"Ja sam Liam Payne.Ti si Martina,jesam li u pravu?"
"Da..u pravu si.Ja sam Martina.I..hvala ti što si me izbavio iz onog zatvora.."-nervozno sam se nasmješila.
Iskreno...nemam pojma što bi ja trebala napraviti..kako bi se trebala ponašati prema liku koji me spasio iz zatvora...još sa tim da ga uopće ne poznam.Niti on mene zna.Ali..mogla bi ne obraćati pažnju na to da ga ne poznam...jer je on totalno zgodan i..sexy?!
"Ma ništa...morao sam to napraviti jer..pa znaš,ja sam kavalir.."-nasmješio se.Ajme...lik ima prekrasan osmjeh.
Ti bijeli zubi...ma on je sav savršen i prezgodan *_*
"A zašto si me spasio?"-pitala sam i odmah zažalila.
'Kud prvo ideš pitati čovjeka zašto te je spasio?Koja si ti glupača!!'- opet onaj iritirajući glasić u glavi.Eto zašto to nije anđeoski glasić.Stvarno je okrutan!
"Mislio sam da će ti biti drago ako te spasim?"-pomalo razočarano je rekao.
"Pa je,ali...gle,nemoj me krivo shvatiti ali ja te ne poznam i..."-samo je klimnuo glavom i podigao dva prsta u znak da šutim,što sam i učinila.
"U redu...ispričavam se što sam te spasio,a sada možemo li biti prijatelji?"
"Naravno da možemo.."-nasmješeno sam rekla.Baš sam sretna što se jedan zgodan lik želi družiti sa mnom.
Krenuli smo prema stadionu.Nismo žurili.Čemu žurba negdje gdje me nitko ne želi niti me itko voli?
"I onda...ispričaj mi malo više o sebi."-rekao mi je dok smo polako išli
"Pa...zovem se Martina,imam 1 6 godina.Inače dolazim iz Hrvatske,ali..sad sam došla u Barcelonu na praksu.Idem u srednju medicinsku u Sisku..
A sad ti.Reci mi sve o sebi."-znatiželjno sam rekla.Bože...pa ovako ni Neymar nije utjecao na mene kao što Liam utječe.
"Dakle..ja sam Liam James Payne,imam 20 godina i...moji roditelji su vlasnici svih državnih zgrada u Barceloni i zato su me poslušali i zato sam te uspio izvući iz zatvora.Također su i vlasnici FC Barcelone,tako da...ne budeš imala problema,vjeruj mi.Ja im mogu svima njima podijeliti otkaze ako želim."-ponosno je rekao.
Još smo malo čavrljali.Malo?!Ne malo već...puno.Zapravo,shvatila sam kako je on jedna dobra i zanimljiva osoba.A i..jesam li spomenula kako je zgodan?
U tom našem razgovoru nismo ni shvatili da smo došli ispred Camp Noua.Što znači...da smo se jako zadubili u naš razgovor.
"Pa...evo nas.Vrijeme je za iznenađenje."-mrzovoljno sam rekla.
"Kakvo iznenađenje?"
"Pa Enrique će se iznenaditi kad me vidi.."
"Ma samo ti odi tamo pa kad te vidi i ako ti što kaže najebat će."-rekao je i uspio me nasmješiti.
Samo sam klimnula glavom i zaputila se prema unutrašnjosti.
Liam's p.o.v
Pustio sam ju da ona prva uđe unutra.Baš me zanima što će joj Enrique sad reći.Samo neka proba vikati na nju,leti van iz Barce.
Par minuta nakon nje ja sam ušao unutra.Išao sam dugim hodnikom sa jezivim bijelim zidovima.Ne znam zašto,ali nekako dobivam kao neku fobiju od ovih zidova.
BINABASA MO ANG
Perfect life or just illusion? INeymar JrI
FanfictionJoš jedan fanfiction sa Neymarom :)