'Hahhah'

1.2K 37 2
                                    

Katarina's p.o.v (Martinina bff )

Stojim ispred pozornice u O2 Areni u Londonu.Večeras imam koncert i moj plesni instruktor Steven mi pokazuje pokrete koje moram naučiti.No ja ga ne slušam.Ja sam u nekom tamo svom svijetu.Razmišljam.Razmišljam o svemu što sam postigla u ovoliko kratko vremena.Ali,razmišljam i o Martini.Gdje je?Što radi?Kako je?Dali su ona i Neymar zajedno?Ugh,puno pitanja mi se vrti mislima,a ja jednostavno nemam odgovor na njih.

,,Katarina...slušaš li ti mene opće?"-ljutito me pita Steven.No ja ne reagiram.

,,Katarina?"-ponavlja svoje već rečene riječi.Ovaj put sam se trgla iz vlastitih misli.Prodrmala sam glavom i totalnu pažnju koliko je to bilo moguće posvetila Stevenu.

,,Da?"

,,Što ti se sada mota po glavi princezo?"-zabrinuto me upitao.

,,Ma ništa...posebno.Možeš li ponoviti onaj plesni korak?"

,,Ne prije nego mi kažeš što muči moju prijateljicu."-hmm,Steven je dobar dečko.On je savršen prijatelj.Zgodan je i pametan.Zna slušati ljude...samo ima jedan mali problem...on je gay.Dap,dobro ste pročitali.Gay.Na žalost.Ali,i da nije gay...nebi bila sa njim.Zato što imam savršenog muža.Lionel Messi.Moj Leo.Imamo i malog sinčića.Ime mu je Thiago.Mali je pre pre sladak.A i pametan i zgodan.Pametan na Lea a zgodan na mene.Hhahah.Ali...Thiago je u Argentini kod bake i djeda...Leo u Barçeloni a ja ovdje...u Londonu.Huh,večeras mi je veliki koncert.Moram biti koncentrirana,ali ne mogu.Mislim na Martinu.Možda sam onaj dan malo više pretjerala.Jednom ću otići u Brazil i ispričat ću joj se.

,,Hmm,Steven...zar nije čudno kako ljudi s kojima smo bili dobri,kojima smo vjerovali....postanu na kraju samo poznanici?"-pomalo tužno sam rekla.

,,O čemu ti?"-zbunjeno me pitao.

,,Steven...ja sam kriva zbog svađe sa mojom bff"-nisam više mogla izdržati.Suze su sam počele teći niz moje lice.

,,Zar nisi rekla da te ona lagala?"

,,Ja,ja sam ona koja je lagala.Dozvolila sam dečku da nas posvađa.Okrenula sam leđa curi koju sam poznavala godinama.Zbog koga?Zbog nekog nogometaša kojeg sam poznavala svega par mjeseci."

Martina's p.o.v

,,Sine...već imaš ženu?"-začuđeno ga je pitala neka žena srednjih godina.Pretpostavljam da mu je to majka.

,,Pa sine....mogao si nam reći"-ubacio se neki sjedokosi čovjek,vjerojatno njegov otac.

,,Pa....ovaj...khm..."-kako je samo zabavno gledati ga tako zbunjeenog.Mogla bi se naviknuti na ovo.

,,Što je bilo,ljubavi?Ne želiš me predstaviti svojim roditeljima?"

,,Martina..možemo li malo popričati?"-nisam niti stigla protestirati.Odvukao me u neku malu prostorijicu.Bila je skučena pa smo bili tijelo uz tijelo.Uf,srce mi je ubrzano kucalo.Nadam se da nije to primjetio.Prostorijica je bila ofarbano u zeleno.Po mom ukusu...boja baš i ne paše.Meni izgleda odvratno!Bljak!

,,Pa...ljubavi što je bilo?"

,,Santos?Stvarno?Martina?"-ljutito me upitao.

,,Pa...to si htio"-zavodljivo sam ga pogledala.

,,Ali mi nismo vjenčani...a i nismo više skupa.Ti si prekinula."-auč.To boli.U pravu je.Ja sam prekinula...ali on je poljubio Brunu.Ja mu to neću lako oprostiti.

,,A...zašto meni u onim formularima piše prezime Santos?"

,,Ti...ti znaš?"-uplašeno je rekao.

Perfect life or just illusion? INeymar JrIWhere stories live. Discover now