~Sljedeći dan~
Probudila sam se u pola devet.Zapravo,nije da sam htjela se dići,no budilica me je natjerala.Kad sam ju htjela probuditi nisam mogla.Tako je slatko spavala(lol ovo zvuči kao da su u vezi :"D).Odabrala sam si robu koju ću danas nositi.To je bila majica kratkih rukava pošto je ljeto sa natpisom 'young,wild&free',kratke traper hlače i bijele stopalice.Otišla sam u kupaonu i obavila higijenu.Pranje zubi,umivanje i ta sranja.Kad sam izašla iz kupaone već je bilo 09:00.Omg,ja sam pola sata bila u kupaoni.Wow,što će to biti?Pogledala sam prema krevetu a Katarina je još uvijek spavala.E pa neš' više!
,,Ajde spavalice...vrijeme je za buđenje."-sa njene strane dobivam samo šutnju.A onda ćemo na teži način.Uzela sam deku sa kojom je bila pokrivena i svukla je sa nje.Ništa.Ne šljivi ona mene ni 5%.Ok...napraviti ću nešto za što ću požaliti.Izašla sam iz sobe i otišla do recepcije.
,,Good morning"
,,Good morning"-sa smješkom sam uzvratila.Sva sreća pa znam engleski.
,,Do you have bucket?"
,,Bucket?For water?"-zbunjeno me pitao.Mislim...i ja bi isto tako reagirala.
,,Yes,and big bucket if you have,please"-lik mi je dao kantu,i to dosta veliku.Vratila sam se u sobu.Ona je još spavala..naravno.E nećeš više,srećo!U kantu sam natočila jako hladnu vodu do vrha,prišla krevetu i polila Katarinu vodom.
,,Aaaaaaaaaaaaa!MARTINA,UBITI ĆU TEEEEE"-viknula je i iskočila iz kreveta.Ja sam se jednom rukom primila za dasku prozora a jednu sam stavila na usta dok sam se grčila od smijeha.Trbuh me zabolio od tolikog smijeha.Nakon nekih pola sata smijanja,pokušale smo normalno razgovarati no to se svelo na sljedeće:ja bježim po sobi a ona me lovi.Da,upravo tako.Na sreću,smirila se.Dovraga!Stvarno je u kondiciji.Zašto sam prestala ići u teretanu?Otišla se obući,obaviti higijenu pa smo krenule u razgledavanje Barcelone.Prvo smo otišle u shoping.Nakupovale smo razno-razne krpice.Najviše mi se sviđaju majice 'fuck yeah' i 'Yolo'.Nakon trosatnog shopinga otišle smo u nekakav restoran na doručak.
,,I Martina,kako ti se čini Barcelona?"
,,Prekokrasan grad.Tebi?"
,,Ma nemam riječi za takvo savršenstvo"-u tom trenutku u restoran su ušli Messi,Pique i naravno Neymar.Katarina je malo zaboravila disati,pa sam ju morala podsjetiti.Neymar je sa Messijem i Piqueom prišao našem stolu.
,,Slobodno?"-upitao je te mi se nasmješio.Dovraga?Zašto ja,Bože zašto?
,,Ne"
,,Što to pričaš Martina?Naravno da je slobodno.Sjednite."-pokazala im je na stolice u znak da sjednu.Neymar je sjeo kraj mene tj.prekoputa Katarine.Lionel Messi je sjeo između mene i Katarine,a Pique kraj Katarine tj.prekoputa mene.
,,Martina znači?Ja sam..."-krenuo je sa upoznavanjem.Bla bla bla.Znam ko je Ne treba se hvaliti -.-*
,,Bla bla bla...znam tko si.Ti si Neymar da Silva Santos Jr.Najobičnija,nafurana,umišljena nogometna zvjezdica koja igra u nogometnom klubu Barcelona i misli da je poseban.Bla bla bla.Stvarno stari,ne upucavaj mi se.Dosta mi je više vas umišljenih zvjezdica i preko tv-a!"-ovo zasigurno zvuči umišljeno ali bar sam mu dala do znanja.Hej,mislim...ne želim nikakvu vezu sa umišljenim zvjezdicama -.-*
,,Opa netko je umišljen,ha?Odkud ti znaš da ti se ja upucavam?"-zakolutala sam očima.On meni da sam umišljena?Nek' prvo pogleda sebe.
,,Znaš što?Ajde prvo pogledaj sebe,pa onda govori o meni,ok?"-odbrusila sam mu,elegantno se ustala od stola te samouvjereno i graciozno izašla van.Dosta mi je više svega!Neymar će meni da sam umišljena?Zapravo,možda me sada i pusti na miru.I wish!Ne znam za Katarinu ali ja sam otišla u hotel te provela tamo ostatak dana.Navečer sam se istuširala,oprala zube.Malo se slikala...onako iz dosade xd postavila par slika na instagram.Otišla na fejs,tweeter,instagram.Followala ljude,lajkala slike i statuse.Promjenila sliku profila i naslovnicu te legla u krevet.Zaspala sam slušajući pjesme.
Hello!Evo vam nastavak.Nadam se da vam se sviđa.Ja uživam pisajući ovu priču.Erm...što još da kažem???E da ako imate face,instagram ili tweeter evo vam moji profili :) face:sara markulin,instagram:sara markulin tweeter:@SaraMarkulin,od wattpada imate :D follujte me i dodajte na fejsu.Na facebooku slika profila neka cura i ja,ja sam iza a naslovna tri cure.Da vam malo olakšam :P
uživajte! Love ya! :*
KAMU SEDANG MEMBACA
Perfect life or just illusion? INeymar JrI
Fiksi PenggemarJoš jedan fanfiction sa Neymarom :)