,,Blizance?"-zacudjeno smo pitali u isti glas.
,,Da,blizance.Oboje su deckici.Vi niste sretni?"
,,Ma ne,ne.Sretni smo mi,samo..."
,,Malo smo zateceni"-ubacio se Neymar.
,,Aha,niste racunali na blizance?"
,,Ne,nismo."-odgovorila sam.
,,Pa,evo sad racunajte na njih.Nego,imate li dijete?"-pitao je.
,,Imamo,djevojcicu.Stara je 9 godina."
,,A kakva vam je bila prva trudnoca?"
,,Bila je rizicna."-pomalo tuzno sam rekla.
,,Ah,onda cete morati posebno paziti kod ove trudnoce."-rekao je.Jos je nesto pricao i upozorio nas na posljedice ako slucajno pobacim.Moram priznati da su posljedice ogromne i opasne.
(...)
,,Eto,jesi cula doktora?Odsad te ja pazim."-rekao je Neymar kad smo usli u kucu.
,,A tko ce na Adrianu paziti?"
,,Pa normalno ja."
,,Super.Znas li da si vec trebao biti ispred skole?"
,,Molim?"-iznenadjeno je rekao.Aa bas je bio sladak tako zbunjen.Nasmijala sam mu se,a on se pravio kao da je ljut.
,,A nije valjda da se ljutis?"-tuzno sam ga pitala.
,,Ma nee,samo sto mi se ti rugas."-pritom mi je isplazio jezik.Definitivno...Neymar i ja smo najgori roditelji na ovoj planeti.
,,Da da,kako god.Ajde odi po nju.Dijete ce jos misliti da smo ju zaboravili."-cim sam to rekla on je vec bio kod stola i stavljao novcanik,mobitel i uzimao je kljuceve od auta.Bas je bio brz.
Neymar's p.o.v
Martina mi nije rekla da moram ici po Adrianu?O da,vjerovatno je i ona zabpravila.Ona i ja smo najgori roditelji na planetu Zemlja.Uh,a sto ce sad Adriana misliti o nama?Strasno...samo da to mediji ne saznaju.Jos mi samo treba da pocnu pisati po novinama.
'Neymar jr.i Martina Santos zaboravili pokupiti svoje dijete iz skole.Kakvi su to roditelji?'-to definitivno ne zelim vidjeti u novinama.A vjerujem da ni Martina ne zeli to vidjeti.
Adriana's p.o.v
Pa dobro gdje je ona?Da me nije zaboravila?Ma nee,gdje bi mene moja mama zaboravila.Nema sanse.Dok sam ju tako cekala upalila sam si pjesmu od Little mix-a 'Move'.Pjesma je zakon kao sto su i cure.Jednostavno ih obozavam.Nisam mogla a da ne zapjevam.
,,Hey baby,tell me you're name.I gotta fever for ya,I just can't explain.But there's just one problem,I'm bit old school,when it comes to loving I ain't chasing you...."-pjevala sam sve dok me netko nije potapsao po ramenu.Okrenula sam se i ugledala......Simona Cowell-a.Postidila sam se.Sad ce mi definitivno reci da odvratno pjevam.
,,Kako se zoves djevojcice?"
,,Adriana."-tiho sam rekla.
,,Pa Adriana....prekrasno pjevas.Svijet treba tvoj glas."-nasmijeseno mi je rekao.Jel to on meni rekao da ja lijepo pjevam?Nema sanse!
,,Stvarno mislite da lijepo pjevam?"
,,Da Adriana.Evo ti adresa.Reci mami i tati da sutra u podne dodjes na ovu adresu.Sklopit ces ugovor sa izdavackom kucom Syco music i postat ces slavna.Naravno,ako ti zelis."
,,Da naravno da zelim!"-viknula sam.Simon se nasmjesio,potapsao me po glavi te otisao dalje za svojim poslom.A ja?Ja sam izvan sebe!Ne mogu vjerovati da cu postati slavna.Postat cu pjevacica.Zamisljam sve svoje fanove,kako veselo skacu i dozivaju me,bar da ih pogledam.Ovo mi je definitivno najbolji dan u zivotu.Ali...cekaj malo.Ovo je predobro da bi bilo istinito.Sad cu se vjerovatno probuditi i shvatiti da je sve san.