'Today I'm gonna write a sad song.Gonna make it really long.So that everyone can see that I'm very unhappy.'
,,Ney...trudna sam"
,,Mo-molim?"-začuđeno je pitao.To je bilo ono čega sam se najviše bojala.Ne izgleda mi kao da je baš sretan.
,,Evo ti i dokaz"-pružila sam mu test u ruke.Dok je gledao rezultat ruke su mu drhtile.Da li je on sretan ili tužan u vezi moje trudnoće?Mislim,zaprosio me,ali možda on ne želi djecu.Možda mu služim samo za zabavu...
,,Istina je.."-pogledao je u mene i pružio mi test.
,,Da...i...gle,što god se sad desilo između nas...želim da znaš da ću ja to dijete zadržat.Htio ti ili ne."
,,Ti ćeš zadržat to dijete?"-začuđeno me pitao.
,,Da,ja ću zadržati to dijete.Što god ti mislio o tome."
,,A...gdje sam ja u toj priči,u toj priči sa tim dijetetom?"-pokazao je glavom prema mom trbuhu.Zašto on želi biti u toj priči sa mojim dijetetom ako ne želi to dijete?Sad mi ništa nije jasno.
,,Kako to misliš...gdje si ti?"
,,Pa...ja sam otac,koliko znam"
,,A,zašto želiš biti u toj priči,ako ne želiš biti otac?"
,,Tko ti je rekao da ja ne želim biti otac?"
,,Nitko...ali,sad kad si reagirao...pretpostavljam da ti ne želiš biti otac"-počeo mi se približavati.Mogla sam osjetiti miris muškog parfema na njemu.I to jako divan miris.Svoju ruku je stavio na moj obraz i pogledao me u oči.Ima tako pre pre predivan pogled!Oukej,on je cijeli predivan.
,,Ljubavi...sve si krivo shvatila.."
,,Kako to misliš...krivo shvatila?"-zbunjeno sam prodrmala glavom.Samo se nasmijao.Ima prekrasan osmjeh.
,,Ja želim biti otac,i to otac tvoje djece.I sad...želja mi se ispunila."
,,A-a-ali zašto si onda onako reagirao?"
,,Hahhah šok.Ne mogu ti zapravo opisat koliko sam sretan!"-sagnuo se,podigao mi je majcu te poljubio u trbuh.Kako sam mogla biti glupa i pomisliti da on ne želi biti otac..
,,O čemu razmišljaš?"-trgnuo me njegov zabrinut glas.
,,Ha?Molim te ponovi,nisam te dobro čula"
,,O čemu razmišljaš?"-strpljivo je odgovorio.
,,Ni o čemu posebno.Nego..zašto si jutros otišao bez mene na trening?"
,,Slatko si spavala"
,,Hahha ali ja sam ti čuvarica,odgovorna sam za tebe"
,,Više nisi"
,,Molim?!"-sad sam stvarno ljuta!Kako može?
,,Ljubavi..molim te,smiri se."-pokušao me smirit,ali uzalud!
,,Kako da se smirim?Tko je on?!"
,,Ona"-još me i ispravlja.ONA?!
,,Uđi"-viknuo je.Vrata su se otvorila a u dnevni je ušla…………Bruna Marqezin.
,,Ona?!"-u nevjerici sam pokazala na nju.
,,Da ljubavi,ona"-ne..ne..ja ne mogu vjerovati.
,,Pa,a gdje ću ja spavati?Mogu kod tebe Ney?"-oboje su se nasmijali na to.Ne kužim,što je tu smiješno?Otrčala sam u wc.O,Bože..čemu sam to zaslužila?Malo dalje od moje ruke je bila britvica.
YOU ARE READING
Perfect life or just illusion? INeymar JrI
FanfictionJoš jedan fanfiction sa Neymarom :)