'I smell war'

1K 37 5
                                    

'You can't have a piece without war!'

Martina's p.o.v

,,Izvolite ponoviti to što ste rekli!"-ponovila sam ljutito.Oni će meni da sam kurva?Zašto mi sude?Ovo dijete koje imam nije kopile!Nisam imala sex sa nekim tamo likom pa da želim malu Neymaru uvalit.To ne bi nikada napravila!Pogotovo ne njemu.

,,Curo sa čudnim imenom...smiri se"

,,Da se smirim gospodine Neymar Sr.?Zapravo...Vi i niste gospodin vi ste najobičniji seljak!I da se smirim zato što ste me nazvali kurvom?Biste li se vi smirili kad bi vas nazvala kretenom?"-Neymar me malo ljuće pogledao.Razumijem...sve ja razumijem.To su mu roditelji i neće ih dati vrijeđati,ali ja sam mu žena.Što njih nije ljuto pogledao kad su me nazvali kurvom?

,,Martina...nećemo vrijeđati.Ok?"-mirno je rekao Neymar.

,,Nećemo vrijeđati?To njima reci!Oni su prvo mene nazvali kurvom.I znaš što?Ti nisi uopće reagirao."

,,Draga,nismo te nazvali kurvom.Samo mislimo da baš i nisi dovoljno dobra za našeg sina."-odvratila mi je Nadine.Ja nisam dovoljno dobra za njega?A koja je onda dobra?

,,Kao 1.niste rekli direktno,ali ste to i mislili,kao 2.ako ja nisam dovoljno dobra za vašeg sinčića a koja onda je? A kao 3.želite rat,dobit ćete ga."-ljutito sam se izderala.Ti ljudi stvarno čovjeku znaju dić živac.Mrzim ih,mrzim ih mrzim!

,,Tina,mama mi je jekla da docem po tebe jej maja Adliana pjace"-tiho je rekao mali Davi.Joj,taj klinac me stvarno smiri.Zavoljela sam ga...a čini mi se da je i on mene zavolio.

,,U redu"-krenula sam gore.

,,Ade i mene poneci!"-viknuo je.A šta bi drugo nego ga uzeti u ruke i otići gore.

,,Davi,a nas nećeš pozdraviti?"-tužno ga je pitala Nadine.Ja sam zastala na trećoj stepenici tako da im mali može odgovoriti.

,,Bok teta Jafaeja"-slatko ju je pozdravio a ona se nasmješila.-,,a vac dvoje necu pozdlaviti jej ne vojite Tinu"-hah,pritom im se izbeljio.Super!Davi je na mojoj strani.

,,Martina mogu li ja sa vama vidjeti malenu?"-pitala me Rafaela.

,,Naravno draga"-veselo se nasmijala te smo nas troje krenuli gore.Kad samo ušli u sobu Adrianin plač mi je rasparao uši.Uh,na koga si samo tako glasna?

,,Ajde hvala Bogu da ste došli!"-negodovala je Carolina.

,,Joooj,kako si samo slatka.Pa da...gdje si mi slatkice,buci buci"-tepala joj je Raffaela.Jadna Adriana.-,,Jedva čekam da mi porasteš pa nas dvije idemo u shoping i kupujemo šminku i šminkamo se.I onda ćemo ti naći savršenog dečka.Samo za tebe."-češkala ju je po trbuhu,a mala se samo smješkala.Zar ne bi bebe u ovoj dobi trebale po cijeli dan spavati?Kako se svijet mijenja...to je nevjerovatno.Adrianin osmjeh je jako sličan Neymarovom.Kad smo kod Neymara...gdje je on?Ah,da vjerovatno sa njegovim glupim odvratnim roditeljima.

,,Hej..."-brzim korakom je ušao u sobu.Ja o vuku a vuk na vrata.

,,Hej"-pozdravili su ga Raf i Carolina.Jedino sam ja šutjela.Nisam ga čak niti pogledala.Zašto?Vjerujem da nije on kriv..ali opet nije me niti branio kad su me njegovi vrijeđali...a što sam ja očekivala?

,,Uhm...ovaj...Tina trebamo popričati"-počeškao se po glavi.Izgleda tako slatko dok je zbunjen.

,,Aha,naravno"-izašla sam iz sobe bez da sam ga gledala.Znam,nije on kriv...ali ja si ne mogu pomoći.

,,Tina...ja...reci mi što da napravim da opet vidim onaj tvoj lijep osmjeh na licu?Reci mi molim te!Znam da su moji malo pretjerali...ali nećeš im valjda dozvolit da nam unište ovo što imamo?"

Perfect life or just illusion? INeymar JrIWhere stories live. Discover now