'Stupid girl'

387 28 2
                                    

Martina's p.o.v

"Ok,sad me možeš pustiti.."-rekla sam nakon nekog vremena,brišući si suze.

"Ah..u redu.."

"Ako baš moram..."-tiho je šapnuo u nadi da ga neću čuti.Ali...naravno..čula sam ga.

"Neymar...imam jedno pitanje za tebe.."-nesigurno sam rekla.

"Reci...što je bilo?"

"Pa...ovaj...ja sam tu već 2 mjeseca,a teoretski,i praktički ja uopće nemam prijatelje.Mislim ono...svi misle nešto loše o meni.Kao da sam umišljena i ta sranja.."

"Gle da si se ponašala ljepše prvi put..ne bi bilo ovako.."-rekao je.

"Uglavnom...pitala sam se...bi li mi bio prijatelj?"

"Zašto ne?Mislim...kad ne možemo biti par...možemo biti prijatelji.."-začuđeno sam ga pogledala.

'Ti bi htio da budemo par?A glupa curo!Što ga nisi za vezu pitala?'

"Rekao sam to na glas,zar ne?"

"Dap...rekao si."-potvrdno sam klimnula glavom.

"Gle...Martina...potisnut ću te osjećaje.Obećajem da ću na tebe gledati kao na sestru a ne curu koju volim više od svega.."

Auč...boli...bole njegove riječi.Zar ne bi trebala biti ponosna na njega što će pokušavati potiskivati te osjećaje?Ili...ne bi trebala biti ponosna jer ga volim...više od svega.To je sada i dokazano.

"Neymar..ja..."

"Ponosna sam na tebe što ćeš probati.."-nesigurno sam se nasmješila.No...u njegovim očima sam mogla vidjeti razočarenje...naravno..očekivao je od mene da ću mu reći 'Volim te'.Ali...to se neće zadugo dogoditi.

I dok su Neymar i Martina u Barceloni,nekakvom zabačenom parkiću..Katarina je sa madridskim klubom Real Madrid,nakon malog treninga na Camp Nou-u, stigla u glavni grad Španjolske,odnosno Madrid.Dečki su još uvijek u euforiji zbog pobjede nad Barcelonom.Zamislite samo kakvo je to veselje.Čak se i James veselio i zagrlio Katarinu,koja se jako iznenadila,ali ugodno.Pomirila se sa vlastitim osjećajima koje osjeća prema Jamesu.

Eh...James...taj šarmantan mladi nogometaš,koji sa samo dvadeset i nešto godina već ima ženu i dijete.Stvarno je pravi odgovoran muškarac,vidi se da je obiteljski čovjek.Svoju kćer voli više od ičega.Kaže da samo prima njene kritike,a što se tiče Danielle...nije siguran da ju voli kao prije.Nakon što je upoznao Katarinu...mogu vam reći da samo o njoj razmišlja.Isprve se pokušao ljutiti na nju,mislio je da će ju tako prestati voljeti.No uzalud!

Perfect life or just illusion? INeymar JrIDonde viven las historias. Descúbrelo ahora