OBAVIJEST!

1.1K 23 0
                                    

Ovako...samo da vam kažem da sam odlučila da će se priča 'Perfect life or just illusion' uskoro završiti.Razmišljala sam da stavim oko 40 nastavaka,ali sam odustala jer iskreno...nema se više baš o čemu pričati u toj priči.Iako ima tek 11 dijelova,a ostale(bar one koje ja čitam)imaju preko 20.Zapravo,ja sam slučajno i ubrzala malo radnju.Na umu mi je bilo puno toga što bi se moglo napisati,ali kad sam pisala taj određeni nastavak mobitel me toliko naživcirao i štekao da sam ga htjela baciti od zid.Zamalo sam to učinila.Tako da sam u toj silnoj ljutnji i zaboravila što trebam i želim napisati -.- .Što se tiče ovog nastavka kojeg sam jutros napisala,ja sam zadovoljna,a onaj nastavak prije ovog zadnjeg...s njim baš i nisam nešto zadovoljna,ali što je tu je.Kad završim ovu priču biti će kratka pauza.Iskreno,nedostajat će mi Martina i Neymar kao likovi.A vama?Sljedeća priča će biti više kao kriminalistička(bar ću pokušati :P ).Znači nema ljubavi,a likovi neće biti nitko iz svijeta slavnih već ću izmisliti.Raditi će se o...zapravo to ćete sami provjeriti o čemu će se raditi.Sad će postaviti uvod te priče,a u 10.mjesecu...negdje početkom 10.mjeseca ću započeti sa pisanjem.Nastavak ćete dobiti vjerovatno negdje oko 5.Možda nekom drugom prilikom nastavim...produžim ovu priču koju sad pišem.Hvala na razumijevanju :)

UŽIVAJTE :*

Perfect life or just illusion? INeymar JrIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin