'Goodbye'

1K 34 2
                                    

,,I što ćemo kuhati Tina?"

,,Joj,ne znam.Možemo nekakvu juhu,meso i krumpir.A uz to salatu"

,,Može a koje meso?"

,,Pa...piletinu?"

,,Može!"-veselo se nasmijao te smo se bacili na posao.Kao što sam već rekla sa njim je zabavno kuhati.Ne samo kuhati već raditi većinu stvari.Juhu smo stavili kuhati.A potom smo stavili peći meso i krumpir.Nakon nekih sat vremena sve je bilo gotovo.Čak je i stol bio postavljen.

,,Mama!Tata!Ručak!"

,,Dolazimo!"-začula sam njihov glas iz druge sobe.Oni su ušli u kuhinju sa Adrianom u rukama.

,,Ja ću ju pripaziti dok se ne najedete"-nasmješila sam se te krenula prema sobi sa malom.

Neymar's p.o.v

'Ne Tina,ne idi molim te.Ne ostavljaj me tu sa njima.Bojim ih se.Još će me ubiti ovdje!' mislim si u sebi dok gledam Tinu kako odlazi iz kuhinje.Ah...sad moram biti sam,ovdje ručati sa ljudima koji bi me najrađe ubili.Što sam im skrivio?Sjeli smo za stol i započeli jesti u neugodnoj tišini.

'Samo mi se ne obraćajte'  duboko sam uzdahnuo.

,,Pa...Neymar,tako ti je ime?"

,,Da gospodine.To mi je ime."

,,Misliš li ti ozbiljno sa našom Tinicom?"

,,Da gospođo...pa nebih ju oženio da nisam ozbiljno mislio"-ovaj starac se zakašljao.Skoro se ugušio.

,,O Bože.Pomozite mu!Pomozite Filipu"-počela se derati a ja sam se brzinom munje ustao,prišao mu iza leđa i stisnuo.Komadić kosti je izletio iz njegovih usta u moje jelo.Krasno -.-

,,Hhvala.Ali svejedno te ne volim "-htio sam ga pitati zašto ali mi je u tom trenutku zazvonio mobitel.

NeymarHalo..

XxxPa dobro gdje si ti?Trener se ljuti!Nemate već nekoliko dana!

Neymar: Bok Marcelo.I meni je drago što te čujem.A što se tiče treninga..u shit...zaboravio sam.Stižem odmah

Rekao sam u žurbi i poklopio.Koliko čovjek može biti glup da zaboravi na trening?Otrčao sam gore u sobu.

,,A kud ćeš ti?Kud ti se tako žuri?"

,,Na trening...Tina.Na trening.Nisam bio već nekoliko dana na treningu.U svoj toj silnoj zbrci sam zaboravio"

,,Haha,a budalice moja."-rekla mi je.Prišla mi je te me poljubila.Imam osjećaj kao da sam na 7. nebu.

,,Pa..idem ja"-zbunjeno sam rekao i izjurio iz sobe.Zašto sam zbunjen?Mislim..žena mi je.Ima me pravo poljubiti.

,,Doviđenja gospođo i gospodine Rakitić"

'Nadam se da se više nećemo vidjeti' pomislio sam.Da bar.Ali oni su njezina obitelj i baka i djed od Adriane.I na žalost ih moram trpiti.

,,Aaa,daj.Nemoj mi reći da je sada gužva!"-počeo sam lupati po volanu.Uvijek,ali uvijek kad ja idem na trening mora biti jebena gužva u prometu!Nakon dobrih pola sata sam stigao na trening.Svi su bili ljuti na mene.

Perfect life or just illusion? INeymar JrITempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang