Medeni mjesec sa dečkom koji mi je sve na svijetu.Ima li išta bolje?Nope,nema.Trenutno se nalazim sa Neymarom u Parizu.Odveo me na medeni mjesec u Pariz,grad ljubavi.Nije li to romantično?O da je.Adrianu je ostavio kod Raffaele.Na sreću pa Raffaela ne živi sa Nadine i Neymarom Sr.Još uvijek smo u lošim odnosima.Oni su to sve započeli pa očito ne odustaju.Ali dobro...svejedno ću ja pobijediti u tom ratu.Što se tiče Adriane,priznajem da mi nedostaje,ali taj medeni mjesec je samo za novobračne parove.Valjda.Iako,ne kužim zašto se to zove medeni mjesec kad nema meda niti idemo na mjesec.
,,Dobro jutro ljubavi"-trgnuo me Neymarov jutarnji promukli sexy glas iz razmišljanja.
,,Jutro"-pojavio mi se iskren osmjeh na licu.A kojoj curi ne bi?Mislim,kada bi se svako jutro budila kraj posebnog dečka kojem je ime Neymar da Silva Santos Jr.
,,A tko je to tako sretan?"
,,Ja...a znaš koji je razlog moje sreće?"-pitala sam ga.
,,Ne znam,hoćeš mi reći?"
,,Pa ti,ljubavi!"-veselo sam mu skočila u zagrljaj.Nikada nisam mislila da ću osjećati toliku sreću kraj osobe koju sam nekada...mrzila?Kako sam mogla?
,,U redu je.Volim i ja tebe,ali ne moraš me udaviti."
,,Oprosti"-odmakla sam se od njega.U pravu je.Ne trebam ga sad ovdje udaviti.
,,Tina,nikada mi se nemoj ispričavati zbog zagrljaja."-nježno mi je rekao.
,,E sad si me totalno zbunio!"-promrmljala sam.
,,Hahaha,tako si slatka kad si zbunjena"-nasmijao se i poljubio me.
,,Da da...baš"-glumila sam ljutnju.Pa ne mogu se ja stvarno ljutiti na njega.
,,Danas imam posebno iznenađenje za tebe,ali mi moraš nešto obećati"
,,A što to?"
,,Moraš mi obećati da ćeš izdržati ovdje sama na nekoliko sati"
,,Ali..ja"-nisam niti stigla dovršiti rečenicu do kraja,već se on ubacio.
,,Hvala ti na razumijevanju.Vjeruj mi i nećeš požaliti"-poljubio me u obraz i ustao.Obukao se i izletio van.
,,Nadam se da neću požaliti za ovo."-promrmljala sam si u bradu.Ostavio me samu.I to ne na nekoliko minuta već na nekoliko sati.Što da ja sada radim?Pa ja ću izluditi ovdje!Izluditi!
Neymar'sp.o.v
Znam da nije u redu što sam ju ostavio samu na nekoliko sati,i znam da će vjerojatno izluditi sama ali pripremam veliko iznenađenje za nju.Zato ona ne može biti sa mnom,jer to onda ne bi bilo iznenađenje.Odvezao sam se u najbolji pariški restoran.Jest da je restoran jako skup,ali navodno da imaju njbolju hranu.Ja se nadam da je to istina.Kad sam se parkirao ispred restorana,izašao sam iz auta i pošao u restoran.Ušao sam i zatražio šefa.
/ZAMISLIMO DA SE NEYMAR I TAJ ŠEF RAZUMIJU,IAKO ŠEF PRIČA FRANCUSKI A NEY PORTUGALSKI/
,,Dobar dan.Gdje vam je šef?''-pitao sam jednog konobara.Objasnio mi je kuda moram ići i poslušao sam ga.Krenuo sam niz nekakav hodnik.Boja zidova je bila plava,moja najdraža boja.Došao sam do nekakvih vrata i pokucao.
,,Naprijed!''-otvorio sam vrata i ušao unutra.
,,Dobar dan.Vi ste glavni u ovom restoranu?''-pitao sam.
,,Dobar dan.Da jesam,a zašto vas to zanima?''
,,Iznajmio bi za večeras negdje oko 20:00 h onaj romantični odjel,samo za mene i moju suprugu.''
VOUS LISEZ
Perfect life or just illusion? INeymar JrI
FanfictionJoš jedan fanfiction sa Neymarom :)