Neymar's p.o.v
"A što je tebi?"-pitao me Gerard kad sam ljuto zalupio vratima svlačionice te još ljuće sjeo na klupu.
"Netko je ustao na lijevu nogu jutros.."-dobacio je Messi.
"Samo vi lupajte,ali nemate vi pojma kakve probleme ja imam!"-ljuto sam rekao.
"Pa....kad bi nam rekao...možda bi ti pomogli.."-oglasio se i Raketić.
"Da..a ako ti ne bi mogli pomoći onda...barem bi znali u kakvim si govnima."-nasmješeno je rekao Bartra na što su se svi počeli smijati.
'Samo ih ignoriraj Neymar,samo ih ignoriraj..'- govorio sam u sebi.Uhhhh izluditi ću sa ovim budalama ovdje!
Najednom sam samo izjurio van.Ne mogu ih više trpiti.Kuda da odem,pa da mogu biti na miru?Što me opušta?Hmmm...šutanje lopte će mi definitivno smanjiti frustraciju.
Otišao sam po loptu,a zatim na teren.Loptu sam položio na pod i onda...počeo sam ju šutirati.Što jače mogu...ahhh ovo me smiruje...
"Heej bro.."-začuo sam glas koji 100% pripada Xavi-ju.
Okrenuo sam se i to je stvarno bio on.
"Bok i tebi.."-mrzovoljno sam odgovorio pa se nastavio zabavljati šutiranjem lopte.
"Nešto te muči?"
Nisam ga uopće doživljavao...samo sam blijedo šutao loptu..što jače sam mogao.
"Halo..planet Zemlja zove Neymara..Neymar javi se.."-navaljivao je Xavi.
"Ajde što hoćeš od mene?!Pusti me na miru!I ti i svi ostali!"-izderao sam se na njega.Iskreno...malo mi ga je žao.Mislim...nije on kriv što je Martina spav...
Ne..
Ne...
Ne...
Da li sam ja to ljut zato što je Martina spavala kod onog kretena Liama?
Začuđeno sam zastao i počeo razmišljati...hah..ne vjerujem...zašto sam prokleto ljubomoran na Liama?Mislim ja imam Brunu...što će mi neka dosadna balavica poput Martine?!
"Xavi...ja...oprosti...nisam se htio izderati onako na tebe.."-rekao sam nakon nekoliko trenutaka.
"U redu je Neymar,shvaćam da imaš probleme sa Martinom.."
"Huh...kojom Martinom?Ne znam o čemu pričaš.."-zbunjeno,ili barem glumeći zbunjenost,sam rekao.
"Ma dajj...znaš ti dobro da mislim na Rakitićku..mislim..vidi se da si totalno poludio za njom."-nasmijano je rekao.
"Molim?!Nisam Xavi...ja imam Brunu.Što će mi neka balavica od 16 godina poput Martine?A i mala uopće nije zgodna.."-zgroženo sam rekao.
"Hahah ma daj Neymar...koga ti zavaravaš?Hajde stari..svi smo vidjeli kako si poludio za njom u samo 24 sata."-ehheh...što da ja sada radim?Mislim...on je u pravu...mogu ja zavaravati sebe,ali ne i ostali.U klubu me svi odlično znaju,i znaju kakav sam kad sam zaljubljen.I znaju sva moja raspoloženja.
"U redu Xavi...skužio si me.Ludim zbog nje...njenog pogleda...njenog osmjeha...njene bahatosti..ma sve na njoj me izluđuje.."-nekako sretno sam govorio.Čovječe..ovakav osjećaj nisam imao ni kad sam bio sa Brunom..sa Brunom nisam toliko opušten dok...sa Martinom sam ja ja..opušten.Jednostavno sam svoj.
"Hm,a zašto mi se čini da postoji mali problemčić?"-sumnjičavo je rekao.
"Postoji..ali ne mali već veliki!Onaj..onaj..onaj kreten Liam...on.."
YOU ARE READING
Perfect life or just illusion? INeymar JrI
FanfictionJoš jedan fanfiction sa Neymarom :)