'Why?'

891 33 8
                                    

Prve zrake jutarnjeg sunca su me probudile.Nevoljko sam ustala iz kreveta i krenula prema kupaoni.Htjela sam otvoriti vrata,ali nisam mogla.

,,Ney,jesi ti unutra?"

,,Jok,došla je tvoja pokojna baba...pa normalno da sam ja unutra."-preokrenula sam očima.Što je bezobrazan?Samo sam ga lijepo pitala.Ah ti dečki,nikada ih neću shvatiti.Vratila sam se i sjela na krevet.Što da ja sada radim dok on ne izađe?Poznavajući njega on će biti još barem pola sata u kupaoni.Uzela sam mobitel i otišla na društvene stranice.Twitter,instagram.To mi je dok njega čekam nekakva okupacija.Prvo sam otišla na instagram.Vidjela sam da me par ljudi označilo u fotkama.Odakle im moje slike?Slike su uglavnom bile sa Neymarom i sa mnom.Ah,ti njegovi fanovi.

'Neytina is the cutest couple I have ever seen.Lot's of love ' pročitala sam opis na jednoj slici.Hah,to je jedna od stvari koje mi izmamljuje osmijeh na lice.Naravno,lajkala sam tu fotografiju i zahvalila sam se toj curi.Odlučila sam ju folovati.A zašto ne?Vjerujem da je bila presretna kad je vidjela da je dobila moj follow.

Krenula sam vidjeti malo što ima na twitteru,ali u tom me sprječio Neymarov izlazak iz kupaone.

,,Aleluja"

,,Nije valjda da sam dugo bio u kupaoni?"-nevino je pitao.

,,Ma neeee,najmanje 2 sata.A sad napokon ja mogu ići se otuširati"

,,A ne ne ne.Sada moramo ići.Zakasnit ćemo na let."

,,Molim?Pa da li si ti svjestan da ja smrdim ko konj!"

,,Ma to si ti umislila.Idemo"-povukao me za ruku i krenuo prema vratima.

,,Pa čekaj!Nisam se presvukla iz pidžame!"-otrgla sam svoju ruku iz njegove.

,,Nisi još?Pa što se čeka?Požuri se!"-nervozno je rekao.Što si on umišlja?On ima pravo se tuširati 2 jebena sata a ja se ne smijem ni umiti?Pa ljudi,živimo u 21.stoljeću.U zemlji gdje žene imaju vlastita prava.Nismo u Afganistanu ili gdje već žene nemaju nikakva prava.Joooj,što me ponekad zna naživcirat...dođe mi da si počupam svu kosu sa glave.A vjerujte mi,imam puno kose.Nezadovoljna uvjetima u kojima se moram spremiti,isčupala sam iz kofera nekakvu majcu i traperice.

,,Ti misliš gledati u mene dok se presvlačim?"

,,Aha...Tina...ne znamo se mi od jučer pa da se trebam okrenuti.A sada brže malo.Požuri se."-da da...opet me on požuruje.Iako smo u braku,moram priznati da me malčice sram.Ne znam zašto.Možda jer nisam navikla na to da me promatra muškarac svaki dan...

,,Evo...možemo ići."

,,Napokon"-mrzovoljno je rekao.Au što je netko mrzovoljan danas.Uzeo je kofere i brzim koracima krenuo van.Morala sam trčati za njim.

,,Daj malo uspori!"

,,Da usporim?Tina kasnimo na let"-okrenuo se i viknuo na mene.Ja sam samo pokunjeno spustila glavu.Ne želim se svađati sa njim.Nastavio je dalje brzo hodati sve dok nismo izašli ispred hotela.Neymar je zastao i ljutito mahnuo rukom i pozvao taxi.Zašto se ljuti na mene?Nešto sam krivo napravila?Ako jesam,što se ne sjećam da jesam...zašto mi jednostavno ne kaže?Ovdje se duri ko neka mala beba.

(...)

Taxi je stao ispred nas.Vozač je izašao i pomogao Neymaru da stavi stvari u prtljažnik.Kad su utrpali sve stvari u prtljažnik,Neymar i ja smo sjeli na stražnja sjedala.Nakon pola sata vožnje,stigli smo u zračnu luku.Vozač je izvadio stvari iz prtljažnika,Neymar mu je platio te smo se uputili prema ulazu.Došli smo do šaltera na kojem nije bilo puno ljudi.Za čudo.

,,Molim vas dvije karte za Brazil"-ova mu je dala karte,Neymar je naravno platio te smo krenuli prema našem izlazu 'D8'.

,,Let za Brazil je točno u 11:00."-oglasila se neka ženska preko zvučnika.To je naš let.Konačno smo stigli do našeg ulaza.

Perfect life or just illusion? INeymar JrIDonde viven las historias. Descúbrelo ahora