Sooo u proslom nastavku nisam uopće Carolinu spominjala.Što se tiče nje...zamislite da je otišla kući kad su se rodili Zac i Alex(blizanci).Okej?Super...a sada uživajte u čitanju..ako vam se svidi :P
Martina's p.o.v
Ne...ne moguće!Neymar me je prevario?Kako je mogao?Ah...cijele ove godine mi se kune na ljubav i vjernost...na odanost a sada?Dođem iz teretane i ulovim njega i Shakiru kako se ljube.Agh...ja i moja glupa zaljubljena glava i...ughh mrzim sebe!Vjerovala sam mu,nikad nisam poželjela ikojeg drugog muškarca osim njega.
,,Martina nije onako kako se čini"-rekao je i počeo mi se lagano približavati.Nisam...nisam se pomakla sa mjesta no nisam niti išta rekla.Samo sam nijemo stajala ispred njega i buljila u jednu točku.Što ako pomisli kako mi nije stalo do njega?Što onda?Ne postoji ništa gore od toga kada shvatiš da osoba koju voliš najviše na svijetu tebe ne ferma niti pol' posto.Ali...pravo pitanje je...voli li on mene uopće?Hah,više u ništa nisam sigurna.
,,Neymar.."-začula sam Shakirin glas.Uh...kako mi se gadi ta žena!Nas dvije nikada nismo bile u nekim posebnim odnosima...nismo se nikada družile.Onaj dan u bolnici kad je započela razgovor sa mnom...već onda mi je bila sumnjiva.No...nisam ništa htjela reći.
,,Shakira molim te odlazi"-grubo joj je rekao.
,,A-ali.."
,,Nema ali,Shakira!Odlazi!Goni se,dovraga!"-počeo se derati.Htjela sam ja na njega vikati ali nisam...ne želim ga više pogledati u oči.Ne želim biti ni u kakvom kontaktu sa njim!Nakon nekoliko minuta prepiranja između njih dvoje,Shakira je ipak popustila i otišla.On i ja smo ostali sami ispred kuće.Znate...čudan je to osjećaj.Biti nasamo sa osobom koju poznaješ,odnosno misliš da ju poznaješ...vjeruješ joj no na kraju ispadne da svi ljudi,bez obzira voliš li ti njih ili ne,svi oni ti jednom zabiju nož u leđa.Navikla sam već na to.I nikad nije toliko bolilo koliko sada.Uništio je svaku moju vjeru u ljubav...kad je poljubio Shakiru uništio je svaku jebenu emociju u meni.Ne vjerujem mu više...ne želim ga više u svom životu..
,,Martina"-pokušao me uhvatiti za ruku,No ja sam ju vješto izmakla.Pogledao me svojim očajnim prepunim suza očima.Eh Neymar Neymar...to je možda prije palilo kod mene,ali više neće!
,,Ne diraj me!"-rekla sam mu te se zaputila u kuću.Otišla sam prvo u Adrianinu sobu.A moja mala micica.Kako samo slatko spava...zlato mamino.Ona je moje sve na svijetu.Ona je nešto najbolje što mi se dogodilo.Ona je moje prvo dijete...koje sam ostavila...kako sam mogla biti tako glupa?Možda mi je ona to oprostila...ali ja si nisam,niti ću si ikad oprostit.Propustila sam njene prve riječi,korake,uspone i padove...kakva sam ja to majka?Ostavila sam joj maleni poljubac na obrazu te krenula u svoju sobu kod Zac-a i Alex-a.Priznajem...biti će mi teško biti u istoj sobi sa njim i dakako da će mi biti jako teško spavati u istom krevetu sa njim,ali moram.Ne želim da Adriana išta pomisli...ne želim da gleda kako joj se obitelj raspada.Znam kako je to nešto najteže za malu devetogodišnjakinju.To je stvarno bolno i...jadno.Zar ne može ona imati normalnu obitelj?Mislim...ja sam imala obitelj...koju nikad ne bih htjela ponovno imati.Samo se nadam da Neymar neće vršiti nasilje nad ikim.Mislim...samo neka proba dići ruku na mene neću ni razmišljat već ću ga odmah prijaviti policiji.
'Ah kako ste mali slatki.Tako nevini i bespomoćni.Ljubavi moje,štogod da se dešavalo između mene i vašeg oca,neću vas ostaviti.Neću dvaput raditi istu grešku.Jer...prvi put je greška ali drugi put je to već odluka.' -mislila sam u sebi dok sam im gladila trbuščiće.Zatim sam legla na krevet.Nisam se čak niti tuširala samo sam legla u krevet,i to skroz na rub.Iako sam mrtva umorna,ne mogu zaspati.Vrtim se po onom rubu...skoro sam čak i drosnula dolje.No...u jednom trenutku sam se smirila i pravila da spavam.Čula sam teške i pomalo umorne korake.Vrata je lagano zatvorio...valjda da ne probudi klince.Inače...vjerovatno da nema klinaca.zalupio bi vratima najjače što može.Najednom sam osjetila kako se krevet udubio što je značilo da je on legao.Iako sam bila okrenuta njemu leđima,osjetila sam kako me promatra.
YOU ARE READING
Perfect life or just illusion? INeymar JrI
FanfictionJoš jedan fanfiction sa Neymarom :)