Martina's p.o.v (nju nisam vec duze)
,,Zar nije nevjerovatno kako djeca brzo rastu?"-tuzno sam pitala Neymara.Nije da ja nesto tu dramim,ali opet...pomalo sam tuzna sto je vec velika.Samostalna.
,,Je.Ali,vidjet cu sto ces reci kada opet rodis.Mozda ti se cini da je Adriana brzo narasla jer nisi bila pored nje odpocetka,no kad rodis i kad budes uz klince stalno vjeruj mi vikat ces:,,Ajde vise narastite!" "
,,Ma necu."-ok...mozda hocu.U pravu je.Nisam pored nje cijeli zivot,vec sam kraj nje od njene 9.godine.Zapravo...mozemo reci da sam kraj nje od maloprije.Svejedno...prebrzo je narasla.
,,Joooj,umalo da zaboravim...Davi sutra dolazi."-rekao je Neymar zijevajuci.Super!Zaboravio je na vlastitog sina.
,,To mi tek sad kazes?"
,,A sorry,zaboravio sam."-rekao je pritom radeci puppy face.U redu...necu se ljutiti na njega.
,,Zaboravio na vlastitog sina?Hahah"-pocela sam se smijati dok me Neymar gledao kao da sam sa marsa pala.
,,Ti se to meni rugas?"
,,Ma neeee"-nekako umiljato sam rekla i legla na ledja.
,,E pa sad ces vidjeti ruganje!"-skocio je na mene i poceo me skakljati.Ajoj,u sto sam se ja uvukla?
,,Ne...Ne"-nisam niti mogla izgovoriti njegovo ime.
,,Ney....mar...pus...pusti m.......e......"-jedva sam pricala od silnog smijanja.Neymar je definitivno najbolja,najzabavnija i najsladja osoba koju sam ikad upoznala.
,,E necu.I ne deri se.Probuditi ces Adrianu."-rekao mi je i poceo me jos jace skakljati.Eh...lako tebi reci,ne skakljam ja tebe vec ti mene.
,,Mama,tata...sto radite?"-Neymar me je prestao skakljati,a ja sam se prestala smijati.
,,Moze li to...sto god radili malo tise?Neki ovdje zele i spavati."-ljuto je rekla,okrenula se i vratila u sobu.
,,Bravo Tina...probudila si nam dijete."
,,Sta si me skakljao?Najbolje da mene za sve okrivis"-ljutito sam rekla.
,,Pa normalno."-rekao je a ja sam mu se izbeljila te legla na svoju stranu kreveta.On je ucinio isto to.
,,Ney..."-nema odgovora sa njegove strane.Samo povremeno hrkanje.Okrenula sam se prema njemu i gledala ga kako spava.A micek.Bas je sladak.Ja stvarno zasluzujem ovako predobrog covjeka kraj sebe?Sto sam dobrog napravila da sam ga zasluzila?Sa tim mislima sam zaspala.
Trn-trnnn
Ha?Koje sad u ovo doba dana/noci?Umorna sam vise od svega!Nisam se naspavala i...spomenula sam da sam umorna?
Martina: Halo?Ko je sad?
Xxx:Hej Tina,sory sto smetam,ali nama bi netko trebao otkljucati vrata.Ne mislimo stajati citavu vjecnost ispred kuce.
Martina: A di je Neymar?
Xxx:Na treningu.Valjda je zakljucao vrata kada je isao.
YOU ARE READING
Perfect life or just illusion? INeymar JrI
FanfictionJoš jedan fanfiction sa Neymarom :)