Neymar's p.o.v
Sjedim u bolničkoj sobi pored Tine.Još ne vjerujem.Dobio sam kćer.Malena Adriana Melany.Koje krasno ime.A i mala je totalno slatka.Tko god da je ušao u sobu rekao je da liči skroz na mene.Pa..logično je da liči skroz na mene.Ja sam joj otac.Ali...i dalje ne vjerujem da sam postao otac.Po drugi put,ali ovaj put sa curom koju volim više od svega.Ono što smo imali Carolina i ja je bilo samo na jednu noć.A kako je nastao mali Davi?Pa ovako:
~flashback~
Ulazim u onaj najpopularniji noćni klub u Španjolskoj.Tu zalaze samo slavne zvjezde.Ima mnogo zgodnih komada.Koju bi večeras mogao?Ja sam inače u Barçeloni na lošem glasu.Ženskaroš me zovu,a 'magnet za komade' mi je srednje ime.Slobodno me zovite i gospodin savršeni.Ovo što ja živim...e to je život.Svaku noć druga u krevetu...noćni klubovi,opijanje...e to je to.A ne ono...zdrava hrana i te gluposti.
,,E Pique...vidiš onog komada tamo?"-pitao sam ga pokazujući na neku žensku koja je sama sjedila za šankom.
,,Da i što sa tom curom?"
,,Večeras je moja"-rekao sam pobjedonosno.Pique je kao i inače preokrenuo očima.On ne podržava to moje ponašanje.Hah,on je najobičniji štreber.Ima samo jednu ženu i sina.Kako već može imati dijete?Tek mu je 26.I već je oženjen.Taj mladić se ne zna očito zabavljati.Krenuo sam prema šanku.Kad sam došao sjeo sam do te cure i naručio si duplu vodku.
,,Neymar"-pružio sam ruku u znak da se upoznamo.
,,Carolina"-nasmješila se te pružila svoju ruku.Rukovali smo se i počeli pričati.To mi je stvarno najdosadniji dio.
,,Joj oprosti,moram kući"
,,Da te ja odvezem?"-složila se sa tom idejom.Kad smo došli ispred njene kuće pošao sam za njom.
,,T-trebaš nešto?"-nervozno je pitala dok je otključavala kuću.
,,Nećemo se ovdje praviti nevini,ok?Želim te."
,,Haha,u redu...pročitao si me.Ali samo jedna noć,bez ikakvih obveza."-pogledala me ravno u oči.Složio sam se sa njom.Isto mislimo...wow.Zgrabila me za ruku te odvela prema njenoj sobi.Kad smo ušli u sobu zatvorila je vrata i počela mi se približavati.Prvo sam ju kratko poljubio,a onda malo duže.Išao sam sve niže.
,,Ahhh,samo jedna noć,ništa više"-zastenjala je.
,,Da..samo jedna nezaboravna noć."-prošaptao sam.Bacio sam ju na krevet i počeo skidat.Za par sekundi oboje smo bili goli.Stvarno je savršena u krevetu.A tek to tijelom...uf...kad smo svršili legao sam pored nje.Samo par minuta da se odmorim.A onda idem.Ovo je samo jedna noć.
~Par dana kasnije~
Trn-trn-trn
Zar me uvijek netko mora buditi?Uhh,mrzim kad me zovu ovako rano ujutro.Pogledao sam prvo na sat.Ok,podne je..ali svejedno rano je za mene.
Neymar: Halo?
Xxxx: Hej...jesam li dobila Neymara Jr?
Neymar: Pa...ovisi tko zove.
Xxxx: Ja sam.Ona cura za jednu noć.Carolina.Ako me se sjećaš.
Neymar: Da...što je bilo?Tko ti je dao moj broj.
Carolina: Messi...on je moj rođak..tako nešto.Uglavnom..možemo se naći u parku?Za deset minuta?
Neymar: Da..naravno.Vidimo se.
YOU ARE READING
Perfect life or just illusion? INeymar JrI
FanfictionJoš jedan fanfiction sa Neymarom :)