Martina's p.o.v
Otisla sam u sobu i sjela na krevet.Suze su mi se pojavile u ocima.Ne vjerujem!Zasto mi je to napravio?Ali zapravo...mi tada nismo postojali.Ja sam tada bila u Hrvatskoj,on...ko zna gdje.I to sa Brunom.I naravno,ona mu je tada bila cura...imali su pravo raditi khm khm,ma znate sto zelim reci.Suze sam povukla u sebe.Nece me niti Neymar niti Bruna vidjeti kako placem.Nasla sam jos malo hrabrosti u sebi te odlucila da cu razgovarati,ili cu probati razgovarati na ljudski nacin sa Brunom.Tko zna,mozda dijete uopce nije njegovo..
,,Bruna...jesi sigurna da je to njegovo dijete?"-glavom sam pokazala prema malom kad sam sisla dolje.Mali je sladak,to moram priznati ali...od nje je.Bruna mu je majka.A Bruna je osoba koju mrzim najvise na svijetu,zato nikada necu reci na glas da je mali Alexandar sladak.
,,Je...100%.Ako zelis,mozemo napraviti one testove za provjeravanje."-samouvjereno je rekla.Shit,ona je stvarno sigurna.A bas sam se ponadala da ce bar malo oklijevati pa cu tako saznati da li ona to mozda laze.Moza jos uvijek pati za Neymarom,mozda ga zeli opet za sebe pa nas zeli razdvojiti tako da mu podmetne tudje dijete.No,na zalost...nije tako.Ona je sigurna,to je njegovo dijete.Cak je i spremna napraviti tu provjeru.
,,U redu.Ja,idem gore spavati a ti Neymar odluci kod koje ces spavati.I usput...ja cu sutra odvesti Adrianu u skolu."-rekla sam i otisla nazad u sobu leci se u krevet.Topli krevet,poplon,dekica i malo sna...to je sve sto mi treba.U ovom trenutku zelim samo zaspati i zaboraviti na sve realne probleme,zelim zaboraviti na ovu sugavu realnost i utonuti u prekrasnu zemlju snova.U snovima je mnogo ljepse.Nema placa niti rata,barem toga nema u mojim snovima.U mojim snovima vlada samo mir i sreca,i naravno da u mojim snovima nema Brune.Nema ju uopce na zemlji.Ni ne postoji!
-jutro-
Bip-biiip-biiiiip
,,A prokleta budilica!"-promrmljala sam dok sam se nevoljko i pomalo lijeno ustajala iz kreveta.Pogledala sam na Neymarovu stranu.On je blazeno spavao.Aaaa mica moja.Spava kao neki andjeo.On i je andjeo.Adrianin i moj andjeo cuvar.Ja njega toliko volim...ne moze se opisati moja ljubav prema njemu,ali...moram se praviti nedostiznom.Ne moze on sa svakom zgodnom u krevet,napravit joj dijete pa onda Martina ti oprastaj.Ne moze.Ako stalno budem popustljiva prema njemu,nece me znati cijeniti i onda ce me jedan dan izgubiti...al zauvijek! Otisla sam do ormara,usla u njega i izabrala sam nekakvu cudnu majicu.Koju ocito nikad nisam nosila,te tamnoplave traperice.Uzela sam si zute stopalice i crni cipkasti donji ves.Posto je tek 06:00h ujutro odlucila sam se otusirati za dobro jutro.Otisla sam u kupaonu,zakljucala se te skinula pidzamu sa sebe.Usla sam pod tus i pustila hladno-toplu vodu da tece niz moje tijelo.Okrenula sam se prema ogledalu koje je stajalo unutar tus kabine.Pogledala sam svoj trbuh.Sad je vec i malo veci i vec je vidljivo da sam trudna.Danas idem na kontrolu.Prva trudnoca mi je bila rizicna i zato moram svaki mjesec obavljati te glupe kontrole,dok normalne trudnice svaki treci.Ali,znate kako kazu,bolje sprijeciti nego lijeciti.Nakon,pa cini mi se pola sata dobre uzivancije,izasla sam iz kabine.Tijelo sam si dobro obrisala rucnikom te se na brzinu obukla.Izasla sam iz kupaone i pogledala na sat.
,,O shit!Vec je 07:15"-viknula sam glasnije nego sto sam htjela.Ja sam jedan cijeli sat bila u kupaoni?
,,Sto je bilo Tina?"-onim svojim pospanim sexy glasom me pitao Ney.
,,Nista.Samo ti spavaj."-izjurila sam iz sobe i otisla kod Adriane u sobu.
,,Ajmo malena...ustaj!"-vedro sam povikala.
,,A nee,ostavi me jos malo da odspavam."-mrzovoljno je promrmljala.Ah,djeca i skola.Takva sam i ja bila kad sam imala 9 godina.
,,Ne moze draga.Ajde,vec je 07:15.Dizi se."-otkrila sam ju.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Perfect life or just illusion? INeymar JrI
FanficJoš jedan fanfiction sa Neymarom :)