'Need you,but I won't admit it'

1.2K 40 3
                                    

'I need ur love,I need ur time.When everythings wrong u make it right.I feel so high,I can't lie.I need to feel free with u tonight'

,,Martina...što radiš tu?"-iznenađeno me upitao.

,,Tata...Tina nije imala gdje drugdje pa ju je mama pozvala kod nas"-umiješao se i mali Davi u razgovor.Zahvaljujem mu na tom,ja nemam više snage.

,,Martina...o,oprostite...ometam nešto važno.Davi idemo,pustimo ljude da razgovaraju"-rekla je Carolina,uzela malog i zatvorila vrata.Zašto je otišla?Ja ne želim biti sama sa njim.Bojim se.Carolina vrati se!

,,Martina...ja...žao mi je zbog onog jučer"

,,Stvarno?"

,,Da...stvarno"

,,Mrzim te"-sad sam ga iznenadila.Vjerovatno je pomislio da ću pasti na to njegovo 'žao mi je'.Njemu može biti žao,ali ja mu ne vjerujem.

,,Martina...molim te...oprosti mi"

,,Koji dio u riječi 'mrzim te' ti ne shvaćaš?Ovaj razgovor je završen!"-digla sam se sa kreveta i krenula prema vratima.Na pola puta me nešto presijeklo u trbuhu.Nakon par minuta mi se sve zacrnilo ispred očiju.

Neymar's p.o.v

,,Martina!"-ne mogu vjerovat.Srušila se meni pred očima.Drmam ju no ništa.Ne reagira.Lagano ju podižem i stavljam na krevet.Legao sam pored nje i zagrlio ju.Ako se ne probudi za dva sata...vodim ju u bolnicu.

,,Ajde ljubavi...probudi se!"

-nakon 2h-

,,Martina...Martina zašto se ne budiš?"-pričam sam sa sobom dok mi se suze slijevaju niz obraze.Uzeo sam ju u svoje naručje i iznio iz sobe.Morao sam proći kroz kuhinju,a tamo su Carolina i Davi.

,,Ššto je Martini?"-pitala me uplašno Carolina.

,,Ne znam...vodim ju u bolnicu"-izjurio sam iz kuće sa njom u naručju i stavio je na zadnja sjedala.Dok sam vozio držao sam ju za ruku.

,,Samo da je sve u redu."-vozio sam kao neka kamikaza.Na sreću pa i nije bila neka gužva.Auto sam parkirao na parkiralištu koje je u bolničkom dvorištu.Izjurio sam iz auta sa njom u naručju kao neki luđak.Pa čekaj,ja zapravo i jesam luđak..lud sam za njom.Ako joj se išta dogodi ja ću,ja ću se ubiti.Neću moći bez nje!

,,Hitno,morate je primiti."-rekao sam tamo onoj ženi na onoj recepciji.

,,U redu gospodine,smirite se.Recite mi što joj je bilo?"

,,Ne-ne znam.Samo joj se zacrnilo i pala je"

,,U redu.Vi popunite ove formulare a mi ćemo ju odvest k doktoru na pregled."-stavili su je na krevet i odvezli nekuda.Valjda na pregled.Ona žena mi je dala one formulare.Morao sam ih popuniti.

Molimo vas da popunite podatke o pacijentu:

Ime:Martina

Prezime:Santos (nisam ju još oženio,ali budem.Htjela ona ili ne.Iako će me zadaviti kad vidi ovo)

Dob:22 (nisam siguran...možda je i mlađa)

Spol:žensko

Datum rođenja:7.9.1994

Perfect life or just illusion? INeymar JrIWhere stories live. Discover now