UPOZORENJE:AKO NETKO IMA KAKVIH PROBLEMA SA SRCEM,ZAMOLILA BIH GA DA SI PRIJE ČITANJA NASTAVKA POPIJE TABLETU ZA SRCE(AKO POSTOJI TAKVA XD).NADAM SE DA ĆETE SE NAKON OVOG NASTAVKA USPJETI NEKAKO SMIRITI :P UNAPRIJED VAM ZAHVALJUJEM :))) :DD"I hate it when:
You think your dream is real & when you wake up,your all disappointed :/ "Neymar's p.o.v
,,Neymar,braco buđenje!"-Rafaella je utrčala u sobu te me otkrila.Ugh...što mrzim kad me netko budi!
,,Rafaella pusti me.Spava mi se."-mrzovoljno sam promrmljao.
,,Neymar stigli su starci.A i moraš na trening."
,,Ha?Trening?Koliko ima sati uopće?"
,,Pola 10.."
,,Pola 10?Izlazi van da se obućem."-brzo sam rekao te nju izgurao van.Bila je totalno začuđena.Hah...nije ona kriva što joj je brat kreten.Iz ormara sam izvukao traperice i najobičniju majcu sa printom.U crni adidas ruksak sam stavio dres i ručnik.Ruksak sam stavio na leđa te izjurio iz sobe.
,,Jutro"-brzo sam pozdravio i uzeo stvari sa stola.
,,Jutro sine.Kuda ti se tako jako žuri?"-pitao je tata.
,,Ma imam trening pa kasnim.."-nervozno sam se nasmješio.jooj sad će mi sigurno bukvicu očitat.Još mi samo to treba.
,,U redu.Onda požuri."
,,I samo to ćeš mi reći?Nećeš vikati na mene?"-začuđeno sam pitao.
,,Da vičem na tebe?Pa ti imaš 35 godina.Ti štetiš sam sebi,a ne meni."-smireno je rekao.Ja sam samo klimnuo glavom,pozdravio se sa njima i izletio iz kuće.Ušao sam u auto,upalio ga i...putovanje do stadiona može početi.
...............
Auto sam parkirao na glavnom parkiralištu.Eh..samo da ne kasnim,samo da ne kasnim.Izašao sam iz auta,uzeo ruksak,stavio ga na leđa i trčao prema svlačionici.
,,A kud se vama žuri,gospodine Santos?"-okrenuo sam se i vidio svoju najbolju prijateljicu koja ovdje radi kao čistaćica.
,,Hej Marcela.Pa kako si?"-veselo sam rekao te sam ju zagrlio.Stvarno mi je nedostajala ova žena.
,,Odlično.Ti?Mislim...nisi već dugo bio ovdje.."
,,Ma ja sam kao i inače,super.I da znam..ali ma znaš...obiteljski problemi.."-tužno sam rekao.
,,Aha..a kako dječica?"
,,Ček' kako ti znaš za moju djecu?"
,,Neymar...ti si slavna faca i u novinama se pojavljuješ svaki dan.."
YOU ARE READING
Perfect life or just illusion? INeymar JrI
FanfictionJoš jedan fanfiction sa Neymarom :)