazom na licu.

'Mmmm kako smo sexy..želim te Neymar'-o,ne ne i ne!Martina skuliraj se.Ne razmišljaj o njemu tako.

,,A gdje si ti do sada?Znaš li koliko je uopće sati?Zakasnit ću na trening!"-počeo se derati na mene.Ma ko je on da se dere na mene?!

,,Calm down dude"-poručila sam mu sa velikim osmjehom.

,,A čuj ti nju.Znaš što mala?Ponašaš se totalno ne profesionalno!Uostalom,kako se uopće zoveš?"

,,Z-z-zovem?"-mrak mi je pao na oči kad me to pitao.

,,Da,tvoje  ime"

' hajde Martina možeš ti  to '-bodrila sam se.

,,Onda?"-nervozno je pitao.

,,Valeria"-odgovorila sam.

,,Valerija ,idemo"-otvrio je vrata i doslovno izjurio iz kuće i ja za njim.

-Na treningu-

,,Oooo,evo naše bebe!"-viknuli su svi iz repke.Osjetila sam zadirkivanje u njihovim glasovima.On ih je već polagano ubijao pogledom.

,,A tko ti je ova lijepa dama?"-upitao je  Oscar.

,,Ja sam njegova čuvarica.Zovem se Valerija."

„Hahahahaha,ti?"-pitao je Marcelo.

,,Da ja"-pffff,što svi imaju nešto protiv čuvarica?

(…)

Sjedim skroz na kraju tribina i čekam da završi trening.

'Kako sam ga mogla odbiti?Zašto mu nisam priznala da ga volim?Pa znam zašto,jer sam glupa!Eto zašto!'

,,Martina?"-podižem glavu i susrećem se oči u oči sa Katarinom...

Voila!Nastavak je tu.Jedva sam dočekala da ga postavim.Nadam se da vam se sviđa.Buenos noches ljudi.Sanjajte Neymara!

Perfect life or just illusion? INeymar JrIWhere stories live. Discover now