'Peace?Peace :) '

651 31 6
                                    

Kada vidiš djecu kako se svađaju...što misliš zbog čega se malo poslije pomire?Pomire se zbog toga što im je prijateljstvo važnije od ponosa.

,,Što si rekla?"-približio mi se i zbunjeno me pogledao.

,,Žao mi je...eto to sam rekla."-odgovorila sam mu na što se on nasmijao.

,,A zbog čega ti je točno žao?"

,,Ma dajj Davi..zar ne možeš jednostavno priznati ovo moje bez ikakvih dodatnih objašnjenja?"

,,Ne...želim objašnjenje tvoje nagle promjene ponašanja."Ahh naravno...zašto sam ja mislila da ću se tek tako izvući.

,,U redu..pa žao mi je zato što sam te krivo procjenila i vrijeđala i želim se družiti s tobom.Mislim...ipak si mi ti polubrat."-valjda će mu ovo biti dovoljno.

,,Baš lijepo od tebe.Znaš Adri...oduvijek sam želio mlađu seku pa da ju mogu braniti"-prišao je i zagrlio me.Ima jako topao zagrljaj.

,,Ali mene ne trebaš braniti...ja se sama branim"-odmakla sam se iz njegovog zagrljaja i pogledala ga u oci.

,,Ali ja te želim braniti.Molim tee Adri.."-pogledao me puppy face-om.I što da radim?Neka me brani kad već želi..

,,Ahhh...u redu.Brani me kad već toliko želiš."-rekla sam na što se on jako obradovao,te me još jednom zagrlio.

,,Koliko imaš sati danas sekice?"-pitao me.Sekice?Stvarno se moram naviknuti na ovo..

,,6...čekat ćeš me?"-pitala sam ga i umiljato ga pogledala u oči.

,,Naravno...ajde vidimo se."-rekao je te otrčao prema Thiagu i Milanu.Ehh...čini mi se da imam najboljeg brata na svijetu..

,,I...zar je bilo tako teško?"-pitala me Maria.

,,Teško što?"-zbunjeno sam  ju pogledala.

,,Pa ispričat se Davi-u.."

,,Ma nije...samo što sam sad pogazila svoj ponos."-rekla sam joj dok smo išle prema našoj učionici.

,,Ah..ti i tvoj ponos.Nego...sad imaš druge brige.."

,,Da imam...glupo učenje.."-duboko sam udahnula i izdahnula.

,,Učenje?Neee...već Thiago i Milan"-rekla je na što sam se ja zagrcnula.

,,Š-što sa Thiagom i Milanom?"-uplašeno sam pitala.

,,Pa koji ti se više sviđa..Thiago ili Milan?"

,,S-sviđa?O čemu ti pričaš Maria?"-praveći se glupom sam ju pitala.

,,Ma daj Adriana...iz aviona se vidi da ti se i Milan i Thiago sviđaju..a ti se ne možeš odlučiti.."-odakle njoj te informacije?Ja joj ništa nisam govorila.

,,Maria ne sviđa mi se ni jedan od njih i točka.Gotovo.Kraj."-već izluđeno sam rekla.

,,Ali.."

,,Nema ali.."-ljuto sam sjela na svoje mjesto.

,,Kako god ti kažeš.Iako..znam da ti se sviđaju oboje.To zapravo cijeli razred i cijela škola zna.."

,,Molim?!Kako svi znaju da mi se sviđaju Thiago i Milan?Kad su to saznali?"-viknula sam.Ne moguće...pa tko im je rekao?Tu tajnu znam samo ja...i ne moguće da je itko saznao..

Perfect life or just illusion? INeymar JrIWhere stories live. Discover now