'Thiago or Milan?'

703 31 10
                                    

Adriana's p.o.v

,,Maria kad ti kažem...Davi Lucca je najgluplji lik kojeg sam ikad upoznala."-objašnjavala sam svojoj prijateljici Mari-i dok smo išle prema našim školskim ormarićima.

,,Ma nijeee Adriana...molim te.On je najslađi i najzgodniji lik kojeg sam ikad vidjela.Jest da sam ga vidjela samo na slikama ali...svejedno."-samo sam prekretala očima.Kako?Kako joj se može sviđati lik poput Davi-a?Uhh ponekad se pitam kako to da se ona i ja podnosimo,družimo.

,,Slušaj Maria...on je glup.On je kreten.On je debil.On je.."-malo sam zastala kad sam vidjela kako bulji u nešto iza mene,ili bolje rečeno u nekoga..

,,Ja sam..."-začula sam na žalost meni poznati muški glas.Okrenula sam se i susrela sa plavušom.

,,Š-što ti radiš ovdje?"

,,Pa...vjerojatno idem u školu.Znaš,kao i ti."-rekao je i izbeljio mi se.

,,Zar ne bi ti trebao živjeti u Portugalu,Brazilu...gdje već?"-zbunjeno sam pitala.

,,Pa trebao bih biti u Brazilu,ali mama je dobila posao u Španjolskoj i tako smo se preselili ovdje."-rekao je i nasmješio se.No...nisam ja ta kojoj je posvećen osmjeh već je to bila Maria koja se samo zacrvenila.Ah ta ljubav.Dok ona ludi za ovom plavušom,ja se ne mogu odlučiti između Thiaga i Milana.Koji mi je bolji?Hm...teško pitanje...mislim,kojeg god da odaberem morat ću trpiti Davi-ja.Krasno!

,,Davi!!"-do njega su dotrčali Thiago i Milan.Ah..Thiago..mmm zgodan je,no opet...Milan..ahhh pravi slatkiš!Srce mi je zakucalo dvaput brže kad sam vidjela da me Thiago promatra.A iskreno...i Milan me promatra.Sto sad,Boze...sto?

,,Ja sam što?.."-ponovio je Davi.Uh...taman sam se malo oraspoložila i onda se mora on javiti.Mora..

,,Da ti nabrajam?"-pitala sam ga na što je samo klimnuo glavom.Joj...samo da me ne kaže tati..

,,Dakle ti si idiot...debil...kreten...glupan...retardirana budala...dalje?"-pitala sam ga.Bože,nemoj da kaže dalje jer ne znam više ružne nadimke..

,,Ne trebaš.."-rekao je i nekako uvrijeđeno krenuo nekuda,vjerovatno prema svom razredu.

,,Ma bravo...što si sad napravila.Ti i tvoja bahatost"-prekorila me Maria te potrčala prema njegovom smjeru.

,,A da nisi malčice pretjerala?"-pitao me Thiago.

,,Da...čemu takvo ponašanje?"-nadovezao se sa pitanjem Milan.U redu...priznajem sad me malo sram.

Maria's p.o.v

'Ovaj put je stvarno pretjerala!Odakle joj pravo da se ponaša tako prema Davi-ju?Što joj je skrivio?' -bijes je ključao u meni dok sam jurila prema Davi-ju.Bio je puno koraka ispred mene i morala sam malo ubrzat,odnosno potrčati.Dovraga!Ovaj dečko stvarno brzo hoda.

,,Davi stani."-povikala sam i primila ga za rame.Nije se htio okrenuti,očito je previše povrijeđen.Ma bravo Adriana!

,,Davi molim te,okreni se."-rekla sam te ga pokušala okrenuti prema meni.No nisam uspjela.Pretežak je.

,,Zašto?Zašto da se okrenem?"

,,Zato.Moramo popričati."-rekla sam na što se on okrenuo.

,,O čemu?"-bezobrazno je pitao.Priznajem...poželjela sam ga ovaj put opaliti svom snagom ali nisam...suzdržala sam se.

,,Iskreno..zašto se ti i Adriana ne podnosite?"

,,Ne znam.Ja...ja zapravo i želim biti dobar sa njom,ali ona očito ne želi biti sa mnom u dobrim odnosima."-tužno je rekao.

,,Znam u čemu je riječ.Neće ti dati priliku...ali sad ćemo mi to riješiti."-rekla sam mu te ga brže-bolje povukla za sobom.Na sreću,nije stigao protestirati.

Adriana's p.o.v

Stajala sam sama na sred hodnika.Hmm,možda su u pravu.Možda sam stvarno pretjerala.Da mu se ispričam?Vrlo rado ali moj ponos...on mi baš i neda.

,,Adriana dolazi ovamo!"-čula sam Mari-in glas i nakon sekunde ju vidjela kako mi prilazi sa...Davi-em?Oh krasno.On ju je urotio protiv mene?Krasno..prekrasno...

,,Što je bilo?"-nezainteresirano sam pitala.

,,Sad ćeš se lijepo ispričati Davi-ju."-strogo i ozbiljno je rekla.Molim?Ja?Nema šanse!

,,A-a-a"-jednostavno sam odgovorila.

,,Odmah.."-viknula je i mene ostavila šokiranu.

,,Maria pusti ju.Rekao sam ti da se ne vrijedi oko nje mučiti."-Davi je rekao i povukao Mariu za ruku.Okej..ja sam zatečena.On se zapravo želi družiti sa mnom?A ja budala njemu nisam dala šansu...stvarno sam glupa!

,,Oprosti!"-viknula sam na što sam se sama sebi iznenadila.On i Maria su se u čudu okrenuli i pogledali me.A i ostatak djece me je pogledalo.Mislim...ja se nikada ne ispričavam.A sada...eh glupa slabost..

,,Što si rekla?"-sa malenim smješkom mi se Davi počeo približavati.O-o-o...sad sam nastradala.Great!

Heej evo i nastavka.Ovaj...nisam ga objavila u subotu jer su bile Svisvete pa onda groblja obilaziti...i ugl.koma!A u nedjelju sam išla kod prijateljice na rođendan pa ni onda nisam stigla.Ali evo ga.Sad sam postavila i nadam se da vam se sviđa i uživajte :)

Perfect life or just illusion? INeymar JrIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin