'Finally together..' KRAJ :D

731 33 8
                                    

Eh...kao sto sam i rekla...nesto ce se upecatljivo dogoditi.Hm...sto da sada radim?Da razgovaram sa njim?Ali sto ako se jos vise zaljubim u njega?Sto ce se onda dogoditi?

"Nema sanse!"-hladno sam odgovorila i okrenula se prema Katarini.

Katarina's p.o.v

"Sto on ovdje radi,Kate?"-upitala me.Ajoj...znala sam da nije smio ici sa mnom...znala sam!

-FLASHBACK-

Barcelona,20.12.2014

"Mozete li ti i Barcelona par dana bez mene?"-pitala sam Marc-a dok smo isli prema stadionu.

"Pa...ne znam bas Katy,ti si nam kao majka..."

"Marc...pa nisam tako stara!Imam tek 18 godina.."-uvrijedjeno sam rekla.

"A oprosti Katy,nisam te htio uvrijediti..."-nasmijeseno je rekao.

"Mislim da bi mogli par dana bez tebe.."-nadodao je.

"Super jer moram ici..."

"Kuda moras ici?"-upleo se Neymar.

Sto se Neymara tice...pa bolje je.Par dana nakon Martininog odlaska pustili su ga van.Ljutio se na Martinu,ali...izgleda da je ljubav prema njoj jaca od svega.Svaki jebeni dan me ispituje za nju..vise mi je dosadio. Lol A ovo sa njim i Brunom...pa rekao mi je da je prekinuo sa njom.To je dobro,valjda.

"Pa...ja....ovaj..."-zamucala sam.

"Ides k njoj?U Madrid?Zar ne?!"

"Da...idem jer joj je za dva dana rodjendan.I zelim biti kraj nje."

"Super.Idem i ja sa tobom.U koliko je let?"

Marc je samo zbunjenim pogledom gledao malo u Neymara i malo u mene.

"Dobro...ja neam pojma o cemu pricate pa cu samo lezerno otici.."-izustio je te otisao u svlacionu.

"Gle Neymar....bez uvrijede ali ti ne ides sa mnom.."

"O idem..."

"Imas treninge.."

"Zamoliti cu Enriquea da me pusti."

"Necete pustiti!"-tada je naisao Enrique.

"Treneru!"-zaderao se Neymar. A Enrique nam je prisao.

"Um...pustite me 22.12 sa Katarinom?U Madrid?"

"Da naravno.Svejedno sam vam svima mislio podijeliti godisnje za Bozic.."-rekao je te otisao.

Neymar se okrenuo prema meni i pobjedonosno se nasmijao.

"Problem rijesen."-nasmjeseno je rekao na sto sam ja preokrenula ocima.

"A...ali avion sa kojim letim ce se srusiti..."

"Ne seri!"

I tako...sutra ujutro letim ja,a bome leti i Neymar za Madrid.Ali...koliko ce se to Martini svidjeti?Rekla mi je da ga ne zeli vidjeti.Huh....biti ce stvarno napeto od 22.-26.

Sadasnjost,Madrid,22.12.2014.

"Znaci tako je sve bilo?"-zamisljeno je pitala.

"Da Tina...je."

"Svejedno...ne zelim razgovarati sa njim!"-rekla je i otisla.

'Krasno!Pa sto cu ja sa njom?!'

"Imam jednu ideju!"-viknuo je Neymar.Svaka mu cast jer me prepao.

"Koju sad biseru?"-sarkasticno sam ga pitala.

"Vidjeti ces..samo ju danas navecer dovedi u nas hotel.Tamo ce biti mrak i umjesto tebe cu ja biti.A sada idem."-brzinom munje je otisao nekuda.Vjerojatno mora sve pripremiti.

"Krasno..."-promrmljala sam te krenula u potragu za Martinom.

Martina's p.o.v

Sjedim sama na nekakvim ledenim stepenicama.Vec je 20:00 ali ja ne marim.Briga me ako su me trazili cijeli dan.Neka su.Ne znaju oni sto ja prozivljavam.

A i ta Katarina...morala ga je dovesti.Samo me nazivcirala.

"A tu si Tina!Ja te trazim cijeli dan.."-uh...sto me Katatina prepala.

"Pa?Ko da me briga.."

"Ey ey...bez tuznog izraza lica na rodjendan.Dodji!imam iznenađdjenje za tebe.."-povukla me za ruku.

Nakon pola sata hoda dovela me do nekakve mracne prostorije.

"Katarina jesi sigurna?"-samo je klimnula glavom.

Pa...u redu. Nesigurno sam usla unutra a ona...e ona je zatvorila vrata.Sto znaci da sam ja sama unutra..

'Katarina ubiti cu te!'

"Ima li koga?

Heeey..."-nesigurno sam govorila.

'Glupaco...naravno da nema nikoga!'

Nakon par minuta sam se zabila u nesto.

"Auc!"-svjetlo se upalilo i vidjela sam....njega!

"Koji k..."-pocela sam psovati.

"Hej mala,sada cemo razgovarati."-nasmijeseno je rekao.

"O ne necemo.."-tvrdoglavo sam rekla.Nema sanse!

"U pravu si...radit cemo nesto drugo."-vragolasto se nasmijesio...kako da mu ne odolim?

Pa...nakon tog dogadjaja u toj mracnoj prostoriji,ili bolje receno u hotelskoj sobici,Neymar i Martina su zajedno.Nakon pune 2.godine..napokon su zajedno.Priznajem da izgledaju stvarno sretno.

Cak su se i vjencali...veselje na njihovim licima se vidi i iz aviona.Nakon par mjeseci njihovog braka dobili su i prvu djevojcicu.Zove se Adriana i mala je bas slatka.

Pshicki je na Martinu,a fizicki na Neymara.Mozete onda i misliti kakvo je to savrseno dijete lol

Nakon godinu,dvije do tri(lol) dobili su jos jednu djevojcicu.Mala se zove Alexandra,ali...ovaj put je psihicki na tatu(NEymara) a fizicki na mamu(Martinu).

Bilo kako bilo,obje curice su savrsene bas na svoj nacin.Posebne su,ne samo zato sto im je tatica Neymar,vec zato sto su mudre,pametne,hrabre i jako odlucne...no i nemojmo zaboraviti da su jako tvrdoglave.To je ono sto ih cini posebnima.

Iskreno...sto Martini vise treba?Ima dvije savrsene curice...savrsenog muskarca...i jos samo da dobije i unuke.

A sto se mira i tisine tice...pa to ce dobiti u grobu,naravno.

No...mogli bi mi sada pustiti ovu malu slatku savrsenu obitelj na miru.Neka uzivaju zajedno,koliko mogu.Sretni su,a srecu im necemo kvariti.
Zelim im sve najbolje.

A vama svima zelim sretan Bozic i sretnu Novu 2015.godinu.Uzivajte,budite zdravi i veseli citave iduce godine =) cure takodjer vam zelim mnogo zgodnih deckiju,i btw.nemojte se sramotiti kao ja lol

Anyway...nadam se da vam se svidjela prica,ovo je kraj,ali ne i kraj mojeg pisanja lol 12.01.2015 stize totalno nova i drugacija prica,mislim...ono nova godina,nova dogadjanja,e pa onda i nova prica.

Uzivajte i volim vas sve♥♡

Perfect life or just illusion? INeymar JrIDonde viven las historias. Descúbrelo ahora